Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 17:43
nataliaaaa Tjej, 29 år

HAHAH

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 17:47
IsItMedicine Tjej, 34 år

Uh, jag fick just reda på från Krilles syster att han har gråtit typ av och till ända sen i söndags då vi gjorde slut. Fan vad jobbig allt blev, jag känner mig som värsta svikaren. åh

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 18:05

Jag funderade på att ut och jogga eller träna lite ikväll, för att bli av med fettet, men sedan kom jag på att jag lär få några ordentliga workouts i helgen, så jag skiter i't!

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 19:44
user12345 Tjej, 30 år

Har gått totalt 3 km idag, och sprungit tre. Inte mycket löpning, men ändå. Så jävla skönt!

Captives Tjej, 32 år

3 424 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 19:50
Captives Tjej, 32 år

Citat från imparishilton


PMS = Pissed at men syndrom

HAHAHHAHAH! xD


<3

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 19:52
aIma Tjej, 30 år

Har inte tränat på tre månader, känns jäkligt skönt!

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 19:56
SaraLouise 31 år

jag kom hem från gymmet nyss :)

japanapan Tjej, 33 år

1 812 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 20:04
japanapan Tjej, 33 år

Kom nyss hem ifrån ett simpass, simmade 1 km! duttit!

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 20:05
aIma Tjej, 30 år

Citat från japanapan


Kom nyss hem ifrån ett simpass, simmade 1 km! duttit!

GÅ OCH DUSCHA MED DIG! eller varför ska du ducha när du har simmat? D:

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 20:06
nataliaaaa Tjej, 29 år

Hej tjejer,

Jag
btw, varför sa du inte att du hade tjej?
20:01 Han
För att jag inte har en tjej ._.
20:02 Jag
jo det har du ju?

HAN SKA INTE TRO ATT HAN KAN GÅ RUNT OCH FÅ MIG ATT MÅ DÅLIGT OCH SEDAN SÄGA, NÄE JAG HAR INGEN TJEJ, JAG HAR EN FRU PRECIS SOM DU HAR EN FRU(en tjejkompis*host*). DET ÄR INTE SAMMA SAK. JÄVLA KILLE.

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 20:11

Sitter på mitt rum, pratar i telefon med Robin och dricker öl. Satan vad gött.

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 20:11
aIma Tjej, 30 år

Citat från Kalashnikov


Sitter på mitt rum, pratar i telefon med Robin och dricker öl. Satan vad gött.

Men då får du ju ölmage ):

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 20:13

Citat från aIma


Men då får du ju ölmage ):

Äsch det är värt det <3

waterhag Tjej, 35 år

2 417 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 20:13
waterhag Tjej, 35 år

Tjena tjejer.
Haft bra sex på sistone eller?

ginta Tjej, 29 år

2 975 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 20:14
ginta Tjej, 29 år

Min pojkvän är sur på mig.
Är allmänt less på allt.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet