Tjejsnack.
Har inte pengar till att köpa ju!
Citat från Kalashnikov
Har inte pengar till att köpa ju!
Nä, juste! Men bara så du vet..!
Nu har jag druckit typ 1,5 liter vatten i ett svep, för jag läste att om man drack mycket vatten kunde man pissa ut bakterierna liksom.
Här ska räserpissas om en timme/halvtimme!
haha räserpissa
btw någon som vet vad man kan göra när man är torr i halsen, för att få bort det liksom?
Citat från parishilton
haha räserpissa
btw någon som vet vad man kan göra när man är torr i halsen, för att få bort det liksom?
Dricka någon varmt brukar funka för mig, typ te.
Fan vad ont i magen jag fick av allt vattnet lol.
Hahaha, 1,5 liter vatten?! Jag är typ full efter ett glas
Jag med, har asliten magsäck.
Håller på att spy hela tiden, men det ska åka neråt, inte upp!
Haha, oj. Lycka till med räserpissandet sen då!
Citat från parishilton
haha räserpissa
btw någon som vet vad man kan göra när man är torr i halsen, för att få bort det liksom?
Nåt sött!
Typ, te med honung :D
Jag ska göra te nu, hoppas det funkar. :>
Citat från parishilton
Jag ska göra te nu, hoppas det funkar. :>
glöm inte honungen, den är viktigast!
Jag har ingen honung :(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet