Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Viruset Kille, 33 år

14 891 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:44
Viruset Kille, 33 år

Citat från bobloblaw


Viruset
Timmyyyyyyyyyy<3


Är du i Sverige igen? n_______n

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:44
bobloblaw Tjej, 32 år

Citat från Kalashnikov


haha lugnt

men eller hur. men liksom, jag var typ asemo i förrgår eller något när vi pratade och ah, sånt där, så jag vill inte liksom vara jobbig och gnälla idag igen.


Jag förstår känslan, den är helvete

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:45
bobloblaw Tjej, 32 år

Citat från Viruset


Citat från bobloblaw

Viruset
Timmyyyyyyyyyy<3

Är du i Sverige igen? n_______n


Ja, kom hem inatt!

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:45
baajs Tjej, 31 år

Citat från Gordon_Freeman


Citat från sanniie

русский язык

det går ju visst

:>

jo det gick ju jättebra


Ja?

Cornis Tjej, 36 år

1 394 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:46
Cornis Tjej, 36 år

Citat från sanniie


Citat från Gordon_Freeman

Citat från sanniie

русский язык

det går ju visst
:>

jo det gick ju jättebra

Ja?


русский язык
nej?

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:46
baajs Tjej, 31 år

Citat från bobloblaw


Citat från sanniie

русский язык

det går ju visst

:>

nej?


Jo?

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:46
bobloblaw Tjej, 32 år

sanniie
ryska ser inte ut sådär om du tror det
vi har faktiskt bokstäver oså
......................

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:46
baajs Tjej, 31 år

Citat från Cornis


Citat från sanniie

Citat från Gordon_Freeman

Citat från sanniie

русский язык

det går ju visst
:>

jo det gick ju jättebra

Ja?

русский язык
nej?


русский язык
Jo?

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:46

Citat från bobloblaw


Jag förstår känslan, den är helvete

haha har typ blivit värsta dryg nu, bara för att jag blev på så kefft humör :(
typ svarar ba "mm", "aa"

fast i och för sig har jag varit på askefft humör typ de senaste... aslänge

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:47
baajs Tjej, 31 år

Citat från bobloblaw


sanniie
ryska ser inte ut sådär om du tror det
vi har faktiskt bokstäver oså
......................


vaaa nejmen nu snurrar världen

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:47

Sannie: det blir bara typ #:0+340+5 för oss

japanapan Tjej, 33 år

1 812 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:48
japanapan Tjej, 33 år

Citat från Viruset


Citat från japanapan

Simmar 40 längder på 44 minuter!

Det låter bra. Jag har aldrig mätt hur snabbt jag simmar en kilometer själv faktiskt, så jag har inte en blekaste aning, haha!


Det är typ MVG-gränsen i simning när man går i nian, så ah :D:D
Ta tiden någon gång då!

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:49
baajs Tjej, 31 år

asså... jag drev. hahah emocore..

aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

5 149 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:49
aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

Citat från sanniie


asså... jag drev. hahah emocore..

ha. ha. din humor.

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:51
bobloblaw Tjej, 32 år

Citat från Kalashnikov


Citat från bobloblaw

Jag förstår känslan, den är helvete

haha har typ blivit värsta dryg nu, bara för att jag blev på så kefft humör :(
typ svarar ba "mm", "aa"

fast i och för sig har jag varit på askefft humör typ de senaste... aslänge


Haha aw stackars
men man vill ju inte lämpa av sådana dåliga känslor på folk, för de känslorna är så oönskade


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet