Tjejsnack.
bobloblaw
Tjej, 32 år
Citat från Kalashnikov
Upptäckte just att jag ändå är rätt avundsjuk av mig...
Vadådå?
Viruset
Kille, 33 år
Citat från Kalashnikov
Upptäckte just att jag ändå är rätt avundsjuk av mig...
Det är jag med. Jag har aldrig pengar, och får aldrig något av mina föräldrar. Vill jag ha något får jag köpa det själv, oavsett om det är en hårklippning, kläder, skor, jackor, spel, konsertbiljetter, helt enkelt allt.
Sen kommer min polare till skolan och har fått en 160 gig iPod av sin farsa, bara sådär. Han får även ständigt pengar typ. Och jag arbetar som en jävla jude för att få bra betyg, av femton avslutade kurser har jag MVG i åtta och VG i sju. Han bryr sig inte ett skit, och använder sin iPhone (som han också fick av sin farsa) för att kolla upp alla svar. Jag kan inte hjälpa att jag blir avundsjuk som fan.
hhkktjjdnmjrui
30 år
Citat från bobloblaw
Citat från Kalashnikov
Upptäckte just att jag ändå är rätt avundsjuk av mig...
Vadådå?
Min pojkvän skrev till en tjej igår att hon var snyggaste kvinnliga dansken.
Jag sa ba "alltså, det är okej, du får säga sådant"
fast inuti bara
"DIE MF DIE MF DIE"
behöver seriöst träna på det där alltså...
baajs
Tjej, 31 år
Jag simmar 400m på 5 minuter :>
Viruset
Kille, 33 år
Citat från bobloblaw
Citat från Kalashnikov
Upptäckte just att jag ändå är rätt avundsjuk av mig...
Vadådå?
Aleeeeeeeeeeeeeeeeeex <3
aihgpfiuahfpiuoa
Kille, 30 år
varför kan man inte skriva på ryska?
bobloblaw
Tjej, 32 år
Kalashnikov
Svartsjuk heter det la då?
Men jag förstår det andra, måste vara fittigt jobbigt att vara i den situationen
Hur jobbar man på sånt tror du? Man kan ju inte bara trycka bort känslor liksom. Eller ah, du fattar :(
Viruset
Timmyyyyyyyyyy<3
bobloblaw
Tjej, 32 år
Citat från Gordon_Freeman
varför kan man inte skriva på ryska?
för mitt liv ska vara förstört
hhkktjjdnmjrui
30 år
Citat från bobloblaw
Kalashnikov
Svartsjuk heter det la då?
Men jag förstår det andra, måste vara fittigt jobbigt att vara i den situationen
Hur jobbar man på sånt tror du? Man kan ju inte bara trycka bort känslor liksom. Eller ah, du fattar :(
Jajajaja det då.
Men alltså. Usch.
Blir helt paranoid och sedan får jag dåligt samvete över att jag är paranoid, lol.
baajs
Tjej, 31 år
русский язык
det går ju visst
:>
bobloblaw
Tjej, 32 år
Citat från Kalashnikov
Citat från bobloblaw
Kalashnikov
Svartsjuk heter det la då?
Men jag förstår det andra, måste vara fittigt jobbigt att vara i den situationen
Hur jobbar man på sånt tror du? Man kan ju inte bara trycka bort känslor liksom. Eller ah, du fattar :(
Jajajaja det då.
Men alltså. Usch.
Blir helt paranoid och sedan får jag dåligt samvete över att jag är paranoid, lol.
Var tvungen att rätta :(
Jo, och man vill väl antagligen berätta för partnern att man har känslorna, men sen ändå inte typ.. hämma den osv
Asaklurigt
hhkktjjdnmjrui
30 år
alltså seriöst jag blev värsta emo nu.
hahahaha.
måste träna på detta.
måste.
måste.
aihgpfiuahfpiuoa
Kille, 30 år
Citat från sanniie
русский язык
det går ju visst
:>
jo det gick ju jättebra
hhkktjjdnmjrui
30 år
Citat från bobloblaw
Var tvungen att rätta :(
Jo, och man vill väl antagligen berätta för partnern att man har känslorna, men sen ändå inte typ.. hämma den osv
Asaklurigt
haha lugnt
men eller hur. men liksom, jag var typ asemo i förrgår eller något när vi pratade och ah, sånt där, så jag vill inte liksom vara jobbig och gnälla idag igen.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet