Tjejsnack.
Jag kom på vilken serie det var precis efter att jag skrev här :D
Det var two and a half men !
:D
Har typ slutat äta (INTE BRA) eftersom jag har varit sjuk och allmänt deppig, hjälp?
japanapan, jag slutade nästan också äta när jag blev sjuk, hade ingen aptit alls. Men det börjar gå tillbaka för mig, så det kanske bara är att vänta ut det..? :/
Det är knappt några online på spelet. :(
ÅH TJEJER JAG ÄR GLAD NU! BMTH KOMMER TILL GBG DEN 31 JANUARI <3<3<3<3
Citat från youwontletmedown
Citat från japanapan
Har typ slutat äta (INTE BRA) eftersom jag har varit sjuk och allmänt deppig, hjälp?
ät några gånger i timmen, liksom små mål, gick ner typ 10kg på 1vecka för att jag åt ett mål varannan dag, det hjälpte mig. Mår du illa när du äter?
Jag känner mig mätt hela tiden, mår illa när jag äter och får ont i magen :(
Ska försöka göra mat som inte innehåller mjölk, och saker som man kan vara känslig för.
okej, men så var jag med fick ont i magen utav allt, åt en tugga och var super mätt. det ända du kan göra är att tvinga i dig maten, små mål som sagt flera gånger i timmen :) jag undviker också mjölk för att jag får jätte ont utav det, är du stressad annars?
Citat från Argh
japanapan, jag slutade nästan också äta när jag blev sjuk, hade ingen aptit alls. Men det börjar gå tillbaka för mig, så det kanske bara är att vänta ut det..? :/
Är lite olyckligt förälskad också kanske jag borde nämna. Nejmen, vill bli fin, så han märker mig ):
Citat från japanapan
Citat från Argh
japanapan, jag slutade nästan också äta när jag blev sjuk, hade ingen aptit alls. Men det börjar gå tillbaka för mig, så det kanske bara är att vänta ut det..? :/
Är lite olyckligt förälskad också kanske jag borde nämna. Nejmen, vill bli fin, så han märker mig ):
okej, men alltså som sagt det enda du verkligen kan göra är att äta små mål oavsett hunger eller illamående
känner mig tråkig och ganska värdelös just nu, kan vara därför jag inte har lust att äta.
sen får jag bara ångest
Citat från Viruset
Citat från IsItMedicine
Känner att jag också borde skriva ett seriöst inlägg nu! I söndags dumpade jag min pojkvän sen 1.5 år.
Varför?
Jag var inte kär i honom längre helt enkelt.
Citat från MJA00W
Citat från Rational
Citat från MJA00W
Fast hans tjej är ganska ful.. så när jag såg det mådde jag lite bättre.
Men känns ändå jobbigt :c <3
Jag förstår det, hördu du. Det var väl inte hon som flirtade med honom?
Jag har faktiskt ingen aning... Alltså, han sa inte ens att han hade tjej.
Jag kollade bara på FB på lektionen och där stod det att han hade ändrat relationsstatus från ''singel'' till ''gift med albhgaibg''
Såatteh ja.. nu vet jag i alla fall varför han pratade på det viset han gjorde med mig.
Varför?
Citat från japanapan
Citat från Argh
japanapan, jag slutade nästan också äta när jag blev sjuk, hade ingen aptit alls. Men det börjar gå tillbaka för mig, så det kanske bara är att vänta ut det..? :/
Är lite olyckligt förälskad också kanske jag borde nämna. Nejmen, vill bli fin, så han märker mig ):
Olivia, jag hoppas du inte slutar äta för att du ska bli "fin"?
Citat från Rational
Varför?
För att han var ''på G'' med henne. Tycker ändå det var fittigt att inte säga något till mig..
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet