Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
chevaux Tjej, 32 år

4 032 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 19:06
chevaux Tjej, 32 år

Honung är bäst.


Jag misstänker att jag har magkatarr. :(

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 19:07
nataliaaaa Tjej, 29 år

Eh ah, en fråga, har nån tips på hur man gör för att sova heeeeeeeeela natten? Jag vaknar alltid mitt i natten och är helt förvirrad. Och när jag vaknar på morgonen så är jag skit trött. >:

varghuvud Kille, 31 år

4 336 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 19:11
varghuvud Kille, 31 år

Citat från MJA00W


Eh ah, en fråga, har nån tips på hur man gör för att sova heeeeeeeeela natten? Jag vaknar alltid mitt i natten och är helt förvirrad. Och när jag vaknar på morgonen så är jag skit trött. >:

Onanera! Man blir alltid trött efter man kommit eller fått sig känt sig tillfredsställd, samma sak med att typ göra dig riktigt utmattad igenom träning och sån skit

tongue_trap Tjej, 35 år

8 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 19:17
tongue_trap Tjej, 35 år

binder och tampoger borde va gratis ja! dom hade räknat ut hur mycket man lägger på de och de är ungf 50 000kr
Det är mycket pengar tycker jag att slösa på skydd

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 19:18
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Exoroe


Citat från MJA00W

Eh ah, en fråga, har nån tips på hur man gör för att sova heeeeeeeeela natten? Jag vaknar alltid mitt i natten och är helt förvirrad. Och när jag vaknar på morgonen så är jag skit trött. >:

Onanera! Man blir alltid trött efter man kommit eller fått sig känt sig tillfredsställd, samma sak med att typ göra dig riktigt utmattad igenom träning och sån skit


tack <3<3<3<3

APOOTIE Tjej, 30 år

1 767 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 19:23
APOOTIE Tjej, 30 år

Jag ska åka till min man imorgon! <3

chevaux Tjej, 32 år

4 032 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 19:43
chevaux Tjej, 32 år

Ska träffa mitt ex nästa helg :)))))))..............
Alltså vi var tillsammans i åttan lol.
han ba: jag gjorde jättemånga misstag, jag älskade dig. kan vi inte ses
man ba ok :)))))))


ÅH HATAR SÅR I MUNGIPAN

PLOMP Tjej, 34 år

6 200 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 19:45
PLOMP Tjej, 34 år

Bullshit att man somnar lättare av att pulla!

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 19:46
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från PLOMP


Bullshit att man somnar lättare av att pulla!

SÄG MIG NÅGOT SOM FUNKAR

cmj Tjej, 32 år

2 262 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 19:48
cmj Tjej, 32 år

det funkar för mig

PLOMP Tjej, 34 år

6 200 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 19:49
PLOMP Tjej, 34 år

Jag blir bara varm och hungrig av det :(

PLOMP Tjej, 34 år

6 200 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 19:50
PLOMP Tjej, 34 år

Citat från lyxsymptom


inte just pulla bara
utan komma[/i]

Är inte det självklart? Finns ju ingen mening med att göra det om man inte kommer..

Skrattfeber Tjej, 31 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 19:50
Skrattfeber Tjej, 31 år

MJA00W
Drick lite kaffe så kanske du sover bättre :D

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 19:51
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Skrattfeber


MJA00W
Drick lite kaffe så kanske du sover bättre :D


verkar knappast troligt.. dessutom så gillar jag inte kaffe :(

Skrattfeber Tjej, 31 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 19:53
Skrattfeber Tjej, 31 år

Citat från MJA00W


Citat från Skrattfeber

MJA00W
Drick lite kaffe så kanske du sover bättre :D

verkar knappast troligt.. dessutom så gillar jag inte kaffe :(


Men prova med rött te, inte sånt som man köper på ica utan något från någon china-shop.
Det funkar för mig iaf :)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet