Tjejsnack.
JUSTE, PÅTAL OM PROV
FICK MAXPOÄNG PÅ SO PROVET OCH G PÅ MATTEPROVET HAHA :D
MJA00W: Ett ex förstår jag, men vad tyckte du tidigare var lite jobbigt med att ha en pojkvän i samma klass? : >
Citat från FOOLISHJEN
MJA00W: Ett ex förstår jag, men vad tyckte du tidigare var lite jobbigt med att ha en pojkvän i samma klass? : >
Jag skulle inte klara av att träffa honom hela tiden tyvärr..
Jag tröttnar snabbt >:
MJA00W: Hur ofta vill du träffa din partner för att inte tröttna då?
Är det bara jag som uppmärksammat att när det gäller förhållanden är det många som tycker man inte ska träffas för ofta och så vidare, det dödar spänningen.
Men när det gäller vänner kan många som tycker som ovan träffa dessa i princip hur ofta som helst.
Hur kommer det sig att många tröttnar på sin respektive, men inte på vänner?
Citat från FOOLISHJEN
Det är inte bara du, och jag tycker att det är jättekonstigt. Det känns som att man inte är tillräckligt intresserad av personen om man blir less honom/henne om man träffas ofta..
Alltså, jag hade varit jätteglad om jag fick träffa min pojkvän varje dag :<
jag och min pojkvän går på samma skola. inte så länge till dock eftersom han går sista året.
skolan är såpass stor att vi typ aldrig ser varann i skolan... kanske två gånger i veckan. haha
Citat från FOOLISHJEN
Är det bara jag som uppmärksammat att när det gäller förhållanden är det många som tycker man inte ska träffas för ofta och så vidare, det dödar spänningen.
Men när det gäller vänner kan många som tycker som ovan träffa dessa i princip hur ofta som helst.
Hur kommer det sig att många tröttnar på sin respektive, men inte på vänner?
Vänskap är evigt, men kärlek är inte det på samma sätt. så himla mycket som kan gå fel.
Snowdoll: Okej
FOOLISHJEN: Inte varje dag varje vecka i alla fall.
Citat från FOOLISHJEN
Är det bara jag som uppmärksammat att när det gäller förhållanden är det många som tycker man inte ska träffas för ofta och så vidare, det dödar spänningen.
Men när det gäller vänner kan många som tycker som ovan träffa dessa i princip hur ofta som helst.
Hur kommer det sig att många tröttnar på sin respektive, men inte på vänner?
Men vänskap och kärlek är som olika känslor. Jag tröttnade på min pojkvän och vi gjorde slut för att jag helt enkelt inte var kär i honom längre. Man slutar ju inte direkt känna vänskap till sina vänner, haha
Till ovan: Absolut, så är det ju. Alla har väl någon gång tappat känslorna och så. Men vad tror ni det beror på? Att tappa känslorna för en pojkvän låter helt normalt, men för en vän skulle det vara galenskap. Finns så klart inget rätt och fel, men en värd frågeställning enligt mig.
Citat från FOOLISHJEN
Till ovan: Absolut, så är det ju. Alla har väl någon gång tappat känslorna och så. Men vad tror ni det beror på? Att tappa känslorna för en pojkvän låter helt normalt, men för en vän skulle det vara galenskap. Finns så klart inget rätt och fel, men en värd frågeställning enligt mig.
Det kan ju bero på att man typ bråkar mycket eller andra negativa saker som liksom tar över de bra känslorna
Det är egentligen konstigt att det ska vara skillnad mellan kompisar och pojkvän. Ens pojkvän ska ju vara ens bästa kompis också, eller är det bara jag som tycker det?
Citat från Argh
Det är egentligen konstigt att det ska vara skillnad mellan kompisar och pojkvän. Ens pojkvän ska ju vara ens bästa kompis också, eller är det bara jag som tycker det?
Precis det tankesättet jag har. Och som isitMedicine nämnde så kan bråk förstöra en del, men om man bråkar med en vän så brukar man oftast kunna lösa det och saker fortsätter som vanligt, men med sin partner är det inte riktigt så?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet