Tjejsnack.
japanapan
Tjej, 33 år
aIma: förälskad? ):
Fittkrans
Tjej, 30 år
Godnatt, flickor!
polarbear
Tjej, 34 år
har mitt hår i en halvliter rapsolja. mums
Kvinnan
Tjej, 34 år
Är det någon här som har haft skavsår i fittan?
aIma
Tjej, 30 år
polarbear, tror att håret ska se fettigt ut om jag har i det haha ):
imparishilton, min fd bästa vän hade det, tyckte sjukt synd om henne!
Kvinnan
Tjej, 34 år
Ah det gör sjukt ont! :(
Argh
Tjej, 32 år
imparishilton, jag har haft det.. För många gånger D:
Det gör så fruktansvärt ont.
Kvinnan
Tjej, 34 år
Jag har aldrig haft det förut! :O
Sjukt obehagligt!
As jobbigt att kissa!!! :O
cmj
Tjej, 32 år
jag har haft det
ville typ ta mitt liv
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet