Tjejsnack.
Kalashnikov: 1. Försök tänka positivt och tänk mycket på de bra sakerna du har osv.
2. Käka vitlök!
3. Gnäll inte, men berätta för dem
4. Förösk få dem att förstå
5. Byt psykolog
Citat från Kalashnikov
Flickor
Ni är mitt sista hopp
lol skojar
Nämen
Jag tror att jag börjar typ bli mer och mer instabil. Grät nyss, typ första gången på två månader eller något. Allt är meningslöst, blablabla, ni vet allt sådant. Ja, jag vet att det är puberteten (bland annat) and stuff, men fortfarande skitjobbigt.
Plus att mitt immunförsvar är sämst, så jag mår inte vidare bra fysiskt heller.
Jag vill inte hålla på och gnälla, för jag vill inte förlora mina närmsta.
Mina föräldrar vill jag inte tala om det med, för de är oförstående.
Ska träffa min psykolog på tisdag, men han är helt jävla oförstående.
Wat do?
Det enda jag kan säga är vad jag hade gjort. Jag hade i alla fall hittat en riktig utmaning i livet, eller något att kämpa för. Kanske ett fritidsintresse som man faktiskt tycker är sjukt jävla kul, och inte bara något att fylla dötid med.
Alltså, jag vill egentligen bara sova och aldrig mer vakna.
Eller i alla fall några månader.
Eller knarka skiten ur mig, fast jag har inte ens alkohol tillgängligt.
Och det med att gnälla, även ifall jag bara berättar det vanligt känns det som att jag gnäller. Liksom att jag försöker få folk att tycka synd om mig osv.
Åh.
Varför ska det vara så jobbigt?
Kalashnikov, jag har känt så i några månader.
Allt känns meningslöst och man förstår inte vad man har här och göra.
Prata med någon du litar på, gå in på www.z0r.de, lyssna på glad musik, umgås med vänner, skaffa habbo, rita.
Jag vill ha bekräftelse, hahaha.
Vill ha mig pojkvän här och ligga i hans famn.
Vill flytta hemifrån.
Sedan vill jag typ inget mer.
Citat från Kalashnikov
Alltså, jag vill egentligen bara sova och aldrig mer vakna.
Eller i alla fall några månader.
Eller knarka skiten ur mig, fast jag har inte ens alkohol tillgängligt.
Och det med att gnälla, även ifall jag bara berättar det vanligt känns det som att jag gnäller. Liksom att jag försöker få folk att tycka synd om mig osv.
Åh.
Varför ska det vara så jobbigt?
Precis så där känner jag också! Exakt så.
Hahahaha trejde gången jag lipar på en halvtimme nu <3<3<3<3<3
hatar mitt liv
hatar
Jag kan inte gråta längre.
Hur gör man?
Citat från Kalashnikov
Hahahaha trejde gången jag lipar på en halvtimme nu <3<3<3<3<3
hatar mitt liv
hatar
Det va ju inte bra.
Ska nog ta sömntablett senare, så att jag inte vaknar något inatt.
Usch, vill inte till skolan imorgon.
Vill inte.
Orkar inte.
Lol hela emocore kan läsa detta <3
fast alltså
palla bry sig, bättre att folk får veta vilken mes jag egentligen är än att jag bygger upp någon falsk image
Citat från aIma
[i]Citat från Kalashnikov
Alltså, jag vill egentligen bara sova och aldrig mer vakna.
Eller i alla fall några månader.
Eller knarka skiten ur mig, fast jag har inte ens alkohol tillgängligt.
Och det med att gnälla, även ifall jag bara berättar det vanligt känns det som att jag gnäller. Liksom att jag försöker få folk att tycka synd om mig osv.
Åh.
Varför ska det vara så jobbigt?
Det är förjävligt, hade också en sån svacka när jag va runt 13-14. hatade allt!
Tillslut gick jag med på att träffa en kurator och tro mig, det hjälpte så sjukt mycket. Jag kan också rekommendera att skriva i någon slags dagbok där man skriver ner ALLT och lite till.
Citat från lampa
Det är förjävligt, hade också en sån svacka när jag va runt 13-14. hatade allt!
Tillslut gick jag med på att träffa en kurator och tro mig, det hjälpte så sjukt mycket. Jag kan också rekommendera att skriva i någon slags dagbok där man skriver ner ALLT och lite till.
Vad hjälpte kuratorn dig med så att det hjälpt så mycket?
Varför kan han inte svara när jag skriver godnatt till honom?!
Jag blir så sjukligt ledsen när han inte gör det.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet