Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
japanapan Tjej, 33 år

1 812 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 21:37
japanapan Tjej, 33 år

Citat från Battlealex


Citat från Arza

Även om ni hatar era bröst så kan jag stolt säga att jag älskar dom.

Don't worry! Be happy!

<3

--------------------------------------------------------------------------

funeralparty Tjej, 33 år

2 215 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 22:18
funeralparty Tjej, 33 år

Citat från IsItMedicine


Känner att jag också borde skriva ett seriöst inlägg nu! I söndags dumpade jag min pojkvän sen 1.5 år. Så hela livet är bara förvirrat just nu, blö

Men ida bebiiiiii åh. Måste kännas sjukt konstigt. Smsa mig om du vill!!!<3

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 22:49
Fittkrans Tjej, 30 år

Jag lider brist på personer att anförtro mig åt. Jag önskar att jag hade ett eget litet dresserat emo.

Kimi Tjej, 31 år

5 289 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 22:49
Kimi Tjej, 31 år

Citat från Rational


Jag lider brist på personer att anförtro mig åt. Jag önskar att jag hade ett eget litet dresserat emo.

I know that feeling.

Skrattfeber Tjej, 31 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 22:50
Skrattfeber Tjej, 31 år

Citat från Rational


Jag lider brist på personer att anförtro mig åt. Jag önskar att jag hade ett eget litet dresserat emo.

Emil? Han är ju emo oså? :D

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 22:53
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från Skrattfeber


Citat från Rational

Jag lider brist på personer att anförtro mig åt. Jag önskar att jag hade ett eget litet dresserat emo.

Emil? Han är ju emo oså? :D


Och som om det går att anförtro sig åt honom. Han är vild som en åsna.

Skrattfeber Tjej, 31 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 22:55
Skrattfeber Tjej, 31 år

Citat från Rational


Citat från Skrattfeber

Citat från Rational

Jag lider brist på personer att anförtro mig åt. Jag önskar att jag hade ett eget litet dresserat emo.

Emil? Han är ju emo oså? :D

Och som om det går att anförtro sig åt honom. Han är vild som en åsna.


Det går att anförtro sig till honom ja..

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 22:56
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från Skrattfeber


Det går att anförtro sig till honom ja..[/i]

Jag kan inte anförtro mig åt honom. Jag är alldeles för rädd om honom.

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 22:56
Arza Kille, 32 år

:( Too bad i'm not emo then.

Skrattfeber Tjej, 31 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 22:57
Skrattfeber Tjej, 31 år

Citat från Rational


Citat från Skrattfeber

Det går att anförtro sig till honom ja..

Jag kan inte anförtro mig åt honom. Jag är alldeles för rädd om honom.


Varför är du rädd för honom? Han är ju snäll som ett lamm :c

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 22:58
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från Skrattfeber



Varför är du rädd för honom? Han är ju snäll som ett lamm :c[/i]

Jag är livrädd för att jag ska säga något fel. Och dessutom verkar även han skita i mig numera ^^ Men vad vet jag.

Skrattfeber Tjej, 31 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 23:01
Skrattfeber Tjej, 31 år

Citat från Rational


Citat från Skrattfeber


Varför är du rädd för honom? Han är ju snäll som ett lamm :c

Jag är livrädd för att jag ska säga något fel. Och dessutom verkar även han skita i mig numera ^^ Men vad vet jag.


Äsch! Enda man inte ska göra när det gäller Emil är att säga att något är hans fel, även då det faktistk är det. Annars kan man säga vad som helst, han är jävligt bra. :)
Och han sktier säkert inte i dig, smsa och tjöta lite på honom bara!

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 23:01
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från Skrattfeber


m verkar även han skita i mig numera ^^ Men vad vet jag.

Äsch! Enda man inte ska göra när det gäller Emil är att säga att något är hans fel, även då det faktistk är det. Annars kan man säga vad som helst, han är jävligt bra. :)
Och han sktier säkert inte i dig, smsa och tjöta lite på honom bara![/i]

Vad ska man tjöta om? Jag gör honom bara irriterad.

Skrattfeber Tjej, 31 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 23:05
Skrattfeber Tjej, 31 år

Citat från Rational


Citat från Skrattfeber

m verkar även han skita i mig numera ^^ Men vad vet jag.

Äsch! Enda man inte ska göra när det gäller Emil är att säga att något är hans fel, även då det faktistk är det. Annars kan man säga vad som helst, han är jävligt bra. :)
Och han sktier säkert inte i dig, smsa och tjöta lite på honom bara!

Vad ska man tjöta om? Jag gör honom bara irriterad.


Kanske inte tjöta, men snacka med honom.. nej jag vet inte, skitsamma

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 23:06
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från Skrattfeber


Kanske inte tjöta, men snacka med honom.. nej jag vet inte, skitsamma[/i]

Ja. Det är bara jobbigt. Jag undrar vad som hände med att "Jag är den klokaste och mest fantastiska fjortonåringen han mött".
-.-


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet