Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
AFI Tjej, 31 år

2 184 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:58
AFI Tjej, 31 år

hallå. jag tappar hår, och har typ inget kvar känns det som. haha, nej men... det är jättetunt... vad ska man göra? ):

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:59

Citat från lampa


äsch det går över med tiden

Hahaha, jag hoppas verkligen det.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 22:00
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Kalashnikov
Uh.
Vill ha en mening i livet.
Eller alltså, jag har ju min pojkvän som jag älskar, men jag träffar honom typ varannan helg, vill ju träffa honom varje dag. Vill vara med honom nästan hela tiden.

Vill inte bo hemma heller.

--------------------------------------------------------------------------

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 22:00
aIma Tjej, 30 år

Citat från lampa


Citat från aIma


Vad hjälpte kuratorn dig med så att det hjälpt så mycket?

Det va skönt att ha nån utomstående att prata med som förstod och inte dömde. Och oftast när man mår så är det nått som ligger långt inne och trycker som man inte riktigt vet om själv, och eftersom det är deras jobb så hittar dom också oftast problemen så man kan bearbeta dem och förhoppningsvis må bättre :)
Men det funkar ju inte om man inte är villig att ta emot hjälp, i början kan det vara svårt men man måste släppa på stoltheten lite.


Jag var villig för hjälp, men de gjorde så att jag bara mådde ännu sämre. Faktiskt.
Du hade turen att få en bra person att prata med, önskar att det var fler som fick den chansen!

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 22:00
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


Citat från MJA00W

Rational, duvet killen jag gillar?
Ah, en tjej som typ brukar stöta på honom, hon är tjock och ful!
Och jag är smal och ser redigt bra ut(imo).

Win typ :D:D:D

HAHA, grattis :3 Måste kännas bra att hon inte har en chans xD


HAHA ja, det känns ganska awesome :D

japanapan Tjej, 33 år

1 812 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 22:00
japanapan Tjej, 33 år

Rational: Får hon inte killar i sin egen ålder eller...?

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 22:01
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från japanapan


Rational: Får hon inte killar i sin egen ålder eller...?

Haha, antar att hon inte gör det. Eller så är hon bara konstig som väljer HONOM av alla. Hittade henne på EC xD

japanapan Tjej, 33 år

1 812 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 22:01
japanapan Tjej, 33 år

LÄNKA!

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 22:02
aIma Tjej, 30 år

Citat från japanapan


Citat från aIma

Citat från japanapan

killen jag gillar är online på facebook, hihihih åh

skriv inte, le mot honom i skolan istället kvinna!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

jag har ju gjort det, MEN DET PIRRAR I MAGEN!


VARFÖR GÖR DET DE DÅ?

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 22:03
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från japanapan


LÄNKA!

Challa

cmj Tjej, 32 år

2 262 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 22:05
cmj Tjej, 32 år

Citat från Rational


Citat från japanapan

LÄNKA!

Challa


ahahahhahaha förlåt men............................hahaha

japanapan Tjej, 33 år

1 812 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 22:06
japanapan Tjej, 33 år

aIma: vad tror duuuuuuu? ;$

rational: vadfan....

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 22:06
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från CMJ


Citat från Rational

Citat från japanapan

LÄNKA!

Challa

ahahahhahaha förlåt men............................hahaha


Lol åt vilket? xD

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 22:06
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från japanapan


aIma: vad tror duuuuuuu? ;$

rational: vadfan....


Lite roligt xD

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 22:07
aIma Tjej, 30 år

japanapan: jag vet inte, kan inte sånt :(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet