Tjejsnack.
baajs
Tjej, 31 år
I helgen så ska jag titta på en simtävling.
yep.
Fittkrans
Tjej, 30 år
Jag simmade 26 längder på 20 minuter på idrotten igår <3
aihgpfiuahfpiuoa
Kille, 30 år
Citat från Rational
Jag simmade 26 längder på 20 minuter på idrotten igår <3
ganska bra
Fittkrans
Tjej, 30 år
Citat från Gordon_Freeman
Citat från Rational
Jag simmade 26 längder på 20 minuter på idrotten igår <3
ganska bra
VG! Och bäst av tjejerna i min klass
Battlealex
Tjej, 32 år
Dör av saknad och stress :(
Argh
Tjej, 32 år
Åh, just det, jag fick VG på matteprovet <33
Jag är så nöjd!
baajs
Tjej, 31 år
^ Grattis!
Argh
Tjej, 32 år
Tack sanniie!
IsItMedicine
Tjej, 34 år
Imorgon har jag bokat ett möte med en personlig tränare woho. När man skaffar träningskort på IKSU så får man en träff gratis så han/hon kan lägga upp ett träningsprogram <3<3<3<3<33<3<3
aihgpfiuahfpiuoa
Kille, 30 år
Citat från sanniie
Citat från Rational
Jag simmade 26 längder på 20 minuter på idrotten igår <3
ca 700 m på 20 min? Mja.
Fast jo det är ganska bra om man inte är simmare
hhkktjjdnmjrui
30 år
Jag fick VG på läsförståelsen i tyskan. <3
waterhag
Tjej, 35 år
Åh jag saknar SATS, sade upp medlemskapet bara för jag inte har råd att åka in till stan och hem hela tiden :(((( man mår så bra av träning.
IsItMedicine
Tjej, 34 år
Citat från elinrawr
Åh jag saknar SATS, sade upp medlemskapet bara för jag inte har råd att åka in till stan och hem hela tiden :(((( man mår så bra av träning.
Man mår hur bra som helst! Jag älskar att träna, åh.
baajs
Tjej, 31 år
Citat från Gordon_Freeman
Citat från sanniie
Citat från Rational
Jag simmade 26 längder på 20 minuter på idrotten igår <3
ca 700 m på 20 min? Mja.
Fast jo det är ganska bra om man inte är simmare
Ganska !
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet