Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 17:55
Argh Tjej, 32 år

Citat från xamandax


Ja, de första fyra-fem dagarna hade jag praktiskt taget 39-40 graders feber konstant. Blev av med det ungefär efter en och en halv vecka. :(

Usch D:
Ja, nog är jag glad att jag inte minns så mycket av det iaf.

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 17:55
Argh Tjej, 32 år

Citat från FOOLISHJEN


Har haft urinvägsinfektion 6 gånger : < man får akta sig satt man inte får det för ofta, då kan det bli kroniskt. USCH : <

Kan det? D:
När jag var liten kunde jag ha det flera gånger varje år, vilket har lett till blodprovsfobi : D
Kul barndom.

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 17:56
mandis Tjej, 32 år

Argh: Haha ja, tur det. :(

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 17:57
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Citat från Argh


Citat från FOOLISHJEN

Har haft urinvägsinfektion 6 gånger : < man får akta sig satt man inte får det för ofta, då kan det bli kroniskt. USCH : <

Kan det? D:
När jag var liten kunde jag ha det flera gånger varje år, vilket har lett till blodprovsfobi : D
Kul barndom.


Samma här, hade det sist förra sommaren. Sen dess har jag blivit lite smått paranoid att jag ska få det igen och det kanske blir kroniskt : <
Det var sist jag hade det som en läkare påpekade att risken fanns. Åh kul typ.

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 17:59
Argh Tjej, 32 år

Citat från FOOLISHJEN


Samma här, hade det sist förra sommaren. Sen dess har jag blivit lite smått paranoid att jag ska få det igen och det kanske blir kroniskt : <
Det var sist jag hade det som en läkare påpekade att risken fanns. Åh kul typ.


Åh :<
Men jag tror inte att det är några problem så länge man inte väntar med att gå till läkaren med det.. Fast man kanske ska passa sig ändå :(

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 18:20
IsItMedicine Tjej, 34 år

Citat från FOOLISHJEN


IsitMedicine: Vad tråkigt att höra : < men kommer ni träffas lite då och då som vänner, eller är det noll kontakt?
Det är galet vilken stor skillnad det är mellan ihop och bästa vän ändå.


Jag vill ju väldigt gärna att vi ska ses. För jag älskar verkligen honom och jag skulle dö om vi skulle bryta kontakten helt. Men jag tror att vi ska låta bli att prata på ett tag iallfall, och sen se hur det känns.

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 18:21

foolishjen, argh
har haft det i typ en månad lol

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 18:22
Argh Tjej, 32 år

Kalashnikov: Haha, kanske dags att uppsöka läkare..!

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 18:23
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Citat från Kalashnikov


foolishjen, argh
har haft det i typ en månad lol


KVINNA! nu går du till läkaren.

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 18:26

äsch
kan ju börja med att dricka surt och se om det hjälper

edit: omg 8k

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 18:32

Jag hade ju som sagt tänkt köpa citroner. Men jag lade ju mina sista pengar på pizzadegen.
Grejen med att dricka surt, funkar det med äpplecidervinäger?

musik 30 år

3 225 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 18:32
musik 30 år

måååste sluta äta choklad så ofta

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 18:35

"Min svärmor (som arbetar som "tarmforskare") lärde mig en huskur som funkar jättebra, även när urinvägsinfektionen tagit fäste rejält.

Koka upp 1 liter vatten och häll i 1 dl havregryn. Låt koka ett par minuter och sila bort havregrynen, men behåll havregrynsvattnet.
Detta vatten ska drickas fördelat ett glas då och då under dagen. Infektionen brukar gå över på ett par dagar.

Fortsätt så varje dag tills symtomen försvunnit helt.

Om du inte har problem med sur mage är det bra att dricka mycket citronvatten och C-vitamin också!"

Ska testa senare!

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 18:37

"En tsk eller msk äppelcidervinägen i ett glas vatten ska tydligen också fungera bra."

Åh jag älskar google <3
Men bra, nu ska jag äta surt som fan

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 18:39
Argh Tjej, 32 år

Kalashnikov: Tranbärsjuice funkar också!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet