Tjejsnack.
Citat från Rational
Citat från Skrattfeber
Kanske inte tjöta, men snacka med honom.. nej jag vet inte, skitsamma
Ja. Det är bara jobbigt. Jag undrar vad som hände med att "Jag är den klokaste och mest fantastiska fjortonåringen han mött".
-.-
Jag undrar vad som hände med att "jag var hans bättre hälft"..
Tänker fortfarande på honom som "min Emil", haha :(
Citat från Skrattfeber
Jag undrar vad som hände med att "jag var hans bättre hälft"..
Tänker fortfarande på honom som "min Emil", haha :([/i]
Emil är ett mysterium :)
Men en värd bekantskap.
förresten, h&m's minilack för 10:- är super<3
Hej hej, jag är glad idag. Ska snart till Lager 157 i Ulricehamn.
Jag är lite glad idag. Var ganska ledsen igår över min pojkvän och allt, men då ringde jag min bästa vän som bor i Grekland ett halvår och det var så bra.
jag sitter i skolan och ska egentligen göra ett grupparbete med NO, men det var bara tråkigt :(
Jag är glad, hade en underbar dag med Anna igår, och pratar med min fiiiiiina pojkvän atm!
Ska dessutom få pannkakor till frukost. Har varit sugen på det i någon månad nu, men aldrig fått.
Dessutom mår jag mycket bättre, sen jag hade ont i magen. Har fortfarande lite ont då och då, men det kommer och går. Ligger inte i sängen och bölar i alla fall!
Jag har studiedaaaag
Jag tror jag är förälskad!
Jag fick klassfotot idag. Sitter jämte Caesar som är mulatt och Rebecka som gillar brunkräm och solarium, blekis <3
Jag ska ha matteprov imorgon, vi får ha en fusklapp, ett A4:a, och vi får skriva på båda sidorna = SCORE!
fick nyss reda på att jag ska flytta om 2 veckor till ett mysigt hus på landet : DDD
Idag har jag tagit tagit i mitt arbetslösa liv och städat hela badrummet. Både dammsugit och torkat golvet <3
Jag önskar att jag gick i skolan. Fast ändå inte. :(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet