Tjejsnack.
waterhag
Tjej, 35 år
Citat från IsItMedicine
Man mår hur bra som helst! Jag älskar att träna, åh.
Ja, och mat är så jävla gott efter man har tränat, haha! Kände mig dum som lät mamma betala när jag inte var där lika mycket längre så slutade. Men fan vad jag saknar det. Allt förutom alla stönande stora karlar.
Viruset
Kille, 33 år
Personligen hatar jag att gymma, det är jobbigt, svettigt och att duscha och torka tar en evighet. Speciellt mitt hår som efter handdukstork tar ungefär fyra timmar att torka, när det är utsläppt.
Fast känslan efter är skön, men den väger inte upp allt jobbigt.
IsItMedicine
Tjej, 34 år
Citat från Viruset
Personligen hatar jag att gymma, det är jobbigt, svettigt och att duscha och torka tar en evighet. Speciellt mitt hår som efter handdukstork tar ungefär fyra timmar att torka, när det är utsläppt.
Fast känslan efter är skön, men den väger inte upp allt jobbigt.
Jag tycker inte heller det är jättekul att gymma, inte själv iallfall. Bodypump dock älskar jag.
Fittkrans
Tjej, 30 år
Jag kände mig ganska stolt i alla fall! Eftersom jag inte är så atletisk av mig, och hade bättre reslutat än de flesta i min klass.
Apelsin
Kille, 31 år
Citat från Argh
Citat från Apelsin
Imorgon är det tjejkväll på stan, Hell yeaah!
Och jag får pengar. Ska köpa fina underkläder $:
Åh, underkläder!
Jag vill också ha pengar och köpa underkläder :(
Underkläder är grejen!
Fast ahh, kommer säkert inte bli av ):
Ser man dig på stan imorgon då?
japanapan
Tjej, 33 år
Simmar 40 längder på 44 minuter!
hhkktjjdnmjrui
30 år
Upptäckte just att jag ändå är rätt avundsjuk av mig...
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet