Tjejsnack.
Vi har haft en lektion idag, alla andra blev inställda : D
Jag gillar inte våran mattelärare, Per-Erik. Om jag ens står för nära Oscar harklar han till och sneglar på oss.
Och vilket liv det blir om jag ger honom en snabb puss : <
Någon som har en pojkvän som går i samma skola förresten?
Någon som inte skulle kunna tänka sig det?
FOOLISHJEN: Jag hade gärna haft pojkvän på samma skola!
Argh: Det är rätt många jag pratat med som frågat hur jag orkar gå på samma skola som min pojkvän, och till och med samma klass som vi gör.
Jag förstår inte alls problemet : <
Citat från FOOLISHJEN
Argh: Det är rätt många jag pratat med som frågat hur jag orkar gå på samma skola som min pojkvän, och till och med samma klass som vi gör.
Jag förstår inte alls problemet : <
Det är väl mer om ni gör slut som det kan bli jobbigt skulle jag tro att folk menar
Citat från FOOLISHJEN
Va, jag hade tyckt att det hade varit skitmysigt :<
Fast vissa kanske blir less på varandra fort. Men åh. Fusk dig!
Emolovern: den faktorn tog dom upp, och på det sättet förstår jag hur dom menar. Men dom menade rent allmänt, man behöver utrymme att få sakna varandra tyckte dom.
Argh: Hihi<3 Bor du och din pojke i samma stad då?
Citat från FOOLISHJEN
Vi har haft en lektion idag, alla andra blev inställda : D
Jag gillar inte våran mattelärare, Per-Erik. Om jag ens står för nära Oscar harklar han till och sneglar på oss.
Och vilket liv det blir om jag ger honom en snabb puss : <
Någon som har en pojkvän som går i samma skola förresten?
Någon som inte skulle kunna tänka sig det?
I do! Samma skola, och klass.
Det är rätt nice.
FOOLISHJEN: Nä >: Men det tar bara ungefär 50 min med buss till honom, så det är inte hela världen. Vi träffas minst varje helg iaf! : )
Argh: Men det är ju bra : D inte så galet långt i alla fall! Det har kanske med vanor att göra, att de flesta jag pratat med varit negativt inställda till detta antar jag. Dom kanske är van att träffa sin respektive lite mer sällan och trivs med det : <
Jag tänker mer efteråt, att behöva se sitt ex varenda dag efteråt.
Och tänk då om det var ett dramatiskt avslut på förhållandet eller om han skaffar en ny tjej på skolan, det kommer ju att ta en evighet att komma över honom då!
Och som andra skrev, så kan det ju bli lite påfrestande i längden, då nykärleken precis gått över?
Jag skulle aldrig klara av att ha pojkvän/ex i skolan >:
Citat från MJA00W
Jag skulle aldrig klara av att ha pojkvän/ex i skolan >:
Argument?
Fick maxpoäng på mitt matteprov, så nöjd :D
Citat från FOOLISHJEN
Citat från MJA00W
Jag skulle aldrig klara av att ha pojkvän/ex i skolan >:
Argument?
Eller.. pojkvän ok.
Men ex, näe det skulle vara för jobbigt, speciellt om man hade haft en ''bad break up''
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet