Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
ssundancekid Tjej, 31 år

570 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 21:40
ssundancekid Tjej, 31 år

Citat från Viruset


Citat från xamandax

Apelsin: För det första så krya på dig. För det andra så kan du inte hjälpa att din kropp håller på. För det tredje tycker jag att du kan typ fixa trevlig hemmakväll åt dig och din mami, funkar alltid med min.

Det där låter bra. Det är inte ditt fel att din kropp kukar ur. Känn ingen skuld, flicka.

--------------------------------------------------------------------------

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 21:46
mandis Tjej, 32 år

Vill också prata av mig känner jag, men har ingen aning om hur jag ska formulera mig i ord. Sjukt jobbigt.

Apelsin Kille, 31 år

2 990 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 21:47
Apelsin Kille, 31 år

Jag ska försöka krya på mig!
Jag vet att jag egentligen inte borde ha skuldkänslor, tyvärr så finns de där ändå! Men ska bjuda henne på myskväll här någon dag!

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 21:48
bobloblaw Tjej, 32 år

Citat från xamandax


Vill också prata av mig känner jag, men har ingen aning om hur jag ska formulera mig i ord. Sjukt jobbigt.

Ord kan vara så jävla jobbigt
Jag suger på att formulera mig kan jag tycka, folk fattar ju inte vad man menar.

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 21:53
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Apelsin: Laga mat och tänd ljus etc, och gör det mysigt för er två!
Tror hon skulle nöja sig med att du blev frisk dock!

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 21:54
mandis Tjej, 32 år

Citat från bobloblaw


Citat från xamandax

Vill också prata av mig känner jag, men har ingen aning om hur jag ska formulera mig i ord. Sjukt jobbigt.

Ord kan vara så jävla jobbigt
Jag suger på att formulera mig kan jag tycka, folk fattar ju inte vad man menar.


Samma här alltså. Grejen är att det låter förståeligt i huvudet, men om man säger det högt så låter det så jävla dumt.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 21:57
Fittkrans Tjej, 30 år

Jag saknar att kunna vara "kär". Alltså sådär löjligt kär att man faktiskt tror att man ALLTID kommer få vara med den personen.

Jag läste igenom mina gamla inlägg på BDB från när jag var ihop med min första pojkvän, och jag börjar gråta...

ginta Tjej, 29 år

2 975 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 22:52
ginta Tjej, 29 år

Har varit på ganska okej humör de senaste timmarna, tänkt att "äh, det här löser sig".
Och för 5 minuter sen såg jag nytagna bilder på honom på fb när han är med massa tjejer, från samma kväll då han gjorde slut.
Nu vill jag bara gräva mig en grop, lägga mig där och dö.

musik 30 år

3 225 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 22:55
musik 30 år

Vill flytta någonstans och börja om på nytt.

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 23:05
mandis Tjej, 32 år

blev nyss dumpad.

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 23:06
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Citat från xamandax


blev nyss dumpad.

Aj då, vad synd : ( Hur länge hade ni varit ihop?

ginta Tjej, 29 år

2 975 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 23:07
ginta Tjej, 29 år

Citat från xamandax


blev nyss dumpad.

Feel ya, sis.

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 23:07
mandis Tjej, 32 år

Citat från FOOLISHJEN


Citat från xamandax

blev nyss dumpad.

Aj då, vad synd : ( Hur länge hade ni varit ihop?


3 månader.

sodomi Kille, 33 år

17 294 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 23:08
sodomi Kille, 33 år

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 23:14
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Citat från xamandax


3 månader.[/i]

Hade ni stött på några svårigheter under vägen, eller var ert förhållande så felfritt som det kunde vara?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet