Tjejsnack.
Citat från FOOLISHJEN
Citat från Argh
Det är egentligen konstigt att det ska vara skillnad mellan kompisar och pojkvän. Ens pojkvän ska ju vara ens bästa kompis också, eller är det bara jag som tycker det?
Precis det tankesättet jag har. Och som isitMedicine nämnde så kan bråk förstöra en del, men om man bråkar med en vän så brukar man oftast kunna lösa det och saker fortsätter som vanligt, men med sin partner är det inte riktigt så?
Min pojkvän, eller ah mitt ex ;(, vi gjorde slut i söndags. Och han är verkligen min bästa bästa vän, men eftersom jag inte är kär i honom längre så kan vi ju inte vara tillsammans. Och vi hade verkligen gjort allt för att försöka lösa våra problem, men det gick inte.
Man kan väl ha en pojkvän, som man tröttnar på, för att man inser att han är tråkig? Det behöver ju inte alls ha med om han går i samma skola eller bor i en annan stad att göra?
IsitMedicine: Vad tråkigt att höra : < men kommer ni träffas lite då och då som vänner, eller är det noll kontakt?
Det är galet vilken stor skillnad det är mellan ihop och bästa vän ändå.
Citat från japanapan
Man kan väl ha en pojkvän, som man tröttnar på, för att man inser att han är tråkig? Det behöver ju inte alls ha med om han går i samma skola eller bor i en annan stad att göra?
Det var inte det vi menade, vart lite många olika samtalsämnen som ledde oss in på nuvarande.
Vi pratade först om att många är ganska emot att ha sin respektive i samma klass/skola. Sen kom vi in på att det finns några som har en respektive i en annan stad, och skulle inte ha något emot att kunna träffas hur ofta dom vill.
Och slutligen hamnade vi här. Hoppas du förstod nu : ]
Idag skulle jag köpa citroner, så att jag kunde bli av med min urinvägsinfektion. Men sedan såg jag pizzadeg i kyldisken, så jag ba "Fuck urinvägsinfektion, jag vill ha pizza!"
Så sedan gjorde jag och Julia pizza.
^___________________________________^
Har du inte blivit av med den ännu? ^
Kanske värt att uppsöka en läkare då!
Citat från FOOLISHJEN
Citat från japanapan
Man kan väl ha en pojkvän, som man tröttnar på, för att man inser att han är tråkig? Det behöver ju inte alls ha med om han går i samma skola eller bor i en annan stad att göra?
Det var inte det vi menade, vart lite många olika samtalsämnen som ledde oss in på nuvarande.
Vi pratade först om att många är ganska emot att ha sin respektive i samma klass/skola. Sen kom vi in på att det finns några som har en respektive i en annan stad, och skulle inte ha något emot att kunna träffas hur ofta dom vill.
Och slutligen hamnade vi här. Hoppas du förstod nu : ]
Ahaaaaaaaa! Tack ):
Ja, det är farligt att ha urinvägsinfektion för länge, Kalashnikov. Det kan sprida sig upp mot njurarna och då blir man riktigt sjuk. Om du inte redan visste det! : )
Citat från xamandax
Jag fick det upp i njurarna en gång, inte kul för fem jävla öre!
Haha, nä jag vet! Jag har också fått det (njurbäckeninflammation), men jag var ganska liten då. Fast jag kommer fortfarande ihåg att jag hallucinerade pga den höga febern :)))
Jag var typ urinvägsinfektionsbarnet nummer ett när jag var liten! :D
Citat från Argh
Citat från xamandax
Jag fick det upp i njurarna en gång, inte kul för fem jävla öre!
Haha, nä jag vet! Jag har också fått det (njurbäckeninflammation), men jag var ganska liten då. Fast jag kommer fortfarande ihåg att jag hallucinerade pga den höga febern :)))
Jag var typ urinvägsinfektionsbarnet nummer ett när jag var liten! :D
Åh stackare :(
Jag fick det när jag var runt nio-tio. Hela min kropp la typ av så jag gick runt och svimmade och sånt shit..
jag har matteprov imorgon :@
(och jag är tjej, fast det står att jag är kille)
Har haft urinvägsinfektion 6 gånger : < man får akta sig satt man inte får det för ofta, då kan det bli kroniskt. USCH : <
Citat från Argh
Citat från xamandax
Åh stackare :(
Jag fick det när jag var runt nio-tio. Hela min kropp la typ av så jag gick runt och svimmade och sånt shit..
Åh gud vad jobbigt D:
Hade du feber och så? Och hur lång tid tog det innan du blev frisk?
Ja, de första fyra-fem dagarna hade jag praktiskt taget 39-40 graders feber konstant. Blev av med det ungefär efter en och en halv vecka. :(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet