Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:35
bobloblaw Tjej, 32 år

Citat från Kalashnikov


Upptäckte just att jag ändå är rätt avundsjuk av mig...

Vadådå?

Viruset Kille, 33 år

14 891 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:36
Viruset Kille, 33 år

Citat från Kalashnikov


Upptäckte just att jag ändå är rätt avundsjuk av mig...

Det är jag med. Jag har aldrig pengar, och får aldrig något av mina föräldrar. Vill jag ha något får jag köpa det själv, oavsett om det är en hårklippning, kläder, skor, jackor, spel, konsertbiljetter, helt enkelt allt.

Sen kommer min polare till skolan och har fått en 160 gig iPod av sin farsa, bara sådär. Han får även ständigt pengar typ. Och jag arbetar som en jävla jude för att få bra betyg, av femton avslutade kurser har jag MVG i åtta och VG i sju. Han bryr sig inte ett skit, och använder sin iPhone (som han också fick av sin farsa) för att kolla upp alla svar. Jag kan inte hjälpa att jag blir avundsjuk som fan.

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:36

Citat från bobloblaw


Citat från Kalashnikov

Upptäckte just att jag ändå är rätt avundsjuk av mig...

Vadådå?


Min pojkvän skrev till en tjej igår att hon var snyggaste kvinnliga dansken.
Jag sa ba "alltså, det är okej, du får säga sådant"
fast inuti bara
"DIE MF DIE MF DIE"
behöver seriöst träna på det där alltså...

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:37
baajs Tjej, 31 år

Jag simmar 400m på 5 minuter :>

Viruset Kille, 33 år

14 891 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:37
Viruset Kille, 33 år

Citat från bobloblaw


Citat från Kalashnikov

Upptäckte just att jag ändå är rätt avundsjuk av mig...

Vadådå?


Aleeeeeeeeeeeeeeeeeex <3

aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

5 149 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:38
aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

varför kan man inte skriva på ryska?

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:39
bobloblaw Tjej, 32 år

Kalashnikov
Svartsjuk heter det la då?
Men jag förstår det andra, måste vara fittigt jobbigt att vara i den situationen
Hur jobbar man på sånt tror du? Man kan ju inte bara trycka bort känslor liksom. Eller ah, du fattar :(

Viruset
Timmyyyyyyyyyy<3

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:39
bobloblaw Tjej, 32 år

Citat från Gordon_Freeman


varför kan man inte skriva på ryska?

för mitt liv ska vara förstört

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:41

Citat från bobloblaw


Kalashnikov
Svartsjuk heter det la då?
Men jag förstår det andra, måste vara fittigt jobbigt att vara i den situationen
Hur jobbar man på sånt tror du? Man kan ju inte bara trycka bort känslor liksom. Eller ah, du fattar :(


Jajajaja det då.


Men alltså. Usch.
Blir helt paranoid och sedan får jag dåligt samvete över att jag är paranoid, lol.

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:41
baajs Tjej, 31 år

русский язык

det går ju visst

:>

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:42
bobloblaw Tjej, 32 år

Citat från Kalashnikov


Citat från bobloblaw

Kalashnikov
Svartsjuk heter det la då?
Men jag förstår det andra, måste vara fittigt jobbigt att vara i den situationen
Hur jobbar man på sånt tror du? Man kan ju inte bara trycka bort känslor liksom. Eller ah, du fattar :(

Jajajaja det då.
Men alltså. Usch.
Blir helt paranoid och sedan får jag dåligt samvete över att jag är paranoid, lol.


Var tvungen att rätta :(

Jo, och man vill väl antagligen berätta för partnern att man har känslorna, men sen ändå inte typ.. hämma den osv
Asaklurigt

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:42
bobloblaw Tjej, 32 år

Citat från sanniie


русский язык

det går ju visst

:>


nej?

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:42

alltså seriöst jag blev värsta emo nu.
hahahaha.
måste träna på detta.
måste.
måste.

aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

5 149 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:42
aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

Citat från sanniie


русский язык

det går ju visst

:>


jo det gick ju jättebra

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:43

Citat från bobloblaw


Var tvungen att rätta :(

Jo, och man vill väl antagligen berätta för partnern att man har känslorna, men sen ändå inte typ.. hämma den osv
Asaklurigt


haha lugnt


men eller hur. men liksom, jag var typ asemo i förrgår eller något när vi pratade och ah, sånt där, så jag vill inte liksom vara jobbig och gnälla idag igen.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet