Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 17:29
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Citat från Kalashnikov


Japp, det vet dem! Fast det är ju liksom lite jobbigt ändå.. liksom tänk om de läser slarvigt eller bara antar att jag kan äta något typ.. :([/i]

Haha jo men precis, och man ba: ehh... jag kan inte käka det här.. : )
Känns lite små jobbigt om jag ska vara ärlig.
Men vad har du för bild av dom nu då, verkar dom snälla eller typ stela och jobbiga?

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 17:32

Snälla!

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 17:52
Kvinnan Tjej, 34 år

Min Fiffi och jag har blivit ovänner.
Så jag har gått och fått svamp i underlivet.
Ganska snuskigt, men hej vet ni vad? Jag är ändå ganska stolt.
Liksom, det är ju första gången :D

Piiiiff Tjej, 30 år

367 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 18:06
Piiiiff Tjej, 30 år

Citat från IsItMedicine


Min bästa vän är i Grekland. Hon har varit där sen Juni och kommer hem till Jul.

Jag bor i ett annant land än min bästis :(

cmj Tjej, 32 år

2 262 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 18:07
cmj Tjej, 32 år

Citat från imparishilton


Min Fiffi och jag har blivit ovänner.
Så jag har gått och fått svamp i underlivet.
Ganska snuskigt, men hej vet ni vad? Jag är ändå ganska stolt.
Liksom, det är ju första gången :D


har inte heller haft det, verkar nasty!
min syster har haft det tusen gånger

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 18:07

Min bästis bor typ 200 meter härifrån, samt går i min klass.
HEH

cmj Tjej, 32 år

2 262 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 18:10
cmj Tjej, 32 år

alla mina närmsta vänner bor i gbg typ.
men har en fin vän 5 min från mig!

Battlealex Tjej, 32 år

4 658 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 18:11
Battlealex Tjej, 32 år

Min bästis bor i skåne.... :(

Izabella Tjej, 30 år

375 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 18:12
Izabella Tjej, 30 år

Jag har en väldigt fin vän som står ganska nära mig.
Dock bor hon i Södertälje, vilket får mig att sakna henne ganska så mycket.
Men när vi träffas är det bäst. <3

cmj Tjej, 32 år

2 262 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 18:13
cmj Tjej, 32 år

Citat från unicornsteak


Jag har en väldigt fin vän som står ganska nära mig.
Dock bor hon i Södertälje, vilket får mig att sakna henne ganska så mycket.
Men när vi träffas är det bäst. <3


<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
MEN SNART KOMMER DU HIT ELLER JAG TILL DIG

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 18:33
baajs Tjej, 31 år

åh södertälje, blä :(

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 18:34
Kvinnan Tjej, 34 år

Citat från CMJ


har inte heller haft det, verkar nasty!
min syster har haft det tusen gånger[/i]

¨Tyckte det var kul att handla läkemedel :D
Var tvungen att fråga apotekaren om de hade salvor så man slapp köra upp piller i fiffin :D
Min vän höll på att dö av skratt :P

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 19:03
aIma Tjej, 30 år

Tjejer vill ni veta en sak? Jag tror jag är lycklig!

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 19:57
Fittkrans Tjej, 30 år

Jag är så JÄVLA lycklig!

Jag gjorde en bokuppgift på läslektionerna. Man skulle skriva en fortsättning på en bok, och låtsas att man var huvudpersonen.

Min lärare hade trott att jag bara skrivit av en sida ut boken, så bra var det!

Och det var en bok av Ajvide Lindqvist<2

sandrra Tjej, 30 år

693 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 20:19
sandrra Tjej, 30 år

jag är så jävla trött!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet