Tjejsnack.
Kan någon säga en bra och lätt låt man kan lära sig på gitarr?
Citat från sanniie
Kan någon säga en bra och lätt låt man kan lära sig på gitarr?
http://lmgtfy.com/?q=l%C3%A4tta+l%C3%A5tar+p%C3%A5+gitarr
Citat från wingdings
Citat från sanniie
Kan någon säga en bra och lätt låt man kan lära sig på gitarr?
http://lmgtfy.com/?q=l%C3%A4tta+l%C3%A5tar+p%C3%A5+gitarr
hehe nu var du allt rolig.
men chooooooords, inte fingerplock och solon :>
stått ock skrikit på toan eftersom min ena ögonfrans vägrade att fastna! HELVETTE!!!!
Tror att jag precis slog rekord i hårfixning!
Jag fixade håret under tiden de gick igenom låtarna på idol!
Helvette det gick snabbt och nu snackar vi tupering och hela köret!
assååw omg
Piercade mig idag
Jag skäms jättemycket.
Jag visste inte vem Nemo var och knappt vad Kungarna av Tylösand var förrän igår,
men direkt föll jag smått för Nemos charm och har nu kollat hans blogg, intervjuer samt på alla avsnitt utav serien.
På hans blogg hade han en tävling, man skulle skriva en bra anledning så kunde man vinna en heldag med honom,
Och jag skickade ett mejl som var 28 rader långt ))))))))))):
Ångest osv
Men hade varit awesome att träffa honom tbh
jag blev lämnad igår</3
jag är bakis och det suger
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet