Tjejsnack.
Skrattfeber
Tack, ska se till att mamma köper't <:
Fast jag är deprimerad.. tror nog det beror på det med haha ):
Förlåt för offtopic
men jag kommer sakna femtioöringen ):
DRICK VARM MJÖLK! :DDDDD
Nu äter jag kvällsmat.
banan + jordnötssmör + stavmixer
nomnom
Jag knarkar halstabletter för om jag inte alltid har en i munnen så börjar jag hosta non stop. Men dom hjälper inte direkt mot smärtan, kan knappt svälja.
det snurrar i min skalle-familjen. mmmmmmyes.
Min papi bjuder mig på en göteborgresa + konsertbiljetter till sommaren
och mami bjuder mig på biljetter till jonhossi
ÄLSKAR DETTA!
Citat från Kalashnikov
Nu äter jag kvällsmat.
banan + jordnötssmör + stavmixer
nomnom
fan vad äckligt det var efter några skedar
Citat från Kalashnikov
Citat från Kalashnikov
Nu äter jag kvällsmat.
banan + jordnötssmör + stavmixer
nomnom
fan vad äckligt det var efter några skedar
hade för mig att du åt en stavmixer i några sekunder.. :(
Citat från FOOLISHJEN
Är det bara jag som uppmärksammat att när det gäller förhållanden är det många som tycker man inte ska träffas för ofta och så vidare, det dödar spänningen.
Men när det gäller vänner kan många som tycker som ovan träffa dessa i princip hur ofta som helst.
Hur kommer det sig att många tröttnar på sin respektive, men inte på vänner?
Jag går på samma skola som min pojkvänn, men inte i samma klass. Vi är åtskilda under lektionerna och ~tre timmar varje dag när han har lektion och jag är ledig. Sen kommer han hem till mig och sen åker han hem till sig på kvällen.
Jag har haft både distans och "kort"-distans förhållande och jag måste säga att detta är det bästa jag haft.
Klart att det ibland blir lite jobbigt att hålla allt vid liv, men vi har infört dejt-kvällar som gör det hela mycket mysigare. Och har vi varit ifrån varandra ett par dagar så har vi amazing sex sen :D
Så för att sammanfatta, jag träffar min pojkvän mer än mina vänner och vi har inte tröttnat på varandra än :D
Nu har jag supershoppat kläder!
Citat från Dasati
Citat från FOOLISHJEN
Är det bara jag som uppmärksammat att när det gäller förhållanden är det många som tycker man inte ska träffas för ofta och så vidare, det dödar spänningen.
Men när det gäller vänner kan många som tycker som ovan träffa dessa i princip hur ofta som helst.
Hur kommer det sig att många tröttnar på sin respektive, men inte på vänner?
Jag går på samma skola som min pojkvänn, men inte i samma klass. Vi är åtskilda under lektionerna och ~tre timmar varje dag när han har lektion och jag är ledig. Sen kommer han hem till mig och sen åker han hem till sig på kvällen.
Jag har haft både distans och "kort"-distans förhållande och jag måste säga att detta är det bästa jag haft.
Klart att det ibland blir lite jobbigt att hålla allt vid liv, men vi har infört dejt-kvällar som gör det hela mycket mysigare. Och har vi varit ifrån varandra ett par dagar så har vi amazing sex sen :D
Så för att sammanfatta, jag träffar min pojkvän mer än mina vänner och vi har inte tröttnat på varandra än :D
Men om ni väl gör det.. Har du kvar dina vänner efteråt?
Imorgon är det tjejkväll på stan, Hell yeaah!
Och jag får pengar. Ska köpa fina underkläder $:
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet