Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 16:30

Jag är lite gnällig just nu.
Men ändå glad, för jag har en månad med min pojke och det känns fint.

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 16:31

Ska hämta lite skorpor, sedan ska jag nog ringa honom, hihi.

chevaux Tjej, 32 år

4 032 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 16:37
chevaux Tjej, 32 år

Förutom min rygg så är det bara bra! Åh, vill också ha skorpor. Tror inte vi har det. :(

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 16:38

Skorpor + margarin + grillkrydda equals ren kärlek

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 16:38
SaraLouise 31 år

jag är trött och lite förväntansfull :)

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 16:42

Citat från SaraLouise


jag är trött och lite förväntansfull :)

Inför vad?

majskolvar Tjej, 32 år

2 770 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 16:44
majskolvar Tjej, 32 år

Jag vill också ha skorpor. :(

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 16:48

Det är gott hihi

polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 16:59
polarbear Tjej, 34 år

min pojke är hemma i dalarna och jag är ensam hemma :(((((((((((( gillar inte

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 17:03
SaraLouise 31 år

Citat från Kalashnikov


Citat från SaraLouise

jag är trött och lite förväntansfull :)

Inför vad?


firar 10 månader med min pöjk på torsdag, filis med världens bästa i helgen och klassferre nästa helg.. (min klass<3333)

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 17:05
aIma Tjej, 30 år

Citat från polarbear


min pojke är hemma i dalarna och jag är ensam hemma :(((((((((((( gillar inte

Sånt gillar man inte :(((

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 17:06
Zalbeyx Kille, 36 år

Jag har massor med pengar jag inte vet vad jag ska göra av med <_> sympati pliz?

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 17:08

Citat från Zalbeyx


Jag har massor med pengar jag inte vet vad jag ska göra av med <_> sympati pliz?

Skänk till välgörenhet!

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 17:09
user12345 Tjej, 30 år

Citat från Kalashnikov


Citat från Zalbeyx

Jag har massor med pengar jag inte vet vad jag ska göra av med <_> sympati pliz?

Skänk till mig!

--------------------------------------------------------------------------

Cornis Tjej, 36 år

1 394 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 17:09
Cornis Tjej, 36 år

Citat från Zalbeyx


Jag har massor med pengar jag inte vet vad jag ska göra av med <_> sympati pliz?

gå ut på krogen och bjud snygga brudar på drinkar! det gillar vi ;)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet