Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Skrattfeber Tjej, 31 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 23:08
Skrattfeber Tjej, 31 år

Citat från Rational


Citat från Skrattfeber

Kanske inte tjöta, men snacka med honom.. nej jag vet inte, skitsamma

Ja. Det är bara jobbigt. Jag undrar vad som hände med att "Jag är den klokaste och mest fantastiska fjortonåringen han mött".
-.-


Jag undrar vad som hände med att "jag var hans bättre hälft"..
Tänker fortfarande på honom som "min Emil", haha :(

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 23:09
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från Skrattfeber


Jag undrar vad som hände med att "jag var hans bättre hälft"..
Tänker fortfarande på honom som "min Emil", haha :([/i]

Emil är ett mysterium :)
Men en värd bekantskap.

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 12:03
SaraLouise 31 år

förresten, h&m's minilack för 10:- är super<3

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 12:57
Fittkrans Tjej, 30 år

Hej hej, jag är glad idag. Ska snart till Lager 157 i Ulricehamn.

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 13:02
IsItMedicine Tjej, 34 år

Jag är lite glad idag. Var ganska ledsen igår över min pojkvän och allt, men då ringde jag min bästa vän som bor i Grekland ett halvår och det var så bra.

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 13:04
SaraLouise 31 år

jag sitter i skolan och ska egentligen göra ett grupparbete med NO, men det var bara tråkigt :(

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 13:05
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Jag är glad, hade en underbar dag med Anna igår, och pratar med min fiiiiiina pojkvän atm!
Ska dessutom få pannkakor till frukost. Har varit sugen på det i någon månad nu, men aldrig fått.

Dessutom mår jag mycket bättre, sen jag hade ont i magen. Har fortfarande lite ont då och då, men det kommer och går. Ligger inte i sängen och bölar i alla fall!

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 13:05
Fittkrans Tjej, 30 år

Jag har studiedaaaag

japanapan Tjej, 33 år

1 812 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 13:09
japanapan Tjej, 33 år

Jag tror jag är förälskad!

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 13:11
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från japanapan


Jag tror jag är förälskad!

Grattis!

smet Tjej, 31 år

1 205 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 13:55
smet Tjej, 31 år

Jag fick klassfotot idag. Sitter jämte Caesar som är mulatt och Rebecka som gillar brunkräm och solarium, blekis <3

BlueBERT Tjej, 31 år

282 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 14:49
BlueBERT Tjej, 31 år

Jag ska ha matteprov imorgon, vi får ha en fusklapp, ett A4:a, och vi får skriva på båda sidorna = SCORE!

cmj Tjej, 32 år

2 262 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 14:52
cmj Tjej, 32 år

fick nyss reda på att jag ska flytta om 2 veckor till ett mysigt hus på landet : DDD

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 14:53
IsItMedicine Tjej, 34 år

Idag har jag tagit tagit i mitt arbetslösa liv och städat hela badrummet. Både dammsugit och torkat golvet <3

majskolvar Tjej, 32 år

2 770 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 15:06
majskolvar Tjej, 32 år

Jag önskar att jag gick i skolan. Fast ändå inte. :(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet