Tjejsnack.
Citat från FOOLISHJEN
Har haft urinvägsinfektion 6 gånger : < man får akta sig satt man inte får det för ofta, då kan det bli kroniskt. USCH : <
Kan det? D:
När jag var liten kunde jag ha det flera gånger varje år, vilket har lett till blodprovsfobi : D
Kul barndom.
Argh: Haha ja, tur det. :(
Citat från Argh
Citat från FOOLISHJEN
Har haft urinvägsinfektion 6 gånger : < man får akta sig satt man inte får det för ofta, då kan det bli kroniskt. USCH : <
Kan det? D:
När jag var liten kunde jag ha det flera gånger varje år, vilket har lett till blodprovsfobi : D
Kul barndom.
Samma här, hade det sist förra sommaren. Sen dess har jag blivit lite smått paranoid att jag ska få det igen och det kanske blir kroniskt : <
Det var sist jag hade det som en läkare påpekade att risken fanns. Åh kul typ.
Citat från FOOLISHJEN
Samma här, hade det sist förra sommaren. Sen dess har jag blivit lite smått paranoid att jag ska få det igen och det kanske blir kroniskt : <
Det var sist jag hade det som en läkare påpekade att risken fanns. Åh kul typ.
Åh :<
Men jag tror inte att det är några problem så länge man inte väntar med att gå till läkaren med det.. Fast man kanske ska passa sig ändå :(
Citat från FOOLISHJEN
IsitMedicine: Vad tråkigt att höra : < men kommer ni träffas lite då och då som vänner, eller är det noll kontakt?
Det är galet vilken stor skillnad det är mellan ihop och bästa vän ändå.
Jag vill ju väldigt gärna att vi ska ses. För jag älskar verkligen honom och jag skulle dö om vi skulle bryta kontakten helt. Men jag tror att vi ska låta bli att prata på ett tag iallfall, och sen se hur det känns.
foolishjen, argh
har haft det i typ en månad lol
Kalashnikov: Haha, kanske dags att uppsöka läkare..!
Citat från Kalashnikov
foolishjen, argh
har haft det i typ en månad lol
KVINNA! nu går du till läkaren.
äsch
kan ju börja med att dricka surt och se om det hjälper
edit: omg 8k
Jag hade ju som sagt tänkt köpa citroner. Men jag lade ju mina sista pengar på pizzadegen.
Grejen med att dricka surt, funkar det med äpplecidervinäger?
måååste sluta äta choklad så ofta
"Min svärmor (som arbetar som "tarmforskare") lärde mig en huskur som funkar jättebra, även när urinvägsinfektionen tagit fäste rejält.
Koka upp 1 liter vatten och häll i 1 dl havregryn. Låt koka ett par minuter och sila bort havregrynen, men behåll havregrynsvattnet.
Detta vatten ska drickas fördelat ett glas då och då under dagen. Infektionen brukar gå över på ett par dagar.
Fortsätt så varje dag tills symtomen försvunnit helt.
Om du inte har problem med sur mage är det bra att dricka mycket citronvatten och C-vitamin också!"
Ska testa senare!
"En tsk eller msk äppelcidervinägen i ett glas vatten ska tydligen också fungera bra."
Åh jag älskar google <3
Men bra, nu ska jag äta surt som fan
Kalashnikov: Tranbärsjuice funkar också!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet