Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 11:13
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från FRUSTRATION


jag blev lämnad igår</3

Stackare <3

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 11:18
Kvinnan Tjej, 34 år

jag hatar när man vaknar upp och tänker: vart i helvette är jag nu!?
Jag hatar att jag alltid ska däcka hemma hos någon som bor sjukt långt från mig...
Jag hatar att jag har blivit förkyld...

Battlealex Tjej, 32 år

4 658 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 12:24
Battlealex Tjej, 32 år

Citat från Kimi


Citat från Battlealex

Piercade mig idag

vart?:)


Naveln :D

Battlealex Tjej, 32 år

4 658 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 12:25
Battlealex Tjej, 32 år

DoktorCoas, skulle aldrig vilja träffa någon där tror jag :(

FRUSTRATION Tjej, 32 år

2 662 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 12:42
FRUSTRATION Tjej, 32 år

är det fel av mig att försöka få tillbaka honom? :C

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 12:43
Reviendra Tjej, 36 år

Hur länge var ni tillsammans och varför tog det slut? :<

anarkistkola Tjej, 32 år

463 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 12:45
anarkistkola Tjej, 32 år

jag hatar mensvärk.
gddamnit

FRUSTRATION Tjej, 32 år

2 662 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 13:40
FRUSTRATION Tjej, 32 år

typ ett år.. Vi hade inte träffats på ett tag så han sa att han tappa intresset :c

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 14:21
SaraLouise 31 år

Citat från FRUSTRATION


typ ett år.. Vi hade inte träffats på ett tag så han sa att han tappa intresset :c

fy vad elakt.

Battlealex Tjej, 32 år

4 658 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 15:52
Battlealex Tjej, 32 år

FRUSTRATION, beklagar verkligen. :( Kan inte komma på något bättre att säga, men sådant är hjärtskärande tråkigt.

FRUSTRATION Tjej, 32 år

2 662 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 17:09
FRUSTRATION Tjej, 32 år

har lyckats få honom att gå med på att träffas en sista gång, eftersom han gjorde slut via sms..

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 17:10
Kvinnan Tjej, 34 år

Jag trodde att jag skulle bli blind nyss. Men jag klarade mig :D

ginta Tjej, 29 år

2 975 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 17:18
ginta Tjej, 29 år

Min kille gjorde slut igår.

Jag har storgråtit hela natten och dagen. Ätit godis, sovit.
Tips på vad som kan få en att tänka på annat?

cellskreck Tjej, 32 år

988 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 17:18
cellskreck Tjej, 32 år

kan inte ens tänka mig hur det skulle kännas att bli dumpad via sms, skulle dö lite.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
2 oktober 2010 kl. 17:19
nataliaaaa Tjej, 29 år

Jag vill att folk ska gilla mitt logginlägg på FB så att jag kan skriva gulliga saker till dom och känna mig som en snäll person :(:(:((


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet