Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Viruset Kille, 33 år

14 891 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:21
Viruset Kille, 33 år

Citat från sanniie


Citat från Rational

Jag simmade 26 längder på 20 minuter på idrotten igår <3

ca 700 m på 20 min? Mja.


Det är fan inte dåligt.

waterhag Tjej, 35 år

2 417 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:22
waterhag Tjej, 35 år

Citat från IsItMedicine


Man mår hur bra som helst! Jag älskar att träna, åh.

Ja, och mat är så jävla gott efter man har tränat, haha! Kände mig dum som lät mamma betala när jag inte var där lika mycket längre så slutade. Men fan vad jag saknar det. Allt förutom alla stönande stora karlar.

Viruset Kille, 33 år

14 891 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:22
Viruset Kille, 33 år

Personligen hatar jag att gymma, det är jobbigt, svettigt och att duscha och torka tar en evighet. Speciellt mitt hår som efter handdukstork tar ungefär fyra timmar att torka, när det är utsläppt.

Fast känslan efter är skön, men den väger inte upp allt jobbigt.

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:22
baajs Tjej, 31 år

Citat från Viruset


Citat från sanniie

Citat från Rational

Jag simmade 26 längder på 20 minuter på idrotten igår <3

ca 700 m på 20 min? Mja.

Det är fan inte dåligt.


Nej, har inte sagt det heller.

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:24
IsItMedicine Tjej, 34 år

Citat från Viruset


Personligen hatar jag att gymma, det är jobbigt, svettigt och att duscha och torka tar en evighet. Speciellt mitt hår som efter handdukstork tar ungefär fyra timmar att torka, när det är utsläppt.

Fast känslan efter är skön, men den väger inte upp allt jobbigt.


Jag tycker inte heller det är jättekul att gymma, inte själv iallfall. Bodypump dock älskar jag.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:24
Fittkrans Tjej, 30 år

Jag kände mig ganska stolt i alla fall! Eftersom jag inte är så atletisk av mig, och hade bättre reslutat än de flesta i min klass.

Apelsin Kille, 31 år

2 990 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:24
Apelsin Kille, 31 år

Citat från Argh


Citat från Apelsin

Imorgon är det tjejkväll på stan, Hell yeaah!
Och jag får pengar. Ska köpa fina underkläder $:

Åh, underkläder!
Jag vill också ha pengar och köpa underkläder :(


Underkläder är grejen!
Fast ahh, kommer säkert inte bli av ):
Ser man dig på stan imorgon då?

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:25
baajs Tjej, 31 år

Citat från Rational


Jag kände mig ganska stolt i alla fall! Eftersom jag inte är så atletisk av mig, och hade bättre reslutat än de flesta i min klass.

Var det :)

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:25
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från sanniie


Citat från Rational

Jag kände mig ganska stolt i alla fall! Eftersom jag inte är så atletisk av mig, och hade bättre reslutat än de flesta i min klass.

Var det :)


Jag ska!

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:26
Argh Tjej, 32 år

Citat från Apelsin


Underkläder är grejen!
Fast ahh, kommer säkert inte bli av ):
Ser man dig på stan imorgon då?


Du måste köpa!
Nä, jag vet inte. Jag vet inte vem jag ska gå med isåfall. Och jag är ganska sjuk!

japanapan Tjej, 33 år

1 812 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:29
japanapan Tjej, 33 år

Simmar 40 längder på 44 minuter!

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:33

Upptäckte just att jag ändå är rätt avundsjuk av mig...

Viruset Kille, 33 år

14 891 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:33
Viruset Kille, 33 år

Citat från japanapan


Simmar 40 längder på 44 minuter!

Det låter bra. Jag har aldrig mätt hur snabbt jag simmar en kilometer själv faktiskt, så jag har inte en blekaste aning, haha!

Apelsin Kille, 31 år

2 990 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:34
Apelsin Kille, 31 år

Citat från Argh


Du måste köpa!
Nä, jag vet inte. Jag vet inte vem jag ska gå med isåfall. Och jag är ganska sjuk!


Oh, du får ta och krya på dig!

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:34
Argh Tjej, 32 år

Citat från Apelsin


Citat från Argh

Du måste köpa!
Nä, jag vet inte. Jag vet inte vem jag ska gå med isåfall. Och jag är ganska sjuk!

Oh, du får ta och krya på dig!


Ja, tack, jag försöker!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet