Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 15:24
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Vi har haft en lektion idag, alla andra blev inställda : D
Jag gillar inte våran mattelärare, Per-Erik. Om jag ens står för nära Oscar harklar han till och sneglar på oss.
Och vilket liv det blir om jag ger honom en snabb puss : <

Någon som har en pojkvän som går i samma skola förresten?
Någon som inte skulle kunna tänka sig det?

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 15:43
Argh Tjej, 32 år

FOOLISHJEN: Jag hade gärna haft pojkvän på samma skola!

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 15:45
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Argh: Det är rätt många jag pratat med som frågat hur jag orkar gå på samma skola som min pojkvän, och till och med samma klass som vi gör.
Jag förstår inte alls problemet : <

emolovern Kille, 36 år

1 914 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 15:46
emolovern Kille, 36 år

Citat från FOOLISHJEN


Argh: Det är rätt många jag pratat med som frågat hur jag orkar gå på samma skola som min pojkvän, och till och med samma klass som vi gör.
Jag förstår inte alls problemet : <


Det är väl mer om ni gör slut som det kan bli jobbigt skulle jag tro att folk menar

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 15:47
Argh Tjej, 32 år

Citat från FOOLISHJEN


Va, jag hade tyckt att det hade varit skitmysigt :<
Fast vissa kanske blir less på varandra fort. Men åh. Fusk dig!

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 15:50
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Emolovern: den faktorn tog dom upp, och på det sättet förstår jag hur dom menar. Men dom menade rent allmänt, man behöver utrymme att få sakna varandra tyckte dom.

Argh: Hihi<3 Bor du och din pojke i samma stad då?

Sony Tjej, 30 år

339 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 15:50
Sony Tjej, 30 år

Citat från FOOLISHJEN


Vi har haft en lektion idag, alla andra blev inställda : D
Jag gillar inte våran mattelärare, Per-Erik. Om jag ens står för nära Oscar harklar han till och sneglar på oss.
Och vilket liv det blir om jag ger honom en snabb puss : <

Någon som har en pojkvän som går i samma skola förresten?
Någon som inte skulle kunna tänka sig det?


I do! Samma skola, och klass.
Det är rätt nice.

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 15:51
Argh Tjej, 32 år

FOOLISHJEN: Nä >: Men det tar bara ungefär 50 min med buss till honom, så det är inte hela världen. Vi träffas minst varje helg iaf! : )

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 15:53
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Argh: Men det är ju bra : D inte så galet långt i alla fall! Det har kanske med vanor att göra, att de flesta jag pratat med varit negativt inställda till detta antar jag. Dom kanske är van att träffa sin respektive lite mer sällan och trivs med det : <

Barnpornografi Tjej, 32 år

3 677 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 15:56
Barnpornografi Tjej, 32 år

Jag tänker mer efteråt, att behöva se sitt ex varenda dag efteråt.
Och tänk då om det var ett dramatiskt avslut på förhållandet eller om han skaffar en ny tjej på skolan, det kommer ju att ta en evighet att komma över honom då!

Och som andra skrev, så kan det ju bli lite påfrestande i längden, då nykärleken precis gått över?

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 16:03
nataliaaaa Tjej, 29 år

Jag skulle aldrig klara av att ha pojkvän/ex i skolan >:

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 16:04
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Citat från MJA00W


Jag skulle aldrig klara av att ha pojkvän/ex i skolan >:

Argument?

japanapan Tjej, 33 år

1 812 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 16:11
japanapan Tjej, 33 år

Citat från CMJ


fick nyss reda på att jag ska flytta om 2 veckor till ett mysigt hus på landet : DDD

Fan så mysigt :DDD

japanapan Tjej, 33 år

1 812 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 16:13
japanapan Tjej, 33 år

Fick maxpoäng på mitt matteprov, så nöjd :D

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 16:26
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från FOOLISHJEN


Citat från MJA00W

Jag skulle aldrig klara av att ha pojkvän/ex i skolan >:

Argument?


Eller.. pojkvän ok.
Men ex, näe det skulle vara för jobbigt, speciellt om man hade haft en ''bad break up''


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet