Tjejsnack.
Just det där med att någon annan har haft plagget förr är ju det som är spännande och roligt, tycker jag. Att det har en historia.
Åh flickor, jag har hittat ett spel som är helt bäst.
Citat från Kalashnikov
Åh flickor, jag har hittat ett spel som är helt bäst.
teteris?
Citat från aIma
Citat från Kalashnikov
Åh flickor, jag har hittat ett spel som är helt bäst.
teteris?
Åh tetris älskar jag också. Brukar spela det när jag inte kan somna. :$
Men spelet som kidnappat mitt hjärta går vid namnet Battleswarm: Fields of Honor.
jag har alltid tyckt att muskler är skitful, men nu har jag börjat ändra åsikt, vet inte vad jag ska göra :(((((( haha
hej girlzzz
jag har mensvärk
så jävla snygg var han :cc synd att han var så elak.
wingdings: HAN ÄR INTE ÄTBAR:...................
Äsch, det är bara mänskligt att skicka sina vänner till Gulag.
Ätbar eller inte, jävligt stilig är han!
och på tal om stilig:
den killen, helt jävla galet snygg!
Åh, Freddegredde <3
Men BORTSE från alla ondska och se bara på ansiktet. SÅ SNYGG.
jag är snygg idag!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
