Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
cmj Tjej, 32 år

2 262 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 22:13
cmj Tjej, 32 år

Citat från thelastinfinity


Citat från CMJ

hej girlzzz
jag har mensvärk

Fy fan!


jodå, men har tagit en ipren nu och lyssnar på lugn musik. snart går det över

Charmander Tjej, 32 år

453 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 22:21
Charmander Tjej, 32 år

Citat från CMJ


Citat från thelastinfinity

Citat från CMJ

hej girlzzz
jag har mensvärk

Fy fan!

jodå, men har tagit en ipren nu och lyssnar på lugn musik. snart går det över


bra det iaf!

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 22:26
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Jag har sjukt ont i magen, bajsar lite halvt löst (inte tillräckligt för att det ska kunna påstås som löst, men gör det "ofta") och har mått illa lite då och då idag. Någon som har några magbesvär som detta kan tyda på? Kollat på nätet men bara sett typ att inflammerade tarmfickor och sånt har ganska exakt de symtom jag har. Mamma har såna där tarmfick-problem, någon som vet om det är ärftligt?

Kanske inte direkt tjejsnack, men ni brukar vara så trevliga här, så jag känner att jag gärna frågar här.

Jag har inte mina vanliga magsjuke symtom såsom huvudvärk och suddig syn, och det har varit lite strul med magen i någon vecka nu. Det värker, liksom, som att någon har stuckit in en kniv, mest i vänster sida, mitt i magen. Jag mår illa då och då som jag sade, och kissar väldigt ofta också. Kanske är svullen så någonting trycker mot blåsan...? Känner mig kissnödig direkt efter jag kissat och kissar direkt då jag fått i mig vätska i princip!

cmj Tjej, 32 år

2 262 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 22:30
cmj Tjej, 32 år

magkatarr kanske

Cornis Tjej, 36 år

1 394 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 22:31
Cornis Tjej, 36 år

Citat från PORKnBEANS


Jag har sjukt ont i magen, bajsar lite halvt löst (inte tillräckligt för att det ska kunna påstås som löst, men gör det "ofta") och har mått illa lite då och då idag. Någon som har några magbesvär som detta kan tyda på? Kollat på nätet men bara sett typ att inflammerade tarmfickor och sånt har ganska exakt de symtom jag har. Mamma har såna där tarmfick-problem, någon som vet om det är ärftligt?

Kanske inte direkt tjejsnack, men ni brukar vara så trevliga här, så jag känner att jag gärna frågar här.

Jag har inte mina vanliga magsjuke symtom såsom huvudvärk och suddig syn, och det har varit lite strul med magen i någon vecka nu. Det värker, liksom, som att någon har stuckit in en kniv, mest i vänster sida, mitt i magen. Jag mår illa då och då som jag sade, och kissar väldigt ofta också. Kanske är svullen så någonting trycker mot blåsan...? Känner mig kissnödig direkt efter jag kissat och kissar direkt då jag fått i mig vätska i princip!


Skulle kunna vara gallsten :)

Charmander Tjej, 32 år

453 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 22:31
Charmander Tjej, 32 år

PORKnBEANS: Du borde kanske gå och kolla upp det där

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 22:33
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Citat från thelastinfinity


PORKnBEANS: Du borde kanske gå och kolla upp det där

Ska ringa sjukvårdsupplysningen faktiskt, hade jag tänkt. Om de säger åt mig att dra till sjukan eller så gör jag det tidigt imorgon. Nu orkar jag inte sätta mig på en buss, har sovit dåligt så jag sover gärna ut inatt.

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 22:34
IsItMedicine Tjej, 34 år

Citat från PORKnBEANS


Jag har sjukt ont i magen, bajsar lite halvt löst (inte tillräckligt för att det ska kunna påstås som löst, men gör det "ofta") och har mått illa lite då och då idag. Någon som har några magbesvär som detta kan tyda på? Kollat på nätet men bara sett typ att inflammerade tarmfickor och sånt har ganska exakt de symtom jag har. Mamma har såna där tarmfick-problem, någon som vet om det är ärftligt?

Kanske inte direkt tjejsnack, men ni brukar vara så trevliga här, så jag känner att jag gärna frågar här.

Jag har inte mina vanliga magsjuke symtom såsom huvudvärk och suddig syn, och det har varit lite strul med magen i någon vecka nu. Det värker, liksom, som att någon har stuckit in en kniv, mest i vänster sida, mitt i magen. Jag mår illa då och då som jag sade, och kissar väldigt ofta också. Kanske är svullen så någonting trycker mot blåsan...? Känner mig kissnödig direkt efter jag kissat och kissar direkt då jag fått i mig vätska i princip!


Sounds like typ IBS eller något. Min mage brukar vara likadan när jag får mina attacker.

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 22:47
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Ringer sjukvårdsupplysningen imorgonbitti med mamma, och sedan får vi se vad de säger!
Säger de att jag ska in och chilla på Astrid Lindgrens barnsjukhus åker jag dit, men bara om jag inte måste stanna över natten. För jag ska träffa en kompis, och jag vill inte missa det, sett fram mot det sedan vi bestämde oss för att ses :(

Mamma sade att det kan vara någonting med äggstockarna, för min farmor hade massor med problem, och det också är ärftligt.
Halva släkten har typ magsår också :(

Men nu ska jag sova tjejer, önska mig och min mage lycka till!

havet Tjej, 33 år

1 946 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 22:51
havet Tjej, 33 år

Nu skrämmer du mig evelin!!! :(
Men hoppas verkligen det blir bra<3

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 22:52
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Citat från Tillflykten


Nu skrämmer du mig evelin!!! :(
Men hoppas verkligen det blir bra<3


Det blir nog bra, vi ska ha skoj skoj skoj, right? <:

havet Tjej, 33 år

1 946 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 23:19
havet Tjej, 33 år

Citat från PORKnBEANS


Citat från Tillflykten

Nu skrämmer du mig evelin!!! :(
Men hoppas verkligen det blir bra<3

Det blir nog bra, vi ska ha skoj skoj skoj, right? <:


lovar att säga det minst en gång om det går! haha<3
krya på dig gull

polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 23:50
Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 07:54
Fittkrans Tjej, 30 år

Idag ska jag till skolan med jeans på mig, första gången på tre år!

Jag vill bli principfri.

Cornis Tjej, 36 år

1 394 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 08:43
Cornis Tjej, 36 år

Citat från Rational


Idag ska jag till skolan med jeans på mig, första gången på tre år!

Jag vill bli principfri.


Vad brukar då ha på dig då? :)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet