Tjejsnack.
HAHAH
Uh, jag fick just reda på från Krilles syster att han har gråtit typ av och till ända sen i söndags då vi gjorde slut. Fan vad jobbig allt blev, jag känner mig som värsta svikaren. åh
Jag funderade på att ut och jogga eller träna lite ikväll, för att bli av med fettet, men sedan kom jag på att jag lär få några ordentliga workouts i helgen, så jag skiter i't!
Har gått totalt 3 km idag, och sprungit tre. Inte mycket löpning, men ändå. Så jävla skönt!
Har inte tränat på tre månader, känns jäkligt skönt!
jag kom hem från gymmet nyss :)
Kom nyss hem ifrån ett simpass, simmade 1 km! duttit!
Hej tjejer,
Jag
btw, varför sa du inte att du hade tjej?
20:01 Han
För att jag inte har en tjej ._.
20:02 Jag
jo det har du ju?
HAN SKA INTE TRO ATT HAN KAN GÅ RUNT OCH FÅ MIG ATT MÅ DÅLIGT OCH SEDAN SÄGA, NÄE JAG HAR INGEN TJEJ, JAG HAR EN FRU PRECIS SOM DU HAR EN FRU(en tjejkompis*host*). DET ÄR INTE SAMMA SAK. JÄVLA KILLE.
Sitter på mitt rum, pratar i telefon med Robin och dricker öl. Satan vad gött.
Citat från Kalashnikov
Sitter på mitt rum, pratar i telefon med Robin och dricker öl. Satan vad gött.
Men då får du ju ölmage ):
Tjena tjejer.
Haft bra sex på sistone eller?
Min pojkvän är sur på mig.
Är allmänt less på allt.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet