Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 17:20
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från starship


Min kille gjorde slut igår.

Jag har storgråtit hela natten och dagen. Ätit godis, sovit.
Tips på vad som kan få en att tänka på annat?


Kolla på roliga filmer, va med vänner, fotografera, sälj saker, shoppa, kolla på random snygga dudes på fb, läs bloggar, ta ett varmt bad!

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 17:29
AlexNoir Tjej, 32 år

Shopping måste vara den bästa terapin. :--)

ginta Tjej, 29 år

2 975 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 17:31
ginta Tjej, 29 år

Skulle gärna vilja åka och shoppa upp hela plånboken.
Men han brukar vara där i gallerian ganska ofta, och ser jag honom så vet jag inte vad jag kommer göra.

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 17:34
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från starship


Skulle gärna vilja åka och shoppa upp hela plånboken.
Men han brukar vara där i gallerian ganska ofta, och ser jag honom så vet jag inte vad jag kommer göra.


Du har en teori om att han kan vara där, men det behöver ju inte vara så, right? Jag tycker att du ska åka och shoppa upp plånboken!

ginta Tjej, 29 år

2 975 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 17:36
ginta Tjej, 29 år

Citat från snowdoll


Citat från starship

Skulle gärna vilja åka och shoppa upp hela plånboken.
Men han brukar vara där i gallerian ganska ofta, och ser jag honom så vet jag inte vad jag kommer göra.

Du har en teori om att han kan vara där, men det behöver ju inte vara så, right? Jag tycker att du ska åka och shoppa upp plånboken!


Då gör jag det imorgon.


Mamma kom nyss med cola och munkar åt mig. Så sen kommer jag väl gråta över att kilona jag precis gått ner kommit tillbaka.
Haha åh, fml.

cmj Tjej, 32 år

2 262 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 18:04
cmj Tjej, 32 år

hej tjejer
igår hade jag asbra sex
förlorade även en vän, men hon var rätt trög.
hejdå

ginta Tjej, 29 år

2 975 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 18:11
ginta Tjej, 29 år

Sådärja. Nu har jag och min bästa vän bestämt att imorgon då vi ska shoppa, bowla och gå på bio.
Känns bra.

FRUSTRATION Tjej, 32 år

2 662 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 18:49
FRUSTRATION Tjej, 32 år

vad bra

SEYMOUR Tjej, 31 år

1 114 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 20:11
SEYMOUR Tjej, 31 år

Har handlat för 1340 kronor idag....... Pappa betalade.

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 20:12
user12345 Tjej, 30 år

Citat från SEYMOUR


Har handlat för 1340 kronor idag....... Pappa betalade.

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 20:14
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Så jävla fult, jag får inte ha kvar min visningsbild!!

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 20:16
user12345 Tjej, 30 år

Citat från PORKnBEANS


Så jävla fult, jag får inte ha kvar min visningsbild!!

Ofta. Då borde alla med barnbilder få byta >:(

Nilla Tjej, 31 år

638 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 20:16
Nilla Tjej, 31 år

Som jag sa igår så blev jag dumpad igår och precis när mitt ex fick reda på det så började han stöta på mig igen.
IDIOT.

"hadde jag fått som jag velat hadde jag gjort många busiga saker med dig
men vet att den diskutionen inte passar in i det här humöret"

Sen när jag sa att jag inte villa ha honom så blev han sur och gick. HAHAHAH

Vad tycker vi om dettta tjejer?

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 20:18
nataliaaaa Tjej, 29 år

hahahah amen fan va lame

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 20:19
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Citat från wingdings


Citat från PORKnBEANS

Så jävla fult, jag får inte ha kvar min visningsbild!!

Ofta. Då borde alla med barnbilder få byta >:(


Det är meningen att man inte får ha barnbilder.
Det ska typ stå i reglerna eller nåt.
Så surt.

Jag menar, man får inte ha för gamla bilder. Men hur gammalt är för gammalt?!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet