Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Apelsin Kille, 31 år

2 990 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 14:27
Apelsin Kille, 31 år

Argh: Kolla upp mina lungor, typ.

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 14:40
Argh Tjej, 32 år

Apelsin: Läskigt. Har du lungproblem?

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 14:51
Reviendra Tjej, 36 år

hatar att vara 20 :@@@ det kostar mig 650 spänn att dra till tandläkaren, få en såndär stor, kantig platta i munnen och att de sedan slår hårt med spetsiga föremål där det ilar som mest.

majskolvar Tjej, 32 år

2 770 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 14:57
majskolvar Tjej, 32 år

Jag verkligen hatar att gå till tandläkaren, en gång så slant en gumma med borren och borrade mig i tungan. :(

Cornis Tjej, 36 år

1 394 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 14:58
Cornis Tjej, 36 år

Citat från Apelsin


Just nu springer det en massa mongos utanför fönstret där jag sitter. Det är dock inte mitt fönster.
Jag ska till läkaren om 38 minuter, heja mig.


det springer mongos utanför rutan, där du väntar på en läkare. Då kan man fråga sig vad för nån läkare du ska träffa ;)

chevaux Tjej, 32 år

4 032 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 14:59
chevaux Tjej, 32 år

Har aldrig haft hål men hatar ändå att gå till tandläkaren. Får kväljningar precis hela tiden, haaaataaarr när de petar på tänderna längst in. Och det där jävla lacket. Nej fyyyyyyyy :(

Cornis Tjej, 36 år

1 394 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 15:02
Cornis Tjej, 36 år

Citat från Reviendra


hatar att vara 20 :@@@ det kostar mig 650 spänn att dra till tandläkaren, få en såndär stor, kantig platta i munnen och att de sedan slår hårt med spetsiga föremål där det ilar som mest.

Här i västra Götaland är det gratis tills man är 22 :c

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 15:04
Zalbeyx Kille, 36 år

Det är ju så värt att betala 600kr för att en gammal kärring ska peta med miniatyr högaffel på varenda inidividuel tand, spruta äcklig sarre i munnen, pilla lite mer med fingrarna bara för att 5 minuter senare säga: Ok, ser bra ut, du kan gå.
Yeah how about i just kill you now k <_>?

Crooked Tjej, 29 år

216 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 15:06
Crooked Tjej, 29 år

Min tandläkare använder inte alltid handskar.
Bad henne senast att faktiskt sätta på sig handskar.
"Men jag har ju tvättat händerna?"

Är det fel på mig eller är det lite småäckligt?

fuckbarbie 33 år

374 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 15:09
fuckbarbie 33 år

Det är mer än småäckligt!

funeralparty Tjej, 33 år

2 215 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 15:13
funeralparty Tjej, 33 år

Om de har tvättat händerna ordentligt och använt desinfektionsmedel så är det inte ens småäckligt!

Crooked Tjej, 29 år

216 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 15:16
Crooked Tjej, 29 år

Citat från funeralparty


Om de har tvättat händerna ordentligt och använt desinfektionsmedel så är det inte ens småäckligt!

Ja jag vettefan hur hon gjorde det, men jag vill iallafall ha handskar. Vem vet vart dem händerna varit?

APOOTIE Tjej, 30 år

1 767 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 15:23
APOOTIE Tjej, 30 år

När jag var liten (ungefär fem år, och var på såndär kontroll första gången eller något)
Så sade jag till tandläkaren: "Ta av dig vantarna D8< " (menade handskarna ): )

Crooked Tjej, 29 år

216 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 15:24
Crooked Tjej, 29 år

Citat från Destroya


När jag var liten (ungefär fem år, och var på såndär kontroll första gången eller något)
Så sade jag till tandläkaren: "Ta av dig vantarna D8< " (menade handskarna ): )


x'3

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 16:05
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från Cornis


Citat från Reviendra

hatar att vara 20 :@@@ det kostar mig 650 spänn att dra till tandläkaren, få en såndär stor, kantig platta i munnen och att de sedan slår hårt med spetsiga föremål där det ilar som mest.

Här i västra Götaland är det gratis tills man är 22 :c


We love Västra Götaland


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet