Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
waterhag Tjej, 35 år

2 417 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 20:42
waterhag Tjej, 35 år

Haha alltså jag är asrädd att jag ska tröttna på sex, för det känns inte lika viktigt längre.

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 20:43
Kvinnan Tjej, 34 år

Då kanske man kan pröva att ha sex mer sällan, så man uppskattar det mer sen? :P

waterhag Tjej, 35 år

2 417 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 20:43
waterhag Tjej, 35 år

Ja fast jag har ju distansförhållande så jag sexar ju inte så himla ofta ändå! Vi ses varannan helg nuförtiden bara.

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 20:44

Jag vill ha mer öl.

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 20:50
Kvinnan Tjej, 34 år

Citat från elinrawr


Ja fast jag har ju distansförhållande så jag sexar ju inte så himla ofta ändå! Vi ses varannan helg nuförtiden bara.

Hm... och det låter ju ganska segt om man bara skulle knulla varannan gång då...
Förändra sexet på något vis då?

Viruset Kille, 33 år

14 891 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 20:55
Viruset Kille, 33 år

Citat från IsItMedicine


Uh, jag fick just reda på från Krilles syster att han har gråtit typ av och till ända sen i söndags då vi gjorde slut. Fan vad jobbig allt blev, jag känner mig som värsta svikaren. åh

Kan berätta att det inte blir bättre. Han fortsätter nog gråta i någon vecka.

waterhag Tjej, 35 år

2 417 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 20:59
waterhag Tjej, 35 år

Citat från imparishilton


Hm... och det låter ju ganska segt om man bara skulle knulla varannan gång då...
Förändra sexet på något vis då?


Fast sexet är asbra som det är, så inga problem där. Bättre än något jag haft tidigare faktiskt, så förstår inte varför haha. Kanske tonårshormonerna som börjar försvinna så man inte känner sig lika kåt längre? :( haha

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 21:04
Kvinnan Tjej, 34 år

Åh ja kanske. Hm.. Ja, jag kan inte hjälpa dig i alla fall. Ingen Dr Phil ^^

Kimi Tjej, 31 år

5 289 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 21:15
Kimi Tjej, 31 år

En brud på tv har världens hängpattar.
Fan va det får mig att få åldersångest...

Battlealex Tjej, 32 år

4 658 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 21:19
Battlealex Tjej, 32 år

Kommer stressa ihjäl mig. :'(

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 21:23
Fittkrans Tjej, 30 år

Jag är folkilsken. Verkligen jättearg.

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 21:30
SaraLouise 31 år

Hatar mina bröst av och till :(

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 21:31
Fittkrans Tjej, 30 år

Jag hatar att folk bara skiter i mig, titt som tätt. Verkar som att jag är hatad av hela jävla skolan av någon anledning!

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 21:33
Arza Kille, 32 år

Även om ni hatar era bröst så kan jag stolt säga att jag älskar dom.

Don't worry! Be happy!

Battlealex Tjej, 32 år

4 658 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 21:36
Battlealex Tjej, 32 år

Citat från Arza


Även om ni hatar era bröst så kan jag stolt säga att jag älskar dom.

Don't worry! Be happy!


<3


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet