Tjejsnack.
Så jävla bra alltså!
Oj, jävlar.
..ska jag blåsa? :(
en artärnål som sprack när jag låg i respirator
det ser bättre ut nu dock
jäklar...
mina ben ser förresten asroliga ut eftersom jag legat i en säng i mer än två veckor och inte kan gå än, så jag har tappat alla muskler och självklart mycket fett så ah. haha, dom är skitsmala. postar bild på det sen
Citat från cyperix
[IMG]
tycker min arm är rätt fin
Men herregud ):
Vad har hänt?
Jag var på vårdcentralen idag. Var tvungen att ta blodprov :(
Det visade sig att jag har virus, det lär ju typ aldrig gå över.
hihi jag pratade med killen jag gillar för första gången iförrgår.... vi pratade om klassiska disney filmer, det var mys :]
Satan cyperix.
Usch, jag hoppas så oerhört mycket att du blir frisk.
HALLÅ FLICKOR
imorgon ska jag hem till min pojke för första gången
Citat från Kalashnikov
HALLÅ FLICKOR
imorgon ska jag hem till min pojke för första gången
Åh, fan vad mysigt. Nervös?
Själv hade jag största knullrufset, satte upp håret med en penna och kläderna satt lite snett första gången jag mötte dom. Fint intryck!
Citat från DoktorCoas
Citat från cyperix
[IMG]
tycker min arm är rätt fin
Men herregud ):
Vad har hänt?
Hon skrev ju det för tusan
Citat från FOOLISHJEN
Åh, fan vad mysigt. Nervös?
Själv hade jag största knullrufset, satte upp håret med en penna och kläderna satt lite snett första gången jag mötte dom. Fint intryck!
Inte direkt faktiskt!
Eller jo, lite. Fast alltså, det enda jag är nervös över är hur det kommer gå med maten, med tanke på att jag är vegan.
Hahaha, aw.
Och förresten så svider det satan när jag pissar.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
