Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 16:55
bobloblaw Tjej, 32 år

förresten, anna, om du har smsat så kommer jag inte svara
mobilen ligger bakom sängen </3

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 16:57

aha oj :(


Min syrras ex kom hit tidigare idag. Han är fortfarande här, alltså. Kommer stanna hela helgen. Blev asförvånad, för han bor ju aslångt bort osv.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 16:58
nataliaaaa Tjej, 29 år

jag fick min mens idag :):)

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 16:59

Jag ska inte ha mens på typ ett halvår.
:D

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 16:59
baajs Tjej, 31 år

^ GRATTTTTTTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS.

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 17:01
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Kalashnikov: Är du? Galet grymt ju, mitt mål är att blir det en dag : ]! Är själv vego, så känner mig alltid som värsta besväret när någon måste göra annan mat eller så haha : <
Och måste kännas värre att vara vego dessutom : < men dom vet att du är det?

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 17:04

Citat från FOOLISHJEN


Kalashnikov: Är du? Galet grymt ju, mitt mål är att blir det en dag : ]! Är själv vego, så känner mig alltid som värsta besväret när någon måste göra annan mat eller så haha : <
Och måste kännas värre att vara vego dessutom : < men dom vet att du är det?


Japp, det vet dem! Fast det är ju liksom lite jobbigt ändå.. liksom tänk om de läser slarvigt eller bara antar att jag kan äta något typ.. :(

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 17:04

Citat från sanniie


^ GRATTTTTTTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS.

Vadå grattis?

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 17:05
baajs Tjej, 31 år

Citat från Kalashnikov


Citat från sanniie

^ GRATTTTTTTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS.

Vadå grattis?


Det var till MJA00W

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 17:06

Aha ojsan

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 17:07
baajs Tjej, 31 år


Snyggt?

nikki Tjej, 34 år

3 708 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 17:07
nikki Tjej, 34 år

Vi får ha fakenamn på mitt jobb om vi vill, men det måste ha samma förstabokstav i både för- och efternamn, som det riktiga alltså.
Jag kom inte på något när vi skulle välja så jag tog inget och nu ångrar jag mig. :(
Om någon jag känner ringer kommer de skratta åt mig. (Troligt att jag ens råkar tala med nån jag känner, heh. MEN ÄNDÅ.)

Battlealex Tjej, 32 år

4 658 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 17:08
Battlealex Tjej, 32 år

Kalashnikov, åh va grymt! Skulle gärna också vara vegan.
Fast min kompis är det i skolan.. och de verkar inte ta hänsyn till det alls. Hon brukar få vår pasta. :(

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 17:08

kongo: Vad jobbar du som?

nikki Tjej, 34 år

3 708 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 17:09
nikki Tjej, 34 år

Citat från Kalashnikov


kongo: Vad jobbar du som?

Kundtjänst för Comviq/Tele2!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet