Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Colonel Tjej, 31 år

2 925 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 22:40
Colonel Tjej, 31 år

aAAAAAAAAArhahrahhrha.
Trampade på min ipod häromdan.
Skärmen funkar inte.
Behöver något nytt att lyssna musik på.
Mobilen har för lite minne.

VARFÖR SUGER MITT LIV SÅ. :@@

asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

15 010 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 22:42
asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Citat från Colonel


aAAAAAAAAArhahrahhrha.
Trampade på min ipod häromdan.
Skärmen funkar inte.
Behöver något nytt att lyssna musik på.
Mobilen har för lite minne.

VARFÖR SUGER MITT LIV SÅ. :@@


i-landsproblem :((((((
Du kan få köpa ett 1GB minne till mobilen ;)))))

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 22:43
aIma Tjej, 30 år

Citat från polarbear


Citat från aIma

polarbear, tror att håret ska se fettigt ut om jag har i det haha ):

imparishilton, min fd bästa vän hade det, tyckte sjukt synd om henne!

du sköljer noga :c


Ska testa det imorgon då :D

Colonel Tjej, 31 år

2 925 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 22:44
Colonel Tjej, 31 år

Citat från totemslem


i-landsproblem :((((((
Du kan få köpa ett 1GB minne till mobilen ;)))))


hade varit bättre om du kunde skicka en ny ipod eller något.

JAG KOMMER DÖ IMORGON. LEVER INTE EN SKOLDAG UTAN MUSIK. ;__;

polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 22:44
polarbear Tjej, 34 år

Citat från aIma


Citat från polarbear

Citat från aIma

polarbear, tror att håret ska se fettigt ut om jag har i det haha ):

imparishilton, min fd bästa vän hade det, tyckte sjukt synd om henne!

du sköljer noga :c

Ska testa det imorgon då :D


bra :D

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 23:07
SaraLouise 31 år

åh, jävla NO, jävla skola, dumma pojkvän och dumma på allt.

Viruset Kille, 33 år

14 891 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 00:28
Viruset Kille, 33 år

Citat från SaraLouise


åh, jävla NO, jävla skola, dumma pojkvän och dumma på allt.

Kalla inte din pojkvän dum.

chevaux Tjej, 32 år

4 032 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 00:41
chevaux Tjej, 32 år

Har världens största blåmärke/skrapsår i svanken vilket leder till att jag inte kan ligga på rygg, och jag klarar aldrig av att somna på mage.
What to do.

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 00:44
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Citat från Vesi


Har världens största blåmärke/skrapsår i svanken vilket leder till att jag inte kan ligga på rygg, och jag klarar aldrig av att somna på mage.
What to do.


Ligg på sidan, eller lägg dig på rygg så försvinner smärtan efter ett tag. Då får du dock se till att ligga blickstilla.

chevaux Tjej, 32 år

4 032 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 00:51
chevaux Tjej, 32 år

Citat från PORKnBEANS


Citat från Vesi

Har världens största blåmärke/skrapsår i svanken vilket leder till att jag inte kan ligga på rygg, och jag klarar aldrig av att somna på mage.
What to do.

Ligg på sidan, eller lägg dig på rygg så försvinner smärtan efter ett tag. Då får du dock se till att ligga blickstilla.


Fast när jag ligger på sidan så hamnar jag alltid på rygg när jag håller på att somna. Och alltså nej, det går inte, varenda liten vidröring gör att jag vrider mig av smärta. :(
Känns som att jag får antingen somna sittandes eller vara vaken. Yay

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 03:07
SaraLouise 31 år

Citat från Viruset


Citat från SaraLouise

åh, jävla NO, jävla skola, dumma pojkvän och dumma på allt.

Kalla inte din pojkvän dum.


han var elak, fast inte längre.

PLOMP Tjej, 34 år

6 200 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 03:16
PLOMP Tjej, 34 år

Jag kan inte sova, först på grund av att jag tänkte på korv, och nu för att jag blev pigg.. :(

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 03:20
SaraLouise 31 år

jag kan inte heller sova.. jag har huvudvärk och är så illamående så jag får mer ont i huvudet...

PLOMP Tjej, 34 år

6 200 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 03:21
PLOMP Tjej, 34 år

Okej det är mer synd om dig :(

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2010 kl. 03:22
SaraLouise 31 år

tack :(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet