Tjejsnack.
hhkktjjdnmjrui
30 år
Jag är lite gnällig just nu.
Men ändå glad, för jag har en månad med min pojke och det känns fint.
hhkktjjdnmjrui
30 år
Ska hämta lite skorpor, sedan ska jag nog ringa honom, hihi.
chevaux
Tjej, 32 år
Förutom min rygg så är det bara bra! Åh, vill också ha skorpor. Tror inte vi har det. :(
hhkktjjdnmjrui
30 år
Skorpor + margarin + grillkrydda equals ren kärlek
SaraLouise
31 år
jag är trött och lite förväntansfull :)
majskolvar
Tjej, 32 år
Jag vill också ha skorpor. :(
hhkktjjdnmjrui
30 år
Det är gott hihi
polarbear
Tjej, 34 år
min pojke är hemma i dalarna och jag är ensam hemma :(((((((((((( gillar inte
SaraLouise
31 år
Citat från Kalashnikov
Citat från SaraLouise
jag är trött och lite förväntansfull :)
Inför vad?
firar 10 månader med min pöjk på torsdag, filis med världens bästa i helgen och klassferre nästa helg.. (min klass<3333)
Zalbeyx
Kille, 36 år
Jag har massor med pengar jag inte vet vad jag ska göra av med <_> sympati pliz?
hhkktjjdnmjrui
30 år
Citat från Zalbeyx
Jag har massor med pengar jag inte vet vad jag ska göra av med <_> sympati pliz?
Skänk till välgörenhet!
user12345
Tjej, 30 år
Citat från Kalashnikov
Citat från Zalbeyx
Jag har massor med pengar jag inte vet vad jag ska göra av med <_> sympati pliz?
Skänk till mig!
--------------------------------------------------------------------------
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet