Tjejsnack.
chevaux
Tjej, 32 år
Citat från wingdings
Citat från Kalashnikov
Citat från Zalbeyx
Jag har massor med pengar jag inte vet vad jag ska göra av med <_> sympati pliz?
Skänk till mig!
--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------
Apelsin
Kille, 31 år
Citat från Vesi
Citat från wingdings
Citat från Kalashnikov
Citat från Zalbeyx
Jag har massor med pengar jag inte vet vad jag ska göra av med <_> sympati pliz?
Skänk till mig!
--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------
APOOTIE
Tjej, 30 år
Jag ska göra garn av min hunds päls!
Sedan ska jag göra ett fräsigt armband eller något i söjden 8D
glad
Tjej, 30 år
Tjejer, någon som vet något speciellt om Jane Austen?
Jag gör en uppgift om henne, och jag vill ha mer information än vad jag redan har :(
APOOTIE
Tjej, 30 år
Citat från SmilesForSale
Tjejer, någon som vet något speciellt om Jane Austen?
Jag gör en uppgift om henne, och jag vill ha mer information än vad jag redan har :(
Hon gör inte garn av sin hunds päls >8D
Nejmen, jag vet inte ):
Battlealex
Tjej, 32 år
Varje gång jag träffar en schäfer önskar jag att jag hade en :(
courtship
Tjej, 30 år
jag har redan passerat 20 månader med min pojkvän... tiden går snabbt!
courtship
Tjej, 30 år
Citat från klara
Citat från cyperix
Citat från SmilesForSale
Cyperix: Oj... hur är det med dig nu då? :o
kan bara ligga i sängen hela dagarna och så men med tanke på att jag var döende/död så är det ju bättre nu.
jag ska egentligen inte vara i livet nu men vi lyckades komma i tid till sjukhuset, så alla läkarna var där då
hade tur helt enkelt
Kommer du bli frisk?
har glömt svara på alla, kan ju inte röra mig så mycket..
vet inte om jag kommer bli frisk. är inflammerad och sånt nu med... blir bara värre
och tack till alla som bryr sig <3
hhkktjjdnmjrui
30 år
Hoppas verkligen att du blir frisk, cyperix. <3
APOOTIE
Tjej, 30 år
Citat från Vesi
Citat från Destroya
Jag ska göra garn av min hunds päls!
Sedan ska jag göra ett fräsigt armband eller något i söjden 8D
Jag skulle kunna göra en stor kofta eller halsduk av min hunds päls, han fäller aaaaaaasmycket nu när han inte har blivit ryckt på några månader :(
Vad är det för ras? :3
Jag (eller ja, jag och min familj då xD) har en leonberger 8D
Apelsin
Kille, 31 år
IDAG STÄNGDE CIRCUS SALE I PITEÅ <///3
Var ska jag nu köpa äckligt billiga kläder?
Blir så arg!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet