Tjejsnack.
förresten, anna, om du har smsat så kommer jag inte svara
mobilen ligger bakom sängen </3
aha oj :(
Min syrras ex kom hit tidigare idag. Han är fortfarande här, alltså. Kommer stanna hela helgen. Blev asförvånad, för han bor ju aslångt bort osv.
jag fick min mens idag :):)
Jag ska inte ha mens på typ ett halvår.
:D
^ GRATTTTTTTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS.
Kalashnikov: Är du? Galet grymt ju, mitt mål är att blir det en dag : ]! Är själv vego, så känner mig alltid som värsta besväret när någon måste göra annan mat eller så haha : <
Och måste kännas värre att vara vego dessutom : < men dom vet att du är det?
Citat från FOOLISHJEN
Kalashnikov: Är du? Galet grymt ju, mitt mål är att blir det en dag : ]! Är själv vego, så känner mig alltid som värsta besväret när någon måste göra annan mat eller så haha : <
Och måste kännas värre att vara vego dessutom : < men dom vet att du är det?
Japp, det vet dem! Fast det är ju liksom lite jobbigt ändå.. liksom tänk om de läser slarvigt eller bara antar att jag kan äta något typ.. :(
Citat från sanniie
^ GRATTTTTTTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS.
Vadå grattis?
Citat från Kalashnikov
Citat från sanniie
^ GRATTTTTTTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS.
Vadå grattis?
Det var till MJA00W
Aha ojsan
Vi får ha fakenamn på mitt jobb om vi vill, men det måste ha samma förstabokstav i både för- och efternamn, som det riktiga alltså.
Jag kom inte på något när vi skulle välja så jag tog inget och nu ångrar jag mig. :(
Om någon jag känner ringer kommer de skratta åt mig. (Troligt att jag ens råkar tala med nån jag känner, heh. MEN ÄNDÅ.)
Kalashnikov, åh va grymt! Skulle gärna också vara vegan.
Fast min kompis är det i skolan.. och de verkar inte ta hänsyn till det alls. Hon brukar få vår pasta. :(
kongo: Vad jobbar du som?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
