Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 18:42

Har inte pengar till att köpa ju!

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 18:43
Argh Tjej, 32 år

Citat från Kalashnikov


Har inte pengar till att köpa ju!

Nä, juste! Men bara så du vet..!

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 18:47

Nu har jag druckit typ 1,5 liter vatten i ett svep, för jag läste att om man drack mycket vatten kunde man pissa ut bakterierna liksom.

Här ska räserpissas om en timme/halvtimme!

majskolvar Tjej, 32 år

2 770 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 18:50
majskolvar Tjej, 32 år

haha räserpissa
btw någon som vet vad man kan göra när man är torr i halsen, för att få bort det liksom?

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 18:50
IsItMedicine Tjej, 34 år

Citat från parishilton


haha räserpissa
btw någon som vet vad man kan göra när man är torr i halsen, för att få bort det liksom?


Dricka någon varmt brukar funka för mig, typ te.

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 18:51

Fan vad ont i magen jag fick av allt vattnet lol.

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 18:52
Argh Tjej, 32 år

Hahaha, 1,5 liter vatten?! Jag är typ full efter ett glas

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 18:53

Jag med, har asliten magsäck.
Håller på att spy hela tiden, men det ska åka neråt, inte upp!

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 18:54
Argh Tjej, 32 år

Haha, oj. Lycka till med räserpissandet sen då!

Cornis Tjej, 36 år

1 394 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 18:56
Cornis Tjej, 36 år

Citat från parishilton


haha räserpissa
btw någon som vet vad man kan göra när man är torr i halsen, för att få bort det liksom?


Nåt sött!
Typ, te med honung :D

majskolvar Tjej, 32 år

2 770 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 18:57
majskolvar Tjej, 32 år

Jag ska göra te nu, hoppas det funkar. :>

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 18:57

Citat från Argh


Haha, oj. Lycka till med räserpissandet sen då!

Man tackar!

Cornis Tjej, 36 år

1 394 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 18:58
Cornis Tjej, 36 år

Citat från parishilton


Jag ska göra te nu, hoppas det funkar. :>

glöm inte honungen, den är viktigast!

majskolvar Tjej, 32 år

2 770 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 19:03
majskolvar Tjej, 32 år

Jag har ingen honung :(

Cornis Tjej, 36 år

1 394 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 19:05
Cornis Tjej, 36 år

Citat från parishilton


Jag har ingen honung :(

Köp! det funkar inte annars :o


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet