Tjejsnack.
jag hatar när man vaknar upp och tänker: vart i helvette är jag nu!?
Jag hatar att jag alltid ska däcka hemma hos någon som bor sjukt långt från mig...
Jag hatar att jag har blivit förkyld...
DoktorCoas, skulle aldrig vilja träffa någon där tror jag :(
är det fel av mig att försöka få tillbaka honom? :C
Hur länge var ni tillsammans och varför tog det slut? :<
jag hatar mensvärk.
gddamnit
typ ett år.. Vi hade inte träffats på ett tag så han sa att han tappa intresset :c
Citat från FRUSTRATION
typ ett år.. Vi hade inte träffats på ett tag så han sa att han tappa intresset :c
fy vad elakt.
FRUSTRATION, beklagar verkligen. :( Kan inte komma på något bättre att säga, men sådant är hjärtskärande tråkigt.
har lyckats få honom att gå med på att träffas en sista gång, eftersom han gjorde slut via sms..
Jag trodde att jag skulle bli blind nyss. Men jag klarade mig :D
Min kille gjorde slut igår.
Jag har storgråtit hela natten och dagen. Ätit godis, sovit.
Tips på vad som kan få en att tänka på annat?
kan inte ens tänka mig hur det skulle kännas att bli dumpad via sms, skulle dö lite.
Jag vill att folk ska gilla mitt logginlägg på FB så att jag kan skriva gulliga saker till dom och känna mig som en snäll person :(:(:((
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet