Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 19:54
nataliaaaa Tjej, 29 år

Skrattfeber
Tack, ska se till att mamma köper't <:
Fast jag är deprimerad.. tror nog det beror på det med haha ):

Rakel_old Tjej, 28 år

223 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 19:58
Rakel_old Tjej, 28 år

Förlåt för offtopic
men jag kommer sakna femtioöringen ):

DRICK VARM MJÖLK! :DDDDD

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 20:11

Nu äter jag kvällsmat.
banan + jordnötssmör + stavmixer
nomnom

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 20:13
Argh Tjej, 32 år

Jag knarkar halstabletter för om jag inte alltid har en i munnen så börjar jag hosta non stop. Men dom hjälper inte direkt mot smärtan, kan knappt svälja.

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 20:14
baajs Tjej, 31 år

det snurrar i min skalle-familjen. mmmmmmyes.

Cornis Tjej, 36 år

1 394 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 20:18
Cornis Tjej, 36 år

Citat från sanniie


det snurrar i min skalle-familjen. mmmmmmyes.

den e skön :)

Apelsin Kille, 31 år

2 990 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 20:21
Apelsin Kille, 31 år

Min papi bjuder mig på en göteborgresa + konsertbiljetter till sommaren
och mami bjuder mig på biljetter till jonhossi

ÄLSKAR DETTA!

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 20:22

Citat från Kalashnikov


Nu äter jag kvällsmat.
banan + jordnötssmör + stavmixer
nomnom


fan vad äckligt det var efter några skedar

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 20:24
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Kalashnikov


Citat från Kalashnikov

Nu äter jag kvällsmat.
banan + jordnötssmör + stavmixer
nomnom

fan vad äckligt det var efter några skedar


hade för mig att du åt en stavmixer i några sekunder.. :(

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 20:25
baajs Tjej, 31 år

Citat från Cornis


Citat från sanniie

det snurrar i min skalle-familjen. mmmmmmyes.

den e skön :)


jaaa :) men början av låten är ganska så irreterande :/

RainbowGamer Tjej, 34 år

610 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 20:28
RainbowGamer Tjej, 34 år

Citat från FOOLISHJEN


Är det bara jag som uppmärksammat att när det gäller förhållanden är det många som tycker man inte ska träffas för ofta och så vidare, det dödar spänningen.
Men när det gäller vänner kan många som tycker som ovan träffa dessa i princip hur ofta som helst.

Hur kommer det sig att många tröttnar på sin respektive, men inte på vänner?


Jag går på samma skola som min pojkvänn, men inte i samma klass. Vi är åtskilda under lektionerna och ~tre timmar varje dag när han har lektion och jag är ledig. Sen kommer han hem till mig och sen åker han hem till sig på kvällen.
Jag har haft både distans och "kort"-distans förhållande och jag måste säga att detta är det bästa jag haft.
Klart att det ibland blir lite jobbigt att hålla allt vid liv, men vi har infört dejt-kvällar som gör det hela mycket mysigare. Och har vi varit ifrån varandra ett par dagar så har vi amazing sex sen :D

Så för att sammanfatta, jag träffar min pojkvän mer än mina vänner och vi har inte tröttnat på varandra än :D

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 20:46
Fittkrans Tjej, 30 år

Nu har jag supershoppat kläder!

MedinaLundvall Tjej, 33 år

536 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 20:46
MedinaLundvall Tjej, 33 år

Citat från Dasati


Citat från FOOLISHJEN

Är det bara jag som uppmärksammat att när det gäller förhållanden är det många som tycker man inte ska träffas för ofta och så vidare, det dödar spänningen.
Men när det gäller vänner kan många som tycker som ovan träffa dessa i princip hur ofta som helst.

Hur kommer det sig att många tröttnar på sin respektive, men inte på vänner?

Jag går på samma skola som min pojkvänn, men inte i samma klass. Vi är åtskilda under lektionerna och ~tre timmar varje dag när han har lektion och jag är ledig. Sen kommer han hem till mig och sen åker han hem till sig på kvällen.
Jag har haft både distans och "kort"-distans förhållande och jag måste säga att detta är det bästa jag haft.
Klart att det ibland blir lite jobbigt att hålla allt vid liv, men vi har infört dejt-kvällar som gör det hela mycket mysigare. Och har vi varit ifrån varandra ett par dagar så har vi amazing sex sen :D

Så för att sammanfatta, jag träffar min pojkvän mer än mina vänner och vi har inte tröttnat på varandra än :D


Men om ni väl gör det.. Har du kvar dina vänner efteråt?

Apelsin Kille, 31 år

2 990 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:05
Apelsin Kille, 31 år

Imorgon är det tjejkväll på stan, Hell yeaah!
Och jag får pengar. Ska köpa fina underkläder $:

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:06
Argh Tjej, 32 år

Citat från Apelsin


Imorgon är det tjejkväll på stan, Hell yeaah!
Och jag får pengar. Ska köpa fina underkläder $:


Åh, underkläder!
Jag vill också ha pengar och köpa underkläder :(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet