Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:51

Love <3

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:51
bobloblaw Tjej, 32 år

Citat från sanniie


asså... jag drev. hahah emocore..

fan vad roligt
åh vad jag garvar

eller nej

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:51
baajs Tjej, 31 år

Citat från Gordon_Freeman


Citat från sanniie

asså... jag drev. hahah emocore..

ha. ha. din humor.


Va?

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:52
baajs Tjej, 31 år

Citat från bobloblaw


Citat från sanniie

asså... jag drev. hahah emocore..

fan vad roligt
åh vad jag garvar

eller nej


ofta :( :'(

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:52

Citat från bobloblaw


Haha aw stackars
men man vill ju inte lämpa av sådana dåliga känslor på folk, för de känslorna är så oönskade


Hahaha precis! Och om jag gnäller för mycket kommer han ju tro att jag bara är jobbig och vill ha bekräftelse och tillslut tröttna på mig lol

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 21:53
bobloblaw Tjej, 32 år

Citat från Kalashnikov


Citat från bobloblaw

Haha aw stackars
men man vill ju inte lämpa av sådana dåliga känslor på folk, för de känslorna är så oönskade

Hahaha precis! Och om jag gnäller för mycket kommer han ju tro att jag bara är jobbig och vill ha bekräftelse och tillslut tröttna på mig lol


Haha det är så lätt att prata med folk som tänker på samma vis som en själv om så många saker
stjern systerr

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 22:04
SaraLouise 31 år

jag vet inte vad jag ska ha på mig i morgon, hjälp tack!

Viruset Kille, 33 år

14 891 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 22:07
Viruset Kille, 33 år

Citat från SaraLouise


jag vet inte vad jag ska ha på mig i morgon, hjälp tack!

Jag är inte säker, men jag tror att kläder vore en bra idé.

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 22:08
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Citat från SaraLouise


jag vet inte vad jag ska ha på mig i morgon, hjälp tack!

Vad kräver tillfället?
För jag tror viruset möjligen kan ha dragit en förhastad slutsats.

aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

5 149 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 22:08
aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

Citat från Viruset


Citat från SaraLouise

jag vet inte vad jag ska ha på mig i morgon, hjälp tack!

Jag är inte säker, men jag tror att kläder vore en bra idé.


torr humor i sin bästa dager

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 22:09
SaraLouise 31 år

Citat från Viruset


Citat från SaraLouise

jag vet inte vad jag ska ha på mig i morgon, hjälp tack!

Jag är inte säker, men jag tror att kläder vore en bra idé.


jag som trodde att det räckte med skor :(

Viruset Kille, 33 år

14 891 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 22:13
Viruset Kille, 33 år

Citat från SaraLouise


Citat från Viruset

Citat från SaraLouise

jag vet inte vad jag ska ha på mig i morgon, hjälp tack!

Jag är inte säker, men jag tror att kläder vore en bra idé.

jag som trodde att det räckte med skor :(


Jag tror faktiskt att ungefär 50% av personerna du möter skulle uppskatta det, om inte någon av dom skulle råka vara en konstapel : (

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 22:15
SaraLouise 31 år

Citat från FOOLISHJEN


Citat från SaraLouise

jag vet inte vad jag ska ha på mig i morgon, hjälp tack!

Vad kräver tillfället?
För jag tror viruset möjligen kan ha dragit en förhastad slutsats.


skola sen hitta på något med min pojkvän :)

Viruset: haha...

Viruset Kille, 33 år

14 891 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 22:16
Viruset Kille, 33 år

Citat från SaraLouise


skola sen hitta på något med min pojkvän :)

Då röstar jag först på mitt förslag, och senare avsaknad av vad jag föreslog att du skulle ha på dig.

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2010 kl. 22:17
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

SaraLouise: Jag tror på en lite mer exotisk outfit, så här i början av hösten.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet