Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:52
aIma Tjej, 30 år

Citat från Kalashnikov


Ska nog ta sömntablett senare, så att jag inte vaknar något inatt.
Usch, vill inte till skolan imorgon.
Vill inte.
Orkar inte.
Lol hela emocore kan läsa detta <3
fast alltså
palla bry sig, bättre att folk får veta vilken mes jag egentligen är än att jag bygger upp någon falsk image


Önskar att jag hade känt dig så att jag kunde få dig att må bättre.
DET DÄR LÄT KONSTIGT MEN SKITSAMMA.

japanapan Tjej, 33 år

1 812 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:54
japanapan Tjej, 33 år

killen jag gillar är online på facebook, hihihih åh

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:55
nataliaaaa Tjej, 29 år

Jag är så jävla skadeglad hihih

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:55
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Jag är så jävla skadeglad hihih
--------------------------------------------------------------------------

lampa Tjej, 33 år

357 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:55
lampa Tjej, 33 år

Citat från aIma



Vad hjälpte kuratorn dig med så att det hjälpt så mycket?[/i]

Det va skönt att ha nån utomstående att prata med som förstod och inte dömde. Och oftast när man mår så är det nått som ligger långt inne och trycker som man inte riktigt vet om själv, och eftersom det är deras jobb så hittar dom också oftast problemen så man kan bearbeta dem och förhoppningsvis må bättre :)
Men det funkar ju inte om man inte är villig att ta emot hjälp, i början kan det vara svårt men man måste släppa på stoltheten lite.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:56
Fittkrans Tjej, 30 år

Mitt ex har sagt till sin nya flickvän att anledningen till att vi gjorde slut var att jag skulle ha anklagat honom för våldtäkt.

Lögnare. Jag yppade aldrig ett ord om den saken.

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:56
aIma Tjej, 30 år

Citat från japanapan


killen jag gillar är online på facebook, hihihih åh

skriv inte, le mot honom i skolan istället kvinna!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:57

Citat från lampa


Det är förjävligt, hade också en sån svacka när jag va runt 13-14. hatade allt!
Tillslut gick jag med på att träffa en kurator och tro mig, det hjälpte så sjukt mycket. Jag kan också rekommendera att skriva i någon slags dagbok där man skriver ner ALLT och lite till.


Fast om jag ska vara ärlig har det varit såhär sedan jag gick i tvåan, lol.
Men ja.
Jag har träffat kuratorer och pyskologer, dock har jag inte kommit överens med någon av dem. Och en "dagbok" har jag, dock är det inte alls effektivt.

Uh.
Vill ha en mening i livet.
Eller alltså, jag har ju min pojkvän som jag älskar, men jag träffar honom typ varannan helg, vill ju träffa honom varje dag. Vill vara med honom nästan hela tiden.

Vill inte bo hemma heller.

japanapan Tjej, 33 år

1 812 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:57
japanapan Tjej, 33 år

Citat från Rational


Mitt ex har sagt till sin nya flickvän att anledningen till att vi gjorde slut var att jag skulle ha anklagat honom för våldtäkt.

Lögnare. Jag yppade aldrig ett ord om den saken.


Om jag vore hans nya flickvän hade jag varit rädd.. haha ):

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:57
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från japanapan


Citat från Rational

Mitt ex har sagt till sin nya flickvän att anledningen till att vi gjorde slut var att jag skulle ha anklagat honom för våldtäkt.

Lögnare. Jag yppade aldrig ett ord om den saken.

Om jag vore hans nya flickvän hade jag varit rädd.. haha ):


Hon är 6 år äldre än honom! Bara det får mig att skratta.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:58
nataliaaaa Tjej, 29 år

Rational, duvet killen jag gillar?
Ah, en tjej som typ brukar stöta på honom, hon är tjock och ful!
Och jag är smal och ser redigt bra ut(imo).

Win typ :D:D:D

japanapan Tjej, 33 år

1 812 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:58
japanapan Tjej, 33 år

Citat från aIma


Citat från japanapan

killen jag gillar är online på facebook, hihihih åh

skriv inte, le mot honom i skolan istället kvinna!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


jag har ju gjort det, MEN DET PIRRAR I MAGEN!

lampa Tjej, 33 år

357 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:58
lampa Tjej, 33 år

Citat från Kalashnikov


Fast om jag ska vara ärlig har det varit såhär sedan jag gick i tvåan, lol.
Men ja.
Jag har träffat kuratorer och pyskologer, dock har jag inte kommit överens med någon av dem. Och en "dagbok" har jag, dock är det inte alls effektivt.

Uh.
Vill ha en mening i livet.
Eller alltså, jag har ju min pojkvän som jag älskar, men jag träffar honom typ varannan helg, vill ju träffa honom varje dag. Vill vara med honom nästan hela tiden.

Vill inte bo hemma heller.[/i]

äsch det går över med tiden

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:58

Citat från aIma


Önskar att jag hade känt dig så att jag kunde få dig att må bättre.
DET DÄR LÄT KONSTIGT MEN SKITSAMMA.


Hahaha, aw, fin tanke i alla fall!

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:58
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Rational, duvet killen jag gillar?
Ah, en tjej som typ brukar stöta på honom, hon är tjock och ful!
Och jag är smal och ser redigt bra ut(imo).

Win typ :D:D:D


HAHA, grattis :3 Måste kännas bra att hon inte har en chans xD


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet