Tjejsnack.
Usch sitter och sjunger/skriker till 18 and life med Skid row och tänker på en bekant som dog för ett halvår sen :(
Han hade en del av texten intatuerad på benet och de spelade låten på hans minnesstund, efter han så har denna låt vart en av mina favorit-låtar och jag tänker alltid på han när jag hör den och det gör mig glad! :)
jag känner mig riktigt kvinnlig, har bakat 3/7 kaksorter tills nästa vecka.
18 AND LIFE YOU GOT IT, 18 AND LIFE YOU KNOOOOW
ÅH BACH <3
Nu har jag ätit så mycket att jag tror att jag kommer explodera!
känner mig tjock... :(
jag vill baka drömmar :(
Alltså flickor. Jag är understimulerad.
Det är inte så att jag är olycklig eller något, jag har bara ingen att prata med.
Just ikväll känns det som om jag skulle vilja ha en riktigt smart, snygg pojkvän. Försöker samtala med min familj, men det är liksom inte samma saaaaaak. Jag har ju mina vänner, men alltså. Arrgh. Känns så meningslöst att sitta här, kan lika gärna sova.
(I-landspiss orkar inte asdfg)
Citat från wingdings
Alltså flickor. Jag är understimulerad.
Det är inte så att jag är olycklig eller något, jag har bara ingen att prata med.
Just ikväll känns det som om jag skulle vilja ha en riktigt smart, snygg pojkvän. Försöker samtala med min familj, men det är liksom inte samma saaaaaak. Jag har ju mina vänner, men alltså. Arrgh. Känns så meningslöst att sitta här, kan lika gärna sova.
(I-landspiss orkar inte asdfg)
är väl inte så svårt att skaffa en pojk på nätet ^^
Citat från wingdings
Alltså flickor. Jag är understimulerad.
Det är inte så att jag är olycklig eller något, jag har bara ingen att prata med.
Just ikväll känns det som om jag skulle vilja ha en riktigt smart, snygg pojkvän. Försöker samtala med min familj, men det är liksom inte samma saaaaaak. Jag har ju mina vänner, men alltså. Arrgh. Känns så meningslöst att sitta här, kan lika gärna sova.
(I-landspiss orkar inte asdfg)
Vet precis hur du känner! Sjukt jobbigt
Citat från wingdings
Alltså flickor. Jag är understimulerad.
Det är inte så att jag är olycklig eller något, jag har bara ingen att prata med.
Just ikväll känns det som om jag skulle vilja ha en riktigt smart, snygg pojkvän. Försöker samtala med min familj, men det är liksom inte samma saaaaaak. Jag har ju mina vänner, men alltså. Arrgh. Känns så meningslöst att sitta här, kan lika gärna sova.
(I-landspiss orkar inte asdfg)
Been there... still there. :(
Mina kompisar blev misshandlade idag. Det är kvinnligt
har tränat och gått ner fyra kg, nu är det bara fyra kvar. Jag är glad
Jag har ett jättestort rosa tuggummi, och nu när jag äntligen lyckats tugga det mjukt så kan jag inte blåsa bubblor för att det fastnar i piercingarna :(
Jag vill köpa ett par riktigt fina högklackade skor men vet inte riktigt om jag vågar. När ska man ha dem liksom när man inte är på fest? :o
Citat från MISSMURDER
Jag vill köpa ett par riktigt fina högklackade skor men vet inte riktigt om jag vågar. När ska man ha dem liksom när man inte är på fest? :o
när du tar bilder ^^
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet