Tjejsnack.
mandis
Tjej, 32 år
Citat från FOOLISHJEN
Citat från xamandax
3 månader.
Hade ni stött på några svårigheter under vägen, eller var ert förhållande så felfritt som det kunde vara?
Typ helt felfritt, men sen i måndags hände något utan att jag ens visste om det typ.
FOOLISHJEN
Tjej, 33 år
Citat från xamandax
Typ helt felfritt, men sen i måndags hände något utan att jag ens visste om det typ.[/i]
Känns kanske som en privat fråga, men när du ändå hängt ut ditt tidigare förhållande på nätet så tar jag mig friheten att fråga.
Vad hände i måndags?
mandis
Tjej, 32 år
Citat från FOOLISHJEN
Citat från xamandax
Typ helt felfritt, men sen i måndags hände något utan att jag ens visste om det typ.
Känns kanske som en privat fråga, men när du ändå hängt ut ditt tidigare förhållande på nätet så tar jag mig friheten att fråga.
Vad hände i måndags?
Vadå hängt ut?
Ingenting särskilt hände i måndags, det är ju det som är själva grejen.
SaraLouise
31 år
jag vill inte ha min B&J, det är illa. jag kanske är dödssjuk.
Viruset
Kille, 33 år
Citat från xamandax
Typ helt felfritt, men sen i måndags hände något utan att jag ens visste om det typ.
Citat från xamandax
Citat från FOOLISHJEN
(...)Vad hände i måndags?
(...)Ingenting särskilt hände i måndags, det är ju det som är själva grejen.
--------------------------------------------------------------------------
asdfwerwerwaesrq
Tjej, 33 år
Snus är fint
FRUSTRATION
Tjej, 32 år
mycket hjärtekrossande denna helgen märker jag :c
asdfwerwerwaesrq
Tjej, 33 år
Citat från FRUSTRATION
mycket hjärtekrossande denna helgen märker jag :c
Du har väldigt svart läppstift
ginta
Tjej, 29 år
Nu ska jag gråta mig till sömns. Godnatt.
/patetisk_chey_EC
ZEEL
30 år
Kommer nog fälla några tårar jag med. Känns lite tomt just nu. Men så brukar det bli.
baajs
Tjej, 31 år
ååååååh viva la bam på mtv nu!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet