Tjejsnack.
Citat från NillaNanic
Citat från MJA00W
hahahah amen fan va lame
Haha ja eller hur!
"NillaNanic ~ säger (00:03):
Jag har redan haft ett förhållande med dig och det är inget som lockar mig tillbaka "
***** säger (00:03):
vet
***** säger (00:04):
orkar inte mer
hörs
herregud
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHA HAN BA *EMOEMOEMO*
han är ditt ex av en anledning.
han vill väl bara ha ligg eller nåt ._.
Citat från NillaNanic
Som jag sa igår så blev jag dumpad igår och precis när mitt ex fick reda på det så började han stöta på mig igen.
IDIOT.
"hadde jag fått som jag velat hadde jag gjort många busiga saker med dig
men vet att den diskutionen inte passar in i det här humöret"
Sen när jag sa att jag inte villa ha honom så blev han sur och gick. HAHAHAH
Vad tycker vi om dettta tjejer?
Det var inte nisse som sade så, eller?
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHA HAN BA *EMOEMOEMO*
han är ditt ex av en anledning.
han vill väl bara ha ligg eller nåt ._.[/i]
Uh ja
Citat från bobloblaw
Citat från NillaNanic
Som jag sa igår så blev jag dumpad igår och precis när mitt ex fick reda på det så började han stöta på mig igen.
IDIOT.
"hadde jag fått som jag velat hadde jag gjort många busiga saker med dig
men vet att den diskutionen inte passar in i det här humöret"
Sen när jag sa att jag inte villa ha honom så blev han sur och gick. HAHAHAH
Vad tycker vi om dettta tjejer?
Det var inte nisse som sade så, eller?
Nej inte nissepisse! c:
Hahahaha alltså
http://www.emocore.se/sida/grupper/Random-Sex_11663
va
Vart tvungen att dissa två tjej bästisar på en dag..... DET SÖG OCH DET VA DEN SÄMSTA DAGEN EVER
Citat från bobloblaw
Hahahaha alltså
http://www.emocore.se/sida/grupper/Random-Sex_11663
va
tror du grundarens användarnamn kan ha något med saken att göra? :D
Fail grupp btw! c:
Citat från NillaNanic
Citat från bobloblaw
Hahahaha alltså
http://www.emocore.se/sida/grupper/Random-Sex_11663
va
tror du grundarens användarnamn kan ha något med saken att göra? :D
Fail grupp btw! c:
Haha åh<3
Såg inte ens det hahaah
Citat från bobloblaw
Citat från NillaNanic
Citat från bobloblaw
Hahahaha alltså
http://www.emocore.se/sida/grupper/Random-Sex_11663
va
tror du grundarens användarnamn kan ha något med saken att göra? :D
Fail grupp btw! c:
Haha åh<3
Såg inte ens det hahaah
haha :D
Gillar den här veckan i månaden. Igår både vaknade jag och somnade gråtandes utan anledning, idag blev jag lycklig för att det lät så mysigt när jag cyklade. wtf, orkar inteee.
vet inte ens varför, men jag har humörsvängningar som ett cp.
Nu flickor mpste jag få klaga/skriva av mig. Jag har nu under en månads tid haft fruktansvärda andningsproblem. Vaknat med andnöd osv. I måndags for jag till läkaren för att kolla upp det. Jag fick veta att min ryggrad var ur led och inflammerad och fick tabletter för det. Igår mådde jag som jag skrev tidigare fruktansvärt dåligt hela dagen. Mitt hjärta rusade iväg och att andas var olidligt. Jag berättade ingenting för min mor om saken för att hon skulle ut och festa och hade verkligen sett fram emot det. Jag ignorerade att jag inte mådde bra.
Vid tvåtiden på natten just innan jag ska gå och lägga mig känner jag fruktansvärda värkar i magen. Jag ställer mig upp på skakiga ben och går till toaletten för att se om jag måste spy. Väl inne på toaletten blir värkarna värre och jag bestämmer mig för att se om det hjälper om jag dricker vatten. Precis utanför toaletten viker sig benen och jag faller ned på golvet där jag blir liggande utan möjlighet att röra någonting. Jag får panik och får extremt svårt att andas. Vad som händer sedan vet jag inte riktigt, jag vet att jag lyckas skrika på mamma och att hon tar mig in till akuten där jag får någon slags medicin. Det visar sig vara tabletterna jag fick från första doktorn som orsakar värkarna i magen.
Vi får åka hem (klockan var då 06.30) med order att ta två tabletter och om värkarna kommer tillbaka åka in på en gång. Jag förstörd mammas natt totalt och har fruktansvärda skuldkänslor just nu. Vad ska jag göra för att gottgöra henne?
Apelsin: För det första så krya på dig. För det andra så kan du inte hjälpa att din kropp håller på. För det tredje tycker jag att du kan typ fixa trevlig hemmakväll åt dig och din mami, funkar alltid med min.
Citat från xamandax
Apelsin: För det första så krya på dig. För det andra så kan du inte hjälpa att din kropp håller på. För det tredje tycker jag att du kan typ fixa trevlig hemmakväll åt dig och din mami, funkar alltid med min.
Det där låter bra. Det är inte ditt fel att din kropp kukar ur. Känn ingen skuld, flicka.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet