Tjejsnack.
AFI
Tjej, 31 år
hallå. jag tappar hår, och har typ inget kvar känns det som. haha, nej men... det är jättetunt... vad ska man göra? ):
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Citat från Kalashnikov
Uh.
Vill ha en mening i livet.
Eller alltså, jag har ju min pojkvän som jag älskar, men jag träffar honom typ varannan helg, vill ju träffa honom varje dag. Vill vara med honom nästan hela tiden.
Vill inte bo hemma heller.
--------------------------------------------------------------------------
aIma
Tjej, 30 år
Citat från lampa
Citat från aIma
Vad hjälpte kuratorn dig med så att det hjälpt så mycket?
Det va skönt att ha nån utomstående att prata med som förstod och inte dömde. Och oftast när man mår så är det nått som ligger långt inne och trycker som man inte riktigt vet om själv, och eftersom det är deras jobb så hittar dom också oftast problemen så man kan bearbeta dem och förhoppningsvis må bättre :)
Men det funkar ju inte om man inte är villig att ta emot hjälp, i början kan det vara svårt men man måste släppa på stoltheten lite.
Jag var villig för hjälp, men de gjorde så att jag bara mådde ännu sämre. Faktiskt.
Du hade turen att få en bra person att prata med, önskar att det var fler som fick den chansen!
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Citat från Rational
Citat från MJA00W
Rational, duvet killen jag gillar?
Ah, en tjej som typ brukar stöta på honom, hon är tjock och ful!
Och jag är smal och ser redigt bra ut(imo).
Win typ :D:D:D
HAHA, grattis :3 Måste kännas bra att hon inte har en chans xD
HAHA ja, det känns ganska awesome :D
japanapan
Tjej, 33 år
Rational: Får hon inte killar i sin egen ålder eller...?
japanapan
Tjej, 33 år
LÄNKA!
japanapan
Tjej, 33 år
aIma: vad tror duuuuuuu? ;$
rational: vadfan....
aIma
Tjej, 30 år
japanapan: jag vet inte, kan inte sånt :(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet