Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
PLOMP Tjej, 34 år

6 200 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 03:23
PLOMP Tjej, 34 år

Det borde finnas nåt knep för att somna pang boom :(

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 03:24
SaraLouise 31 år

ja!

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 10:56
Kvinnan Tjej, 34 år

Det stod en man utanför mitt vardagsrumsfönster och stirrade på mig :S
Fan vad snuskigt!

Skrattfeber Tjej, 31 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 10:56
Skrattfeber Tjej, 31 år

Citat från imparishilton


Det stod en man utanför mitt vardagsrumsfönster och stirrade på mig :S
Fan vad snuskigt!


Haahahahahah, åh va läskigt! <3

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 11:00
Kvinnan Tjej, 34 år

Nu går han runt utanför. Vad fan vill han mig :S

PLOMP Tjej, 34 år

6 200 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 11:01
PLOMP Tjej, 34 år

^
Jag hade öppnat och flippat på honom :o

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 11:06
Kvinnan Tjej, 34 år

Det vågar jag inte!

smet Tjej, 31 år

1 205 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 11:09
smet Tjej, 31 år

ta kort på honom!

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 11:13
Kvinnan Tjej, 34 år

Han är borta nu! :(
Tänkte ringa pappa och be han komma! :O

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 12:27
Reviendra Tjej, 36 år

Jag skulle aldrig våga ha sovrum på ground floor :(

majskolvar Tjej, 32 år

2 770 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 12:30
majskolvar Tjej, 32 år

Vi bor längst ner i mitt hus, det brukar vara folk som går utanför mitt fönster hela tiden. Ganska läskigt faktiskt, speciellt på natten. :(

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 12:54
Argh Tjej, 32 år


Sådär ser det ut utanför mitt fönster just nu. Så jag har inget att oroa mig över!

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 13:12
Kvinnan Tjej, 34 år

Nu är det byggarbetare utanför fönstret och de verkar tycka att det är skit kul att kolla in i mitt vardagsrum.
Bästa av allt är att jag knallade in naken i vardagsrummet och en glodde in...
Pinsamt men varsegod, glo in ni!

Apelsin Kille, 31 år

2 990 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 14:23
Apelsin Kille, 31 år

Just nu springer det en massa mongos utanför fönstret där jag sitter. Det är dock inte mitt fönster.
Jag ska till läkaren om 38 minuter, heja mig.

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 14:25
Argh Tjej, 32 år

Heja Apelsin. Vad ska du göra hos läkaren?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet