Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 13:45
nataliaaaa Tjej, 29 år

Hej brudar, killen jag gillar har skaffat tjej. Kul :):)

IsItMedicine Tjej, 34 år

5 351 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 14:43
IsItMedicine Tjej, 34 år

Känner att jag också borde skriva ett seriöst inlägg nu! I söndags dumpade jag min pojkvän sen 1.5 år. Så hela livet är bara förvirrat just nu, blö

Viruset Kille, 33 år

14 891 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 14:44
Viruset Kille, 33 år

Citat från MJA00W


Hej brudar, killen jag gillar har skaffat tjej. Kul :):)

Vet hur det känns, det suger.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 14:45
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Viruset


Citat från MJA00W

Hej brudar, killen jag gillar har skaffat tjej. Kul :):)

Vet hur det känns, det suger.


ohja.. Och det är allmänt stört eftersom han sa att han gillade mig etc. för inte så längesen.

Viruset Kille, 33 år

14 891 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 14:47
Viruset Kille, 33 år

Citat från IsItMedicine


Känner att jag också borde skriva ett seriöst inlägg nu! I söndags dumpade jag min pojkvän sen 1.5 år.

Varför?

angelina Tjej, 32 år

3 241 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 14:51
angelina Tjej, 32 år

hur fan kan man få bort bristningar?! något borde man ju kunna göra omg. går det bort om man typ motionerar och går ner i vikt? när jag fick en enorm solbränna i somras så försvann dom lite men nu är dom tbx. usch

PLOMP Tjej, 34 år

6 200 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 14:53
PLOMP Tjej, 34 år

^
Det är ju bland annat snabb viktökning/minskning som gör att man får bristningar, så att gå ner i vikt lär inte funka iaf..

angelina Tjej, 32 år

3 241 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 14:53
angelina Tjej, 32 år

okej, du har inget tips?

PLOMP Tjej, 34 år

6 200 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 14:55
PLOMP Tjej, 34 år

Nej tyvärr. Dock har jag fått för mig att dom försvinner med tiden, att det är lite som ärr.. Mina jag hade för 2 år sen har iaf försvunnit nästan helt.

angelina Tjej, 32 år

3 241 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 14:56
angelina Tjej, 32 år

okej,
får väl hoppas på det, mina syns bara mera nu när min solbränna försvunnit.

Barnpornografi Tjej, 32 år

3 677 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 15:07
Barnpornografi Tjej, 32 år

Citat från youwontletmedown


okej,
får väl hoppas på det, mina syns bara mera nu när min solbränna försvunnit.


Ett bra tips är att smörja in med någon bra lotion varje dag. Min kompis blev av med sina bristningar ganska fort på det viset.

angelina Tjej, 32 år

3 241 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 15:10
angelina Tjej, 32 år

okej tack får testa det :)

Barnpornografi Tjej, 32 år

3 677 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 15:14
Barnpornografi Tjej, 32 år

Citat från youwontletmedown


okej tack får testa det :)

Gör så!

Tror att man kan köpa någon speciell salva på apoteket som hjälper mot det dessutom, har för mig att jag har hört det någonstans. Du kan ju kolla upp det eller fråga i butiken?

angelina Tjej, 32 år

3 241 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 15:17
angelina Tjej, 32 år

ja det ska jag göra :)

KURT Tjej, 30 år

2 037 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2010 kl. 15:54
KURT Tjej, 30 år

Ja, det finns någon salva man kan smörja in osv. Vet inte vad den heter bara :(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet