Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 17:36
IsItMedicine Tjej, 34 år

Citat från FOOLISHJEN


Citat från Argh

Det är egentligen konstigt att det ska vara skillnad mellan kompisar och pojkvän. Ens pojkvän ska ju vara ens bästa kompis också, eller är det bara jag som tycker det?

Precis det tankesättet jag har. Och som isitMedicine nämnde så kan bråk förstöra en del, men om man bråkar med en vän så brukar man oftast kunna lösa det och saker fortsätter som vanligt, men med sin partner är det inte riktigt så?


Min pojkvän, eller ah mitt ex ;(, vi gjorde slut i söndags. Och han är verkligen min bästa bästa vän, men eftersom jag inte är kär i honom längre så kan vi ju inte vara tillsammans. Och vi hade verkligen gjort allt för att försöka lösa våra problem, men det gick inte.

japanapan Tjej, 33 år

1 812 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 17:36
japanapan Tjej, 33 år

Man kan väl ha en pojkvän, som man tröttnar på, för att man inser att han är tråkig? Det behöver ju inte alls ha med om han går i samma skola eller bor i en annan stad att göra?

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 17:38
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

IsitMedicine: Vad tråkigt att höra : < men kommer ni träffas lite då och då som vänner, eller är det noll kontakt?
Det är galet vilken stor skillnad det är mellan ihop och bästa vän ändå.

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 17:40
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Citat från japanapan


Man kan väl ha en pojkvän, som man tröttnar på, för att man inser att han är tråkig? Det behöver ju inte alls ha med om han går i samma skola eller bor i en annan stad att göra?

Det var inte det vi menade, vart lite många olika samtalsämnen som ledde oss in på nuvarande.
Vi pratade först om att många är ganska emot att ha sin respektive i samma klass/skola. Sen kom vi in på att det finns några som har en respektive i en annan stad, och skulle inte ha något emot att kunna träffas hur ofta dom vill.
Och slutligen hamnade vi här. Hoppas du förstod nu : ]

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 17:41

Idag skulle jag köpa citroner, så att jag kunde bli av med min urinvägsinfektion. Men sedan såg jag pizzadeg i kyldisken, så jag ba "Fuck urinvägsinfektion, jag vill ha pizza!"
Så sedan gjorde jag och Julia pizza.
^___________________________________^

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 17:42
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Har du inte blivit av med den ännu? ^
Kanske värt att uppsöka en läkare då!

japanapan Tjej, 33 år

1 812 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 17:43
japanapan Tjej, 33 år

Citat från FOOLISHJEN


Citat från japanapan

Man kan väl ha en pojkvän, som man tröttnar på, för att man inser att han är tråkig? Det behöver ju inte alls ha med om han går i samma skola eller bor i en annan stad att göra?

Det var inte det vi menade, vart lite många olika samtalsämnen som ledde oss in på nuvarande.
Vi pratade först om att många är ganska emot att ha sin respektive i samma klass/skola. Sen kom vi in på att det finns några som har en respektive i en annan stad, och skulle inte ha något emot att kunna träffas hur ofta dom vill.
Och slutligen hamnade vi här. Hoppas du förstod nu : ]


Ahaaaaaaaa! Tack ):

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 17:44
Argh Tjej, 32 år

Ja, det är farligt att ha urinvägsinfektion för länge, Kalashnikov. Det kan sprida sig upp mot njurarna och då blir man riktigt sjuk. Om du inte redan visste det! : )

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 17:46
mandis Tjej, 32 år

Citat från Argh


Ja, det är farligt att ha urinvägsinfektion för länge, Kalashnikov. Det kan sprida sig upp mot njurarna och då blir man riktigt sjuk. Om du inte redan visste det! : )

Jag fick det upp i njurarna en gång, inte kul för fem jävla öre!

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 17:48
Argh Tjej, 32 år

Citat från xamandax


Jag fick det upp i njurarna en gång, inte kul för fem jävla öre!

Haha, nä jag vet! Jag har också fått det (njurbäckeninflammation), men jag var ganska liten då. Fast jag kommer fortfarande ihåg att jag hallucinerade pga den höga febern :)))
Jag var typ urinvägsinfektionsbarnet nummer ett när jag var liten! :D

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 17:50
mandis Tjej, 32 år

Citat från Argh


Citat från xamandax

Jag fick det upp i njurarna en gång, inte kul för fem jävla öre!

Haha, nä jag vet! Jag har också fått det (njurbäckeninflammation), men jag var ganska liten då. Fast jag kommer fortfarande ihåg att jag hallucinerade pga den höga febern :)))
Jag var typ urinvägsinfektionsbarnet nummer ett när jag var liten! :D


Åh stackare :(
Jag fick det när jag var runt nio-tio. Hela min kropp la typ av så jag gick runt och svimmade och sånt shit..

aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

5 149 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 17:51
aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

jag har matteprov imorgon :@

(och jag är tjej, fast det står att jag är kille)

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 17:52
Argh Tjej, 32 år

Citat från xamandax


Åh stackare :(
Jag fick det när jag var runt nio-tio. Hela min kropp la typ av så jag gick runt och svimmade och sånt shit..[/i]

Åh gud vad jobbigt D:
Hade du feber och så? Och hur lång tid tog det innan du blev frisk?

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 17:53
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Har haft urinvägsinfektion 6 gånger : < man får akta sig satt man inte får det för ofta, då kan det bli kroniskt. USCH : <

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 17:53
mandis Tjej, 32 år

Citat från Argh


Citat från xamandax

Åh stackare :(
Jag fick det när jag var runt nio-tio. Hela min kropp la typ av så jag gick runt och svimmade och sånt shit..

Åh gud vad jobbigt D:
Hade du feber och så? Och hur lång tid tog det innan du blev frisk?


Ja, de första fyra-fem dagarna hade jag praktiskt taget 39-40 graders feber konstant. Blev av med det ungefär efter en och en halv vecka. :(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet