Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 16:27
nataliaaaa Tjej, 29 år

JUSTE, PÅTAL OM PROV
FICK MAXPOÄNG PÅ SO PROVET OCH G PÅ MATTEPROVET HAHA :D

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 16:35
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

MJA00W: Ett ex förstår jag, men vad tyckte du tidigare var lite jobbigt med att ha en pojkvän i samma klass? : >

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 16:39
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från FOOLISHJEN


MJA00W: Ett ex förstår jag, men vad tyckte du tidigare var lite jobbigt med att ha en pojkvän i samma klass? : >

Jag skulle inte klara av att träffa honom hela tiden tyvärr..
Jag tröttnar snabbt >:

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 16:41
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från MJA00W


Jag skulle inte klara av att träffa honom hela tiden tyvärr..
Jag tröttnar snabbt >:


................................ det är sånt här som gör mig frustrerad.

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 16:45
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

MJA00W: Hur ofta vill du träffa din partner för att inte tröttna då?

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 16:47
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Är det bara jag som uppmärksammat att när det gäller förhållanden är det många som tycker man inte ska träffas för ofta och så vidare, det dödar spänningen.
Men när det gäller vänner kan många som tycker som ovan träffa dessa i princip hur ofta som helst.

Hur kommer det sig att många tröttnar på sin respektive, men inte på vänner?

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 16:57
Argh Tjej, 32 år

Citat från FOOLISHJEN


Det är inte bara du, och jag tycker att det är jättekonstigt. Det känns som att man inte är tillräckligt intresserad av personen om man blir less honom/henne om man träffas ofta..
Alltså, jag hade varit jätteglad om jag fick träffa min pojkvän varje dag :<

funeralparty Tjej, 33 år

2 215 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 17:09
funeralparty Tjej, 33 år

jag och min pojkvän går på samma skola. inte så länge till dock eftersom han går sista året.
skolan är såpass stor att vi typ aldrig ser varann i skolan... kanske två gånger i veckan. haha

funeralparty Tjej, 33 år

2 215 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 17:10
funeralparty Tjej, 33 år

Citat från FOOLISHJEN


Är det bara jag som uppmärksammat att när det gäller förhållanden är det många som tycker man inte ska träffas för ofta och så vidare, det dödar spänningen.
Men när det gäller vänner kan många som tycker som ovan träffa dessa i princip hur ofta som helst.

Hur kommer det sig att många tröttnar på sin respektive, men inte på vänner?


Vänskap är evigt, men kärlek är inte det på samma sätt. så himla mycket som kan gå fel.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 17:18
nataliaaaa Tjej, 29 år

Snowdoll: Okej
FOOLISHJEN: Inte varje dag varje vecka i alla fall.

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 17:20
IsItMedicine Tjej, 34 år

Citat från FOOLISHJEN


Är det bara jag som uppmärksammat att när det gäller förhållanden är det många som tycker man inte ska träffas för ofta och så vidare, det dödar spänningen.
Men när det gäller vänner kan många som tycker som ovan träffa dessa i princip hur ofta som helst.

Hur kommer det sig att många tröttnar på sin respektive, men inte på vänner?


Men vänskap och kärlek är som olika känslor. Jag tröttnade på min pojkvän och vi gjorde slut för att jag helt enkelt inte var kär i honom längre. Man slutar ju inte direkt känna vänskap till sina vänner, haha

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 17:22
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Till ovan: Absolut, så är det ju. Alla har väl någon gång tappat känslorna och så. Men vad tror ni det beror på? Att tappa känslorna för en pojkvän låter helt normalt, men för en vän skulle det vara galenskap. Finns så klart inget rätt och fel, men en värd frågeställning enligt mig.

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 17:24
IsItMedicine Tjej, 34 år

Citat från FOOLISHJEN


Till ovan: Absolut, så är det ju. Alla har väl någon gång tappat känslorna och så. Men vad tror ni det beror på? Att tappa känslorna för en pojkvän låter helt normalt, men för en vän skulle det vara galenskap. Finns så klart inget rätt och fel, men en värd frågeställning enligt mig.

Det kan ju bero på att man typ bråkar mycket eller andra negativa saker som liksom tar över de bra känslorna

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 17:28
Argh Tjej, 32 år

Det är egentligen konstigt att det ska vara skillnad mellan kompisar och pojkvän. Ens pojkvän ska ju vara ens bästa kompis också, eller är det bara jag som tycker det?

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 17:31
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Citat från Argh


Det är egentligen konstigt att det ska vara skillnad mellan kompisar och pojkvän. Ens pojkvän ska ju vara ens bästa kompis också, eller är det bara jag som tycker det?

Precis det tankesättet jag har. Och som isitMedicine nämnde så kan bråk förstöra en del, men om man bråkar med en vän så brukar man oftast kunna lösa det och saker fortsätter som vanligt, men med sin partner är det inte riktigt så?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet