Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 23:15
mandis Tjej, 32 år

Citat från FOOLISHJEN


Citat från xamandax

3 månader.

Hade ni stött på några svårigheter under vägen, eller var ert förhållande så felfritt som det kunde vara?


Typ helt felfritt, men sen i måndags hände något utan att jag ens visste om det typ.

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 23:18
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Citat från xamandax


Typ helt felfritt, men sen i måndags hände något utan att jag ens visste om det typ.[/i]

Känns kanske som en privat fråga, men när du ändå hängt ut ditt tidigare förhållande på nätet så tar jag mig friheten att fråga.
Vad hände i måndags?

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 23:20
mandis Tjej, 32 år

Citat från FOOLISHJEN


Citat från xamandax

Typ helt felfritt, men sen i måndags hände något utan att jag ens visste om det typ.

Känns kanske som en privat fråga, men när du ändå hängt ut ditt tidigare förhållande på nätet så tar jag mig friheten att fråga.
Vad hände i måndags?


Vadå hängt ut?
Ingenting särskilt hände i måndags, det är ju det som är själva grejen.

sodomi Kille, 33 år

17 294 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 23:23
sodomi Kille, 33 år

Citat från xamandax


i måndags hände något utan att jag ens visste om det typ.

Inget you say eh?

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 23:25
SaraLouise 31 år

jag vill inte ha min B&J, det är illa. jag kanske är dödssjuk.

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 23:26
mandis Tjej, 32 år

Citat från sodomi


Citat från xamandax

i måndags hände något utan att jag ens visste om det typ.

Inget you say eh?


Ja?

Viruset Kille, 33 år

14 891 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 00:04
Viruset Kille, 33 år

Citat från xamandax


Typ helt felfritt, men sen i måndags hände något utan att jag ens visste om det typ.



Citat från xamandax

Citat från FOOLISHJEN

(...)Vad hände i måndags?

(...)Ingenting särskilt hände i måndags, det är ju det som är själva grejen.

--------------------------------------------------------------------------

asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

15 010 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 00:05
asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Snus är fint

FRUSTRATION Tjej, 32 år

2 662 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 00:06
FRUSTRATION Tjej, 32 år

mycket hjärtekrossande denna helgen märker jag :c

asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

15 010 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 00:07
asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Citat från FRUSTRATION


mycket hjärtekrossande denna helgen märker jag :c

Du har väldigt svart läppstift

ginta Tjej, 29 år

2 975 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 00:13
ginta Tjej, 29 år

Nu ska jag gråta mig till sömns. Godnatt.

/patetisk_chey_EC

ZEEL 30 år

2 174 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 00:17
ZEEL 30 år

Kommer nog fälla några tårar jag med. Känns lite tomt just nu. Men så brukar det bli.

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 00:34
baajs Tjej, 31 år

ååååååh viva la bam på mtv nu!

Nilla Tjej, 31 år

638 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 00:36
Nilla Tjej, 31 år

Citat från sanniie


ååååååh viva la bam på mtv nu!

Ah måste titta, måste även skryta lite om att jag har sett alla avnitt! :D

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
3 oktober 2010 kl. 00:40
Reviendra Tjej, 36 år

Citat från sodomi


[youtube]2384ayqnAho

<3


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet