Tjejsnack.
Min bästa vän är i Grekland. Hon har varit där sen Juni och kommer hem till Jul.
Citat från IsItMedicine
Min bästa vän är i Grekland. Hon har varit där sen Juni och kommer hem till Jul.
åh :( du får åka till henne helt enkelt :(
Citat från SaraLouise
Citat från IsItMedicine
Min bästa vän är i Grekland. Hon har varit där sen Juni och kommer hem till Jul.
åh :( du får åka till henne helt enkelt :(
Men jag är ju arbetslööööös :( Kommer aldrig ha råd
Jag har fått värsta big mama finnen snett under näsan. Den gör SÅ ont! Och den vill inte klämmas!
FITTA!
Jag har fått en mellan ögonen så att säga. Åh vad fint! : D
Jag hade jättemånga fina planer inför resten av veckan, men jag vaknade upp med feber och någon form utav influensa inatt ):
Jag har ont i halsen :(
jag har blivit frisk :D
Fast jag slipper skolan :]
Är också hemma idag, migrän ):
4 månader med min pojk idag c:
Citat från japanapan
--------------------------------------------------------------------------
Tackis, jag är inte bra på det där alls!
Det är inte lätt när det är svårt!
Nour<3 När jag träffade henne påpekade hon att hon har en likadan tröja som jag har.
Så vi stod och snackade James Dean<3
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet