Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
japanapan Tjej, 33 år

1 812 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 14:34
japanapan Tjej, 33 år

Så jävla bra alltså!

courtship Tjej, 30 år

6 667 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 14:38
courtship Tjej, 30 år



tycker min arm är rätt fin

Viruset Kille, 33 år

14 891 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 14:39
Viruset Kille, 33 år

Oj, jävlar.

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 14:40
PORKnBEANS Tjej, 31 år

..ska jag blåsa? :(

courtship Tjej, 30 år

6 667 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 14:40
courtship Tjej, 30 år

en artärnål som sprack när jag låg i respirator
det ser bättre ut nu dock

japanapan Tjej, 33 år

1 812 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 14:42
japanapan Tjej, 33 år

jäklar...

courtship Tjej, 30 år

6 667 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 14:50
courtship Tjej, 30 år

mina ben ser förresten asroliga ut eftersom jag legat i en säng i mer än två veckor och inte kan gå än, så jag har tappat alla muskler och självklart mycket fett så ah. haha, dom är skitsmala. postar bild på det sen

Barnpornografi Tjej, 32 år

3 677 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 14:56
Barnpornografi Tjej, 32 år

Citat från cyperix


[IMG]

tycker min arm är rätt fin


Men herregud ):
Vad har hänt?

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 15:02
Argh Tjej, 32 år

Jag var på vårdcentralen idag. Var tvungen att ta blodprov :(
Det visade sig att jag har virus, det lär ju typ aldrig gå över.

PillThrill Tjej, 32 år

274 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 16:27
PillThrill Tjej, 32 år

hihi jag pratade med killen jag gillar för första gången iförrgår.... vi pratade om klassiska disney filmer, det var mys :]

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 16:29

Satan cyperix.
Usch, jag hoppas så oerhört mycket att du blir frisk.

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 16:51

HALLÅ FLICKOR
imorgon ska jag hem till min pojke för första gången

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 16:53
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Citat från Kalashnikov


HALLÅ FLICKOR
imorgon ska jag hem till min pojke för första gången


Åh, fan vad mysigt. Nervös?
Själv hade jag största knullrufset, satte upp håret med en penna och kläderna satt lite snett första gången jag mötte dom. Fint intryck!

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 16:54
bobloblaw Tjej, 32 år

Citat från DoktorCoas


Citat från cyperix

[IMG]

tycker min arm är rätt fin

Men herregud ):
Vad har hänt?


Hon skrev ju det för tusan

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 16:55

Citat från FOOLISHJEN


Åh, fan vad mysigt. Nervös?
Själv hade jag största knullrufset, satte upp håret med en penna och kläderna satt lite snett första gången jag mötte dom. Fint intryck!


Inte direkt faktiskt!
Eller jo, lite. Fast alltså, det enda jag är nervös över är hur det kommer gå med maten, med tanke på att jag är vegan.
Hahaha, aw.


Och förresten så svider det satan när jag pissar.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet