Tjejsnack.
aAAAAAAAAArhahrahhrha.
Trampade på min ipod häromdan.
Skärmen funkar inte.
Behöver något nytt att lyssna musik på.
Mobilen har för lite minne.
VARFÖR SUGER MITT LIV SÅ. :@@
Citat från Colonel
aAAAAAAAAArhahrahhrha.
Trampade på min ipod häromdan.
Skärmen funkar inte.
Behöver något nytt att lyssna musik på.
Mobilen har för lite minne.
VARFÖR SUGER MITT LIV SÅ. :@@
i-landsproblem :((((((
Du kan få köpa ett 1GB minne till mobilen ;)))))
åh, jävla NO, jävla skola, dumma pojkvän och dumma på allt.
Citat från SaraLouise
åh, jävla NO, jävla skola, dumma pojkvän och dumma på allt.
Kalla inte din pojkvän dum.
Har världens största blåmärke/skrapsår i svanken vilket leder till att jag inte kan ligga på rygg, och jag klarar aldrig av att somna på mage.
What to do.
Citat från Vesi
Har världens största blåmärke/skrapsår i svanken vilket leder till att jag inte kan ligga på rygg, och jag klarar aldrig av att somna på mage.
What to do.
Ligg på sidan, eller lägg dig på rygg så försvinner smärtan efter ett tag. Då får du dock se till att ligga blickstilla.
Citat från PORKnBEANS
Citat från Vesi
Har världens största blåmärke/skrapsår i svanken vilket leder till att jag inte kan ligga på rygg, och jag klarar aldrig av att somna på mage.
What to do.
Ligg på sidan, eller lägg dig på rygg så försvinner smärtan efter ett tag. Då får du dock se till att ligga blickstilla.
Fast när jag ligger på sidan så hamnar jag alltid på rygg när jag håller på att somna. Och alltså nej, det går inte, varenda liten vidröring gör att jag vrider mig av smärta. :(
Känns som att jag får antingen somna sittandes eller vara vaken. Yay
Citat från Viruset
Citat från SaraLouise
åh, jävla NO, jävla skola, dumma pojkvän och dumma på allt.
Kalla inte din pojkvän dum.
han var elak, fast inte längre.
Jag kan inte sova, först på grund av att jag tänkte på korv, och nu för att jag blev pigg.. :(
jag kan inte heller sova.. jag har huvudvärk och är så illamående så jag får mer ont i huvudet...
Okej det är mer synd om dig :(
tack :(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet