Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 16:31
Kvinnan Tjej, 34 år

Jag kom på vilken serie det var precis efter att jag skrev här :D
Det var two and a half men !
:D

japanapan Tjej, 33 år

1 812 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 16:42
japanapan Tjej, 33 år

Har typ slutat äta (INTE BRA) eftersom jag har varit sjuk och allmänt deppig, hjälp?

angelina Tjej, 32 år

3 241 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 16:44
angelina Tjej, 32 år

Citat från japanapan


Har typ slutat äta (INTE BRA) eftersom jag har varit sjuk och allmänt deppig, hjälp?

ät några gånger i timmen, liksom små mål, gick ner typ 10kg på 1vecka för att jag åt ett mål varannan dag, det hjälpte mig. Mår du illa när du äter?

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 16:44
Argh Tjej, 32 år

japanapan, jag slutade nästan också äta när jag blev sjuk, hade ingen aptit alls. Men det börjar gå tillbaka för mig, så det kanske bara är att vänta ut det..? :/

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 16:46

Det är knappt några online på spelet. :(

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 16:50
nataliaaaa Tjej, 29 år

ÅH TJEJER JAG ÄR GLAD NU! BMTH KOMMER TILL GBG DEN 31 JANUARI <3<3<3<3

japanapan Tjej, 33 år

1 812 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 16:51
japanapan Tjej, 33 år

Citat från youwontletmedown


Citat från japanapan

Har typ slutat äta (INTE BRA) eftersom jag har varit sjuk och allmänt deppig, hjälp?

ät några gånger i timmen, liksom små mål, gick ner typ 10kg på 1vecka för att jag åt ett mål varannan dag, det hjälpte mig. Mår du illa när du äter?


Jag känner mig mätt hela tiden, mår illa när jag äter och får ont i magen :(
Ska försöka göra mat som inte innehåller mjölk, och saker som man kan vara känslig för.

angelina Tjej, 32 år

3 241 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 16:52
angelina Tjej, 32 år

okej, men så var jag med fick ont i magen utav allt, åt en tugga och var super mätt. det ända du kan göra är att tvinga i dig maten, små mål som sagt flera gånger i timmen :) jag undviker också mjölk för att jag får jätte ont utav det, är du stressad annars?

japanapan Tjej, 33 år

1 812 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 16:54
japanapan Tjej, 33 år

Citat från Argh


japanapan, jag slutade nästan också äta när jag blev sjuk, hade ingen aptit alls. Men det börjar gå tillbaka för mig, så det kanske bara är att vänta ut det..? :/

Är lite olyckligt förälskad också kanske jag borde nämna. Nejmen, vill bli fin, så han märker mig ):

angelina Tjej, 32 år

3 241 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 16:56
angelina Tjej, 32 år

Citat från japanapan


Citat från Argh

japanapan, jag slutade nästan också äta när jag blev sjuk, hade ingen aptit alls. Men det börjar gå tillbaka för mig, så det kanske bara är att vänta ut det..? :/

Är lite olyckligt förälskad också kanske jag borde nämna. Nejmen, vill bli fin, så han märker mig ):


okej, men alltså som sagt det enda du verkligen kan göra är att äta små mål oavsett hunger eller illamående

japanapan Tjej, 33 år

1 812 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 16:56
japanapan Tjej, 33 år

känner mig tråkig och ganska värdelös just nu, kan vara därför jag inte har lust att äta.
sen får jag bara ångest

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 16:57
IsItMedicine Tjej, 34 år

Citat från Viruset


Citat från IsItMedicine

Känner att jag också borde skriva ett seriöst inlägg nu! I söndags dumpade jag min pojkvän sen 1.5 år.

Varför?


Jag var inte kär i honom längre helt enkelt.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 17:00
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Citat från Rational

Citat från MJA00W

Fast hans tjej är ganska ful.. så när jag såg det mådde jag lite bättre.
Men känns ändå jobbigt :c <3

Jag förstår det, hördu du. Det var väl inte hon som flirtade med honom?

Jag har faktiskt ingen aning... Alltså, han sa inte ens att han hade tjej.
Jag kollade bara på FB på lektionen och där stod det att han hade ändrat relationsstatus från ''singel'' till ''gift med albhgaibg''
Såatteh ja.. nu vet jag i alla fall varför han pratade på det viset han gjorde med mig.


Varför?

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 17:03
aIma Tjej, 30 år

Citat från japanapan


Citat från Argh

japanapan, jag slutade nästan också äta när jag blev sjuk, hade ingen aptit alls. Men det börjar gå tillbaka för mig, så det kanske bara är att vänta ut det..? :/

Är lite olyckligt förälskad också kanske jag borde nämna. Nejmen, vill bli fin, så han märker mig ):


Olivia, jag hoppas du inte slutar äta för att du ska bli "fin"?

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 17:03
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


Varför?

För att han var ''på G'' med henne. Tycker ändå det var fittigt att inte säga något till mig..


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet