Tjejsnack.
second hand...
Då har du inte letat tillräckligt noga. 8D
jag har slutat hitta fina grejer på second hand :(
Jag köper typ allt på second hand. Bäst. (Fast sen så klär jag ju mig som en tant också, kanske därför jag hittar mycket.)
Ja, jag tycker om gamla kläder, inget med det.
Jag förstår inte varför endel tycker det är äckligt med secondhand/begagnade kläder.
Vadå, det är väl bara att tvätta en gång innan man använder det?
Jag brukar inte köpa på secondhand, då jag oftast inte hittar något jag vill ha.
Men jag får massa kläder av min pojkvän, oftast t-shirtar, vilket är skitmysigt. Och de luktar gott :3
Jag köper alltid på second hand hihi.
Eller förutom ibland när mamma köper kläder till mig.
Underkläder också då?
Det är inräknat i saker som mamma köper till mig, hihi.
Fast underkläder köper man väl inte på secondhand?
DET kan vara lite nasty ):
Jag kan inte handla second hand.. Uhh..
Tycker att tanken på att någon har haft plagget före mig är ganska äckligt, särskilt eftersom jag inte vet vem det är. >:
Dessutom hittar jag aldrig något.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet