Tjejsnack.
Citat från starship
Min kille gjorde slut igår.
Jag har storgråtit hela natten och dagen. Ätit godis, sovit.
Tips på vad som kan få en att tänka på annat?
Kolla på roliga filmer, va med vänner, fotografera, sälj saker, shoppa, kolla på random snygga dudes på fb, läs bloggar, ta ett varmt bad!
Shopping måste vara den bästa terapin. :--)
Skulle gärna vilja åka och shoppa upp hela plånboken.
Men han brukar vara där i gallerian ganska ofta, och ser jag honom så vet jag inte vad jag kommer göra.
Citat från starship
Skulle gärna vilja åka och shoppa upp hela plånboken.
Men han brukar vara där i gallerian ganska ofta, och ser jag honom så vet jag inte vad jag kommer göra.
Du har en teori om att han kan vara där, men det behöver ju inte vara så, right? Jag tycker att du ska åka och shoppa upp plånboken!
Citat från snowdoll
Citat från starship
Skulle gärna vilja åka och shoppa upp hela plånboken.
Men han brukar vara där i gallerian ganska ofta, och ser jag honom så vet jag inte vad jag kommer göra.
Du har en teori om att han kan vara där, men det behöver ju inte vara så, right? Jag tycker att du ska åka och shoppa upp plånboken!
Då gör jag det imorgon.
Mamma kom nyss med cola och munkar åt mig. Så sen kommer jag väl gråta över att kilona jag precis gått ner kommit tillbaka.
Haha åh, fml.
hej tjejer
igår hade jag asbra sex
förlorade även en vän, men hon var rätt trög.
hejdå
Sådärja. Nu har jag och min bästa vän bestämt att imorgon då vi ska shoppa, bowla och gå på bio.
Känns bra.
vad bra
Har handlat för 1340 kronor idag....... Pappa betalade.
Så jävla fult, jag får inte ha kvar min visningsbild!!
Citat från PORKnBEANS
Så jävla fult, jag får inte ha kvar min visningsbild!!
Ofta. Då borde alla med barnbilder få byta >:(
Som jag sa igår så blev jag dumpad igår och precis när mitt ex fick reda på det så började han stöta på mig igen.
IDIOT.
"hadde jag fått som jag velat hadde jag gjort många busiga saker med dig
men vet att den diskutionen inte passar in i det här humöret"
Sen när jag sa att jag inte villa ha honom så blev han sur och gick. HAHAHAH
Vad tycker vi om dettta tjejer?
hahahah amen fan va lame
Citat från wingdings
Citat från PORKnBEANS
Så jävla fult, jag får inte ha kvar min visningsbild!!
Ofta. Då borde alla med barnbilder få byta >:(
Det är meningen att man inte får ha barnbilder.
Det ska typ stå i reglerna eller nåt.
Så surt.
Jag menar, man får inte ha för gamla bilder. Men hur gammalt är för gammalt?!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
