Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
chevaux Tjej, 32 år

4 032 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 17:19
chevaux Tjej, 32 år

Citat från wingdings


Citat från Kalashnikov

Citat från Zalbeyx

Jag har massor med pengar jag inte vet vad jag ska göra av med <_> sympati pliz?

Skänk till mig!
--------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------

Apelsin Kille, 31 år

2 990 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 17:20
Apelsin Kille, 31 år

Citat från Vesi


Citat från wingdings

Citat från Kalashnikov

Citat från Zalbeyx

Jag har massor med pengar jag inte vet vad jag ska göra av med <_> sympati pliz?

Skänk till mig!

--------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------

polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 17:22
polarbear Tjej, 34 år

Citat från aIma


Citat från polarbear

min pojke är hemma i dalarna och jag är ensam hemma :(((((((((((( gillar inte

Sånt gillar man inte :(((


Verkligen inte :(

APOOTIE Tjej, 30 år

1 767 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 17:57
APOOTIE Tjej, 30 år

Jag ska göra garn av min hunds päls!
Sedan ska jag göra ett fräsigt armband eller något i söjden 8D

glad Tjej, 30 år

4 231 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 17:59
glad Tjej, 30 år

Tjejer, någon som vet något speciellt om Jane Austen?
Jag gör en uppgift om henne, och jag vill ha mer information än vad jag redan har :(

APOOTIE Tjej, 30 år

1 767 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 18:01
APOOTIE Tjej, 30 år

Citat från SmilesForSale


Tjejer, någon som vet något speciellt om Jane Austen?
Jag gör en uppgift om henne, och jag vill ha mer information än vad jag redan har :(



Hon gör inte garn av sin hunds päls >8D
Nejmen, jag vet inte ):

chevaux Tjej, 32 år

4 032 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 18:07
chevaux Tjej, 32 år

Citat från Destroya


Jag ska göra garn av min hunds päls!
Sedan ska jag göra ett fräsigt armband eller något i söjden 8D


Jag skulle kunna göra en stor kofta eller halsduk av min hunds päls, han fäller aaaaaaasmycket nu när han inte har blivit ryckt på några månader :(

Battlealex Tjej, 32 år

4 658 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 18:11
Battlealex Tjej, 32 år

Varje gång jag träffar en schäfer önskar jag att jag hade en :(

courtship Tjej, 30 år

6 667 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 18:14
courtship Tjej, 30 år

jag har redan passerat 20 månader med min pojkvän... tiden går snabbt!

courtship Tjej, 30 år

6 667 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 18:19
courtship Tjej, 30 år

Citat från klara


Citat från cyperix

Citat från SmilesForSale

Cyperix: Oj... hur är det med dig nu då? :o

kan bara ligga i sängen hela dagarna och så men med tanke på att jag var döende/död så är det ju bättre nu.
jag ska egentligen inte vara i livet nu men vi lyckades komma i tid till sjukhuset, så alla läkarna var där då

hade tur helt enkelt

Kommer du bli frisk?


har glömt svara på alla, kan ju inte röra mig så mycket..
vet inte om jag kommer bli frisk. är inflammerad och sånt nu med... blir bara värre


och tack till alla som bryr sig <3

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 18:32

Hoppas verkligen att du blir frisk, cyperix. <3

courtship Tjej, 30 år

6 667 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 18:37
courtship Tjej, 30 år

Citat från Kalashnikov


Hoppas verkligen att du blir frisk, cyperix. <3

ja..<3

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 19:19
user12345 Tjej, 30 år

Citat från cyperix


jag har redan passerat 20 månader med min pojkvän... tiden går snabbt!

Grattis!

APOOTIE Tjej, 30 år

1 767 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 19:48
APOOTIE Tjej, 30 år

Citat från Vesi


Citat från Destroya

Jag ska göra garn av min hunds päls!
Sedan ska jag göra ett fräsigt armband eller något i söjden 8D

Jag skulle kunna göra en stor kofta eller halsduk av min hunds päls, han fäller aaaaaaasmycket nu när han inte har blivit ryckt på några månader :(


Vad är det för ras? :3
Jag (eller ja, jag och min familj då xD) har en leonberger 8D

Apelsin Kille, 31 år

2 990 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 20:47
Apelsin Kille, 31 år

IDAG STÄNGDE CIRCUS SALE I PITEÅ <///3
Var ska jag nu köpa äckligt billiga kläder?
Blir så arg!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet