Tjejsnack.
Citat från Kalashnikov
Japp, det vet dem! Fast det är ju liksom lite jobbigt ändå.. liksom tänk om de läser slarvigt eller bara antar att jag kan äta något typ.. :([/i]
Haha jo men precis, och man ba: ehh... jag kan inte käka det här.. : )
Känns lite små jobbigt om jag ska vara ärlig.
Men vad har du för bild av dom nu då, verkar dom snälla eller typ stela och jobbiga?
Snälla!
Min Fiffi och jag har blivit ovänner.
Så jag har gått och fått svamp i underlivet.
Ganska snuskigt, men hej vet ni vad? Jag är ändå ganska stolt.
Liksom, det är ju första gången :D
Citat från IsItMedicine
Min bästa vän är i Grekland. Hon har varit där sen Juni och kommer hem till Jul.
Jag bor i ett annant land än min bästis :(
Citat från imparishilton
Min Fiffi och jag har blivit ovänner.
Så jag har gått och fått svamp i underlivet.
Ganska snuskigt, men hej vet ni vad? Jag är ändå ganska stolt.
Liksom, det är ju första gången :D
har inte heller haft det, verkar nasty!
min syster har haft det tusen gånger
Min bästis bor typ 200 meter härifrån, samt går i min klass.
HEH
alla mina närmsta vänner bor i gbg typ.
men har en fin vän 5 min från mig!
Min bästis bor i skåne.... :(
Jag har en väldigt fin vän som står ganska nära mig.
Dock bor hon i Södertälje, vilket får mig att sakna henne ganska så mycket.
Men när vi träffas är det bäst. <3
Citat från unicornsteak
Jag har en väldigt fin vän som står ganska nära mig.
Dock bor hon i Södertälje, vilket får mig att sakna henne ganska så mycket.
Men när vi träffas är det bäst. <3
<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
MEN SNART KOMMER DU HIT ELLER JAG TILL DIG
åh södertälje, blä :(
Tjejer vill ni veta en sak? Jag tror jag är lycklig!
Jag är så JÄVLA lycklig!
Jag gjorde en bokuppgift på läslektionerna. Man skulle skriva en fortsättning på en bok, och låtsas att man var huvudpersonen.
Min lärare hade trott att jag bara skrivit av en sida ut boken, så bra var det!
Och det var en bok av Ajvide Lindqvist<2
jag är så jävla trött!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet