Tjejsnack.
bobloblaw
Tjej, 32 år
Citat från Kalashnikov
haha lugnt
men eller hur. men liksom, jag var typ asemo i förrgår eller något när vi pratade och ah, sånt där, så jag vill inte liksom vara jobbig och gnälla idag igen.
Jag förstår känslan, den är helvete
baajs
Tjej, 31 år
Citat från Gordon_Freeman
Citat från sanniie
русский язык
det går ju visst
:>
jo det gick ju jättebra
Ja?
Cornis
Tjej, 36 år
Citat från sanniie
Citat från Gordon_Freeman
Citat från sanniie
русский язык
det går ju visst
:>
jo det gick ju jättebra
Ja?
русский язык
nej?
bobloblaw
Tjej, 32 år
sanniie
ryska ser inte ut sådär om du tror det
vi har faktiskt bokstäver oså
......................
baajs
Tjej, 31 år
Citat från Cornis
Citat från sanniie
Citat från Gordon_Freeman
Citat från sanniie
русский язык
det går ju visst
:>
jo det gick ju jättebra
Ja?
русский язык
nej?
русский язык
Jo?
hhkktjjdnmjrui
30 år
Citat från bobloblaw
Jag förstår känslan, den är helvete
haha har typ blivit värsta dryg nu, bara för att jag blev på så kefft humör :(
typ svarar ba "mm", "aa"
fast i och för sig har jag varit på askefft humör typ de senaste... aslänge
hhkktjjdnmjrui
30 år
Sannie: det blir bara typ #:0+340+5 för oss
japanapan
Tjej, 33 år
Citat från Viruset
Citat från japanapan
Simmar 40 längder på 44 minuter!
Det låter bra. Jag har aldrig mätt hur snabbt jag simmar en kilometer själv faktiskt, så jag har inte en blekaste aning, haha!
Det är typ MVG-gränsen i simning när man går i nian, så ah :D:D
Ta tiden någon gång då!
baajs
Tjej, 31 år
asså... jag drev. hahah emocore..
aihgpfiuahfpiuoa
Kille, 30 år
Citat från sanniie
asså... jag drev. hahah emocore..
ha. ha. din humor.
bobloblaw
Tjej, 32 år
Citat från Kalashnikov
Citat från bobloblaw
Jag förstår känslan, den är helvete
haha har typ blivit värsta dryg nu, bara för att jag blev på så kefft humör :(
typ svarar ba "mm", "aa"
fast i och för sig har jag varit på askefft humör typ de senaste... aslänge
Haha aw stackars
men man vill ju inte lämpa av sådana dåliga känslor på folk, för de känslorna är så oönskade
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet