Tjejsnack.
japanapan
Tjej, 33 år
Citat från Battlealex
Citat från Arza
Även om ni hatar era bröst så kan jag stolt säga att jag älskar dom.
Don't worry! Be happy!
<3
--------------------------------------------------------------------------
funeralparty
Tjej, 33 år
Citat från IsItMedicine
Känner att jag också borde skriva ett seriöst inlägg nu! I söndags dumpade jag min pojkvän sen 1.5 år. Så hela livet är bara förvirrat just nu, blö
Men ida bebiiiiii åh. Måste kännas sjukt konstigt. Smsa mig om du vill!!!<3
Fittkrans
Tjej, 30 år
Jag lider brist på personer att anförtro mig åt. Jag önskar att jag hade ett eget litet dresserat emo.
Skrattfeber
Tjej, 31 år
Citat från Rational
Jag lider brist på personer att anförtro mig åt. Jag önskar att jag hade ett eget litet dresserat emo.
Emil? Han är ju emo oså? :D
Fittkrans
Tjej, 30 år
Citat från Skrattfeber
Citat från Rational
Jag lider brist på personer att anförtro mig åt. Jag önskar att jag hade ett eget litet dresserat emo.
Emil? Han är ju emo oså? :D
Och som om det går att anförtro sig åt honom. Han är vild som en åsna.
Skrattfeber
Tjej, 31 år
Citat från Rational
Citat från Skrattfeber
Citat från Rational
Jag lider brist på personer att anförtro mig åt. Jag önskar att jag hade ett eget litet dresserat emo.
Emil? Han är ju emo oså? :D
Och som om det går att anförtro sig åt honom. Han är vild som en åsna.
Det går att anförtro sig till honom ja..
Fittkrans
Tjej, 30 år
Citat från Skrattfeber
Det går att anförtro sig till honom ja..[/i]
Jag kan inte anförtro mig åt honom. Jag är alldeles för rädd om honom.
Arza
Kille, 32 år
:( Too bad i'm not emo then.
Skrattfeber
Tjej, 31 år
Citat från Rational
Citat från Skrattfeber
Det går att anförtro sig till honom ja..
Jag kan inte anförtro mig åt honom. Jag är alldeles för rädd om honom.
Varför är du rädd för honom? Han är ju snäll som ett lamm :c
Fittkrans
Tjej, 30 år
Citat från Skrattfeber
Varför är du rädd för honom? Han är ju snäll som ett lamm :c[/i]
Jag är livrädd för att jag ska säga något fel. Och dessutom verkar även han skita i mig numera ^^ Men vad vet jag.
Skrattfeber
Tjej, 31 år
Citat från Rational
Citat från Skrattfeber
Varför är du rädd för honom? Han är ju snäll som ett lamm :c
Jag är livrädd för att jag ska säga något fel. Och dessutom verkar även han skita i mig numera ^^ Men vad vet jag.
Äsch! Enda man inte ska göra när det gäller Emil är att säga att något är hans fel, även då det faktistk är det. Annars kan man säga vad som helst, han är jävligt bra. :)
Och han sktier säkert inte i dig, smsa och tjöta lite på honom bara!
Fittkrans
Tjej, 30 år
Citat från Skrattfeber
m verkar även han skita i mig numera ^^ Men vad vet jag.
Äsch! Enda man inte ska göra när det gäller Emil är att säga att något är hans fel, även då det faktistk är det. Annars kan man säga vad som helst, han är jävligt bra. :)
Och han sktier säkert inte i dig, smsa och tjöta lite på honom bara![/i]
Vad ska man tjöta om? Jag gör honom bara irriterad.
Skrattfeber
Tjej, 31 år
Citat från Rational
Citat från Skrattfeber
m verkar även han skita i mig numera ^^ Men vad vet jag.
Äsch! Enda man inte ska göra när det gäller Emil är att säga att något är hans fel, även då det faktistk är det. Annars kan man säga vad som helst, han är jävligt bra. :)
Och han sktier säkert inte i dig, smsa och tjöta lite på honom bara!
Vad ska man tjöta om? Jag gör honom bara irriterad.
Kanske inte tjöta, men snacka med honom.. nej jag vet inte, skitsamma
Fittkrans
Tjej, 30 år
Citat från Skrattfeber
Kanske inte tjöta, men snacka med honom.. nej jag vet inte, skitsamma[/i]
Ja. Det är bara jobbigt. Jag undrar vad som hände med att "Jag är den klokaste och mest fantastiska fjortonåringen han mött".
-.-
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet