Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 19:51
Kvinnan Tjej, 34 år

Usch sitter och sjunger/skriker till 18 and life med Skid row och tänker på en bekant som dog för ett halvår sen :(
Han hade en del av texten intatuerad på benet och de spelade låten på hans minnesstund, efter han så har denna låt vart en av mina favorit-låtar och jag tänker alltid på han när jag hör den och det gör mig glad! :)

stina Tjej, 32 år

1 490 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 19:52
stina Tjej, 32 år

jag känner mig riktigt kvinnlig, har bakat 3/7 kaksorter tills nästa vecka.

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 19:52
baajs Tjej, 31 år

18 AND LIFE YOU GOT IT, 18 AND LIFE YOU KNOOOOW

ÅH BACH <3

majskolvar Tjej, 32 år

2 770 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 19:54
majskolvar Tjej, 32 år

Nu har jag ätit så mycket att jag tror att jag kommer explodera!
känner mig tjock... :(

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 20:47
SaraLouise 31 år

jag vill baka drömmar :(

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 20:48
user12345 Tjej, 30 år

Alltså flickor. Jag är understimulerad.
Det är inte så att jag är olycklig eller något, jag har bara ingen att prata med.
Just ikväll känns det som om jag skulle vilja ha en riktigt smart, snygg pojkvän. Försöker samtala med min familj, men det är liksom inte samma saaaaaak. Jag har ju mina vänner, men alltså. Arrgh. Känns så meningslöst att sitta här, kan lika gärna sova.

(I-landspiss orkar inte asdfg)

emolovern Kille, 36 år

1 914 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 20:51
emolovern Kille, 36 år

Citat från wingdings


Alltså flickor. Jag är understimulerad.
Det är inte så att jag är olycklig eller något, jag har bara ingen att prata med.
Just ikväll känns det som om jag skulle vilja ha en riktigt smart, snygg pojkvän. Försöker samtala med min familj, men det är liksom inte samma saaaaaak. Jag har ju mina vänner, men alltså. Arrgh. Känns så meningslöst att sitta här, kan lika gärna sova.

(I-landspiss orkar inte asdfg)


är väl inte så svårt att skaffa en pojk på nätet ^^

Apelsin Kille, 31 år

2 990 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 20:56
Apelsin Kille, 31 år

Citat från wingdings


Alltså flickor. Jag är understimulerad.
Det är inte så att jag är olycklig eller något, jag har bara ingen att prata med.
Just ikväll känns det som om jag skulle vilja ha en riktigt smart, snygg pojkvän. Försöker samtala med min familj, men det är liksom inte samma saaaaaak. Jag har ju mina vänner, men alltså. Arrgh. Känns så meningslöst att sitta här, kan lika gärna sova.

(I-landspiss orkar inte asdfg)


Vet precis hur du känner! Sjukt jobbigt

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 20:57
baajs Tjej, 31 år

Citat från wingdings


Alltså flickor. Jag är understimulerad.
Det är inte så att jag är olycklig eller något, jag har bara ingen att prata med.
Just ikväll känns det som om jag skulle vilja ha en riktigt smart, snygg pojkvän. Försöker samtala med min familj, men det är liksom inte samma saaaaaak. Jag har ju mina vänner, men alltså. Arrgh. Känns så meningslöst att sitta här, kan lika gärna sova.

(I-landspiss orkar inte asdfg)


Been there... still there. :(

aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

5 149 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 20:58
aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

Mina kompisar blev misshandlade idag. Det är kvinnligt

RainbowGamer Tjej, 34 år

610 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 21:02
RainbowGamer Tjej, 34 år

har tränat och gått ner fyra kg, nu är det bara fyra kvar. Jag är glad

PLOMP Tjej, 34 år

6 200 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 21:41
PLOMP Tjej, 34 år

Jag har ett jättestort rosa tuggummi, och nu när jag äntligen lyckats tugga det mjukt så kan jag inte blåsa bubblor för att det fastnar i piercingarna :(

emolovern Kille, 36 år

1 914 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 21:45
emolovern Kille, 36 år

Citat från PLOMP


Jag har ett jättestort rosa tuggummi, och nu när jag äntligen lyckats tugga det mjukt så kan jag inte blåsa bubblor för att det fastnar i piercingarna :(

fail

MISSMURDER Tjej, 33 år

1 191 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 21:53
MISSMURDER Tjej, 33 år

Jag vill köpa ett par riktigt fina högklackade skor men vet inte riktigt om jag vågar. När ska man ha dem liksom när man inte är på fest? :o

emolovern Kille, 36 år

1 914 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 21:54
emolovern Kille, 36 år

Citat från MISSMURDER


Jag vill köpa ett par riktigt fina högklackade skor men vet inte riktigt om jag vågar. När ska man ha dem liksom när man inte är på fest? :o

när du tar bilder ^^


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet