Tjejsnack.
Det borde finnas nåt knep för att somna pang boom :(
ja!
Det stod en man utanför mitt vardagsrumsfönster och stirrade på mig :S
Fan vad snuskigt!
Citat från imparishilton
Det stod en man utanför mitt vardagsrumsfönster och stirrade på mig :S
Fan vad snuskigt!
Haahahahahah, åh va läskigt! <3
Nu går han runt utanför. Vad fan vill han mig :S
^
Jag hade öppnat och flippat på honom :o
Det vågar jag inte!
ta kort på honom!
Han är borta nu! :(
Tänkte ringa pappa och be han komma! :O
Jag skulle aldrig våga ha sovrum på ground floor :(
Vi bor längst ner i mitt hus, det brukar vara folk som går utanför mitt fönster hela tiden. Ganska läskigt faktiskt, speciellt på natten. :(
Sådär ser det ut utanför mitt fönster just nu. Så jag har inget att oroa mig över!
Nu är det byggarbetare utanför fönstret och de verkar tycka att det är skit kul att kolla in i mitt vardagsrum.
Bästa av allt är att jag knallade in naken i vardagsrummet och en glodde in...
Pinsamt men varsegod, glo in ni!
Just nu springer det en massa mongos utanför fönstret där jag sitter. Det är dock inte mitt fönster.
Jag ska till läkaren om 38 minuter, heja mig.
Heja Apelsin. Vad ska du göra hos läkaren?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet