Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 17:05
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Citat från Rational

Varför?

För att han var ''på G'' med henne. Tycker ändå det var fittigt att inte säga något till mig..


Jag vet hur det är. Gånger 2.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 17:14
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


Citat från MJA00W

Citat från Rational

Varför?

För att han var ''på G'' med henne. Tycker ändå det var fittigt att inte säga något till mig..

Jag vet hur det är. Gånger 2.


Jag är så äckligt förvirrad ändå.. Vet inte vad som kommer hända nu.
Han kan i alla fall glömma mig om hon gör slut med honom.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 17:14
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Citat från Rational

Citat från MJA00W

Citat från Rational

Varför?

För att han var ''på G'' med henne. Tycker ändå det var fittigt att inte säga något till mig..

Jag vet hur det är. Gånger 2.

Jag är så äckligt förvirrad ändå.. Vet inte vad som kommer hända nu.
Han kan i alla fall glömma mig om hon gör slut med honom.


Går han i din klass?

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 17:23
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


Går han i din klass?

Nej, som tur är.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 17:24
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Citat från Rational

Går han i din klass?

Nej, som tur är.


Phew.

skrattretande Tjej, 30 år

20 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 17:25
skrattretande Tjej, 30 år

ehm.. nu kanske jag bara hoppar in med något helt opassande, men ändå..
tänkte säga att jag tycker att det är jättekul att nörda i forumet och har nu suttit hela dagen och kollat runt.
dock så har jag aldrig skrivit något, för att jag inte vågat. tänkt att "vem bryr sig om vad jag säger?" "tänk om ingen svarar?" "är det "rätt" att skriva så här?" och dylikt. skit jobbigt. MEN här och med nu så skriver jag mitt första forums inlägg. *stolt och rädd*

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 17:26
Argh Tjej, 32 år

Citat från findlight


ehm.. nu kanske jag bara hoppar in med något helt opassande, men ändå..
tänkte säga att jag tycker att det är jättekul att nörda i forumet och har nu suttit hela dagen och kollat runt.
dock så har jag aldrig skrivit något, för att jag inte vågat. tänkt att "vem bryr sig om vad jag säger?" "tänk om ingen svarar?" "är det "rätt" att skriva så här?" och dylikt. skit jobbigt. MEN här och med nu så skriver jag mitt första forums inlägg. *stolt och rädd*


Haha, så tänker jag hela tiden : D
Det är ändå sällan någon som svarar mig. Så ah.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 17:27
nataliaaaa Tjej, 29 år

Rational: Jag vet..

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 17:28
Kvinnan Tjej, 34 år

Citat från findlight


ehm.. nu kanske jag bara hoppar in med något helt opassande, men ändå..
tänkte säga att jag tycker att det är jättekul att nörda i forumet och har nu suttit hela dagen och kollat runt.
dock så har jag aldrig skrivit något, för att jag inte vågat. tänkt att "vem bryr sig om vad jag säger?" "tänk om ingen svarar?" "är det "rätt" att skriva så här?" och dylikt. skit jobbigt. MEN här och med nu så skriver jag mitt första forums inlägg. *stolt och rädd*


Du är alltid välkommen att skriva :)

skrattretande Tjej, 30 år

20 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 17:29
skrattretande Tjej, 30 år

Citat från Argh


Citat från findlight

ehm.. nu kanske jag bara hoppar in med något helt opassande, men ändå..
tänkte säga att jag tycker att det är jättekul att nörda i forumet och har nu suttit hela dagen och kollat runt.
dock så har jag aldrig skrivit något, för att jag inte vågat. tänkt att "vem bryr sig om vad jag säger?" "tänk om ingen svarar?" "är det "rätt" att skriva så här?" och dylikt. skit jobbigt. MEN här och med nu så skriver jag mitt första forums inlägg. *stolt och rädd*

Haha, så tänker jag hela tiden : D
Det är ändå sällan någon som svarar mig. Så ah.


skönt att inte vara ensam om det! :D

skrattretande Tjej, 30 år

20 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 17:29
skrattretande Tjej, 30 år

Citat från imparishilton


Citat från findlight

ehm.. nu kanske jag bara hoppar in med något helt opassande, men ändå..
tänkte säga att jag tycker att det är jättekul att nörda i forumet och har nu suttit hela dagen och kollat runt.
dock så har jag aldrig skrivit något, för att jag inte vågat. tänkt att "vem bryr sig om vad jag säger?" "tänk om ingen svarar?" "är det "rätt" att skriva så här?" och dylikt. skit jobbigt. MEN här och med nu så skriver jag mitt första forums inlägg. *stolt och rädd*

Du är alltid välkommen att skriva :)


tack (:

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 17:36
Kvinnan Tjej, 34 år

PMS = Pissed at men syndrom

HAHAHHAHAH! xD

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 17:36
nataliaaaa Tjej, 29 år

HAH true :D
Jag har PMS på högsta nivå just nu!

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 17:38
Kvinnan Tjej, 34 år

hahaha illa :(

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 17:42
Kvinnan Tjej, 34 år

Upptäckte precis att jag och min ena katt har något gemensamt.
När något är galet skönt så gör vi båda ljud och använder våra klor :D


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet