Tjejsnack.
Citat från Rational
Citat från MJA00W
Citat från Rational
Varför?
För att han var ''på G'' med henne. Tycker ändå det var fittigt att inte säga något till mig..
Jag vet hur det är. Gånger 2.
Jag är så äckligt förvirrad ändå.. Vet inte vad som kommer hända nu.
Han kan i alla fall glömma mig om hon gör slut med honom.
Citat från MJA00W
Citat från Rational
Citat från MJA00W
Citat från Rational
Varför?
För att han var ''på G'' med henne. Tycker ändå det var fittigt att inte säga något till mig..
Jag vet hur det är. Gånger 2.
Jag är så äckligt förvirrad ändå.. Vet inte vad som kommer hända nu.
Han kan i alla fall glömma mig om hon gör slut med honom.
Går han i din klass?
ehm.. nu kanske jag bara hoppar in med något helt opassande, men ändå..
tänkte säga att jag tycker att det är jättekul att nörda i forumet och har nu suttit hela dagen och kollat runt.
dock så har jag aldrig skrivit något, för att jag inte vågat. tänkt att "vem bryr sig om vad jag säger?" "tänk om ingen svarar?" "är det "rätt" att skriva så här?" och dylikt. skit jobbigt. MEN här och med nu så skriver jag mitt första forums inlägg. *stolt och rädd*
Citat från findlight
ehm.. nu kanske jag bara hoppar in med något helt opassande, men ändå..
tänkte säga att jag tycker att det är jättekul att nörda i forumet och har nu suttit hela dagen och kollat runt.
dock så har jag aldrig skrivit något, för att jag inte vågat. tänkt att "vem bryr sig om vad jag säger?" "tänk om ingen svarar?" "är det "rätt" att skriva så här?" och dylikt. skit jobbigt. MEN här och med nu så skriver jag mitt första forums inlägg. *stolt och rädd*
Haha, så tänker jag hela tiden : D
Det är ändå sällan någon som svarar mig. Så ah.
Rational: Jag vet..
Citat från findlight
ehm.. nu kanske jag bara hoppar in med något helt opassande, men ändå..
tänkte säga att jag tycker att det är jättekul att nörda i forumet och har nu suttit hela dagen och kollat runt.
dock så har jag aldrig skrivit något, för att jag inte vågat. tänkt att "vem bryr sig om vad jag säger?" "tänk om ingen svarar?" "är det "rätt" att skriva så här?" och dylikt. skit jobbigt. MEN här och med nu så skriver jag mitt första forums inlägg. *stolt och rädd*
Du är alltid välkommen att skriva :)
Citat från Argh
Citat från findlight
ehm.. nu kanske jag bara hoppar in med något helt opassande, men ändå..
tänkte säga att jag tycker att det är jättekul att nörda i forumet och har nu suttit hela dagen och kollat runt.
dock så har jag aldrig skrivit något, för att jag inte vågat. tänkt att "vem bryr sig om vad jag säger?" "tänk om ingen svarar?" "är det "rätt" att skriva så här?" och dylikt. skit jobbigt. MEN här och med nu så skriver jag mitt första forums inlägg. *stolt och rädd*
Haha, så tänker jag hela tiden : D
Det är ändå sällan någon som svarar mig. Så ah.
skönt att inte vara ensam om det! :D
Citat från imparishilton
Citat från findlight
ehm.. nu kanske jag bara hoppar in med något helt opassande, men ändå..
tänkte säga att jag tycker att det är jättekul att nörda i forumet och har nu suttit hela dagen och kollat runt.
dock så har jag aldrig skrivit något, för att jag inte vågat. tänkt att "vem bryr sig om vad jag säger?" "tänk om ingen svarar?" "är det "rätt" att skriva så här?" och dylikt. skit jobbigt. MEN här och med nu så skriver jag mitt första forums inlägg. *stolt och rädd*
Du är alltid välkommen att skriva :)
tack (:
PMS = Pissed at men syndrom
HAHAHHAHAH! xD
HAH true :D
Jag har PMS på högsta nivå just nu!
hahaha illa :(
Upptäckte precis att jag och min ena katt har något gemensamt.
När något är galet skönt så gör vi båda ljud och använder våra klor :D
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet