Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
nikki Tjej, 34 år

3 708 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 20:48
nikki Tjej, 34 år

second hand...

Apelsin Kille, 31 år

2 990 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 20:49
Apelsin Kille, 31 år

Citat från kongo


second hand...

Otroligt sällan jag hittar någonting värt där.

nikki Tjej, 34 år

3 708 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 20:53
nikki Tjej, 34 år

Då har du inte letat tillräckligt noga. 8D

cmj Tjej, 32 år

2 262 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 20:55
cmj Tjej, 32 år

jag har slutat hitta fina grejer på second hand :(

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 20:58
aIma Tjej, 30 år

Citat från CMJ


jag har slutat hitta fina grejer på second hand :(

Samma här, för ett halv år sedan hittade jag allt på second hand.. men nu, nä aldrig!

cmj Tjej, 32 år

2 262 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 20:59
cmj Tjej, 32 år

Citat från aIma


Citat från CMJ

jag har slutat hitta fina grejer på second hand :(

Samma här, för ett halv år sedan hittade jag allt på second hand.. men nu, nä aldrig!


Same same!
så tråkigt, men ah, ibland hittar man väl nått iaf

nikki Tjej, 34 år

3 708 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 21:00
nikki Tjej, 34 år

Jag köper typ allt på second hand. Bäst. (Fast sen så klär jag ju mig som en tant också, kanske därför jag hittar mycket.)

Apelsin Kille, 31 år

2 990 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 21:02
Apelsin Kille, 31 år

Citat från kongo


Jag köper typ allt på second hand. Bäst. (Fast sen så klär jag ju mig som en tant också, kanske därför jag hittar mycket.)

Du sa det själv!

nikki Tjej, 34 år

3 708 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 21:02
nikki Tjej, 34 år

Ja, jag tycker om gamla kläder, inget med det.

APOOTIE Tjej, 30 år

1 767 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 21:07
APOOTIE Tjej, 30 år

Jag förstår inte varför endel tycker det är äckligt med secondhand/begagnade kläder.
Vadå, det är väl bara att tvätta en gång innan man använder det?

Jag brukar inte köpa på secondhand, då jag oftast inte hittar något jag vill ha.

Men jag får massa kläder av min pojkvän, oftast t-shirtar, vilket är skitmysigt. Och de luktar gott :3

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 21:28

Jag köper alltid på second hand hihi.
Eller förutom ibland när mamma köper kläder till mig.

Apelsin Kille, 31 år

2 990 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 21:29
Apelsin Kille, 31 år

Underkläder också då?

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 21:30

Det är inräknat i saker som mamma köper till mig, hihi.

APOOTIE Tjej, 30 år

1 767 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 21:34
APOOTIE Tjej, 30 år

Fast underkläder köper man väl inte på secondhand?
DET kan vara lite nasty ):

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 21:42
Argh Tjej, 32 år

Jag kan inte handla second hand.. Uhh..
Tycker att tanken på att någon har haft plagget före mig är ganska äckligt, särskilt eftersom jag inte vet vem det är. >:
Dessutom hittar jag aldrig något.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet