Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:07
baajs Tjej, 31 år

I helgen så ska jag titta på en simtävling.
yep.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:11
Fittkrans Tjej, 30 år

Jag simmade 26 längder på 20 minuter på idrotten igår <3

aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

5 149 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:12
aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

Citat från Rational


Jag simmade 26 längder på 20 minuter på idrotten igår <3

ganska bra

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:14
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från Gordon_Freeman


Citat från Rational

Jag simmade 26 längder på 20 minuter på idrotten igår <3

ganska bra


VG! Och bäst av tjejerna i min klass

Battlealex Tjej, 32 år

4 658 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:15
Battlealex Tjej, 32 år

Dör av saknad och stress :(

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:15
baajs Tjej, 31 år

Citat från Rational


Jag simmade 26 längder på 20 minuter på idrotten igår <3

ca 700 m på 20 min? Mja.

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:16
Argh Tjej, 32 år

Åh, just det, jag fick VG på matteprovet <33
Jag är så nöjd!

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:17
baajs Tjej, 31 år

^ Grattis!

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:17
Argh Tjej, 32 år

Tack sanniie!

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:18
IsItMedicine Tjej, 34 år

Imorgon har jag bokat ett möte med en personlig tränare woho. När man skaffar träningskort på IKSU så får man en träff gratis så han/hon kan lägga upp ett träningsprogram <3<3<3<3<33<3<3

aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

5 149 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:19
aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

Citat från sanniie


Citat från Rational

Jag simmade 26 längder på 20 minuter på idrotten igår <3

ca 700 m på 20 min? Mja.


Fast jo det är ganska bra om man inte är simmare

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:19

Jag fick VG på läsförståelsen i tyskan. <3

waterhag Tjej, 35 år

2 417 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:19
waterhag Tjej, 35 år

Åh jag saknar SATS, sade upp medlemskapet bara för jag inte har råd att åka in till stan och hem hela tiden :(((( man mår så bra av träning.

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:20
IsItMedicine Tjej, 34 år

Citat från elinrawr


Åh jag saknar SATS, sade upp medlemskapet bara för jag inte har råd att åka in till stan och hem hela tiden :(((( man mår så bra av träning.

Man mår hur bra som helst! Jag älskar att träna, åh.

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:21
baajs Tjej, 31 år

Citat från Gordon_Freeman


Citat från sanniie

Citat från Rational

Jag simmade 26 längder på 20 minuter på idrotten igår <3

ca 700 m på 20 min? Mja.

Fast jo det är ganska bra om man inte är simmare


Ganska !


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet