Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Apelsin Kille, 31 år

2 990 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:23
Apelsin Kille, 31 år

Kalashnikov: 1. Försök tänka positivt och tänk mycket på de bra sakerna du har osv.
2. Käka vitlök!
3. Gnäll inte, men berätta för dem
4. Förösk få dem att förstå
5. Byt psykolog

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:24
user12345 Tjej, 30 år

Citat från Kalashnikov


Flickor
Ni är mitt sista hopp
lol skojar

Nämen
Jag tror att jag börjar typ bli mer och mer instabil. Grät nyss, typ första gången på två månader eller något. Allt är meningslöst, blablabla, ni vet allt sådant. Ja, jag vet att det är puberteten (bland annat) and stuff, men fortfarande skitjobbigt.
Plus att mitt immunförsvar är sämst, så jag mår inte vidare bra fysiskt heller.
Jag vill inte hålla på och gnälla, för jag vill inte förlora mina närmsta.
Mina föräldrar vill jag inte tala om det med, för de är oförstående.
Ska träffa min psykolog på tisdag, men han är helt jävla oförstående.
Wat do?


Det enda jag kan säga är vad jag hade gjort. Jag hade i alla fall hittat en riktig utmaning i livet, eller något att kämpa för. Kanske ett fritidsintresse som man faktiskt tycker är sjukt jävla kul, och inte bara något att fylla dötid med.

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:26

Alltså, jag vill egentligen bara sova och aldrig mer vakna.
Eller i alla fall några månader.
Eller knarka skiten ur mig, fast jag har inte ens alkohol tillgängligt.

Och det med att gnälla, även ifall jag bara berättar det vanligt känns det som att jag gnäller. Liksom att jag försöker få folk att tycka synd om mig osv.
Åh.
Varför ska det vara så jobbigt?

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:29
nataliaaaa Tjej, 29 år

Kalashnikov, jag har känt så i några månader.
Allt känns meningslöst och man förstår inte vad man har här och göra.

Prata med någon du litar på, gå in på www.z0r.de, lyssna på glad musik, umgås med vänner, skaffa habbo, rita.

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:32

Jag vill ha bekräftelse, hahaha.
Vill ha mig pojkvän här och ligga i hans famn.
Vill flytta hemifrån.

Sedan vill jag typ inget mer.

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:33
aIma Tjej, 30 år

Citat från Kalashnikov


Alltså, jag vill egentligen bara sova och aldrig mer vakna.
Eller i alla fall några månader.
Eller knarka skiten ur mig, fast jag har inte ens alkohol tillgängligt.

Och det med att gnälla, även ifall jag bara berättar det vanligt känns det som att jag gnäller. Liksom att jag försöker få folk att tycka synd om mig osv.
Åh.
Varför ska det vara så jobbigt?


Precis så där känner jag också! Exakt så.

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:34

Hahahaha trejde gången jag lipar på en halvtimme nu <3<3<3<3<3
hatar mitt liv
hatar

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:35
Fittkrans Tjej, 30 år

Jag kan inte gråta längre.

Hur gör man?

lampa Tjej, 33 år

357 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:35
lampa Tjej, 33 år

Citat från Kalashnikov


Hahahaha trejde gången jag lipar på en halvtimme nu <3<3<3<3<3
hatar mitt liv
hatar


Det va ju inte bra.

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:36

Ska nog ta sömntablett senare, så att jag inte vaknar något inatt.
Usch, vill inte till skolan imorgon.
Vill inte.
Orkar inte.
Lol hela emocore kan läsa detta <3
fast alltså
palla bry sig, bättre att folk får veta vilken mes jag egentligen är än att jag bygger upp någon falsk image

lampa Tjej, 33 år

357 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:39
lampa Tjej, 33 år

Citat från aIma


[i]Citat från Kalashnikov

Alltså, jag vill egentligen bara sova och aldrig mer vakna.
Eller i alla fall några månader.
Eller knarka skiten ur mig, fast jag har inte ens alkohol tillgängligt.

Och det med att gnälla, även ifall jag bara berättar det vanligt känns det som att jag gnäller. Liksom att jag försöker få folk att tycka synd om mig osv.
Åh.
Varför ska det vara så jobbigt?

Det är förjävligt, hade också en sån svacka när jag va runt 13-14. hatade allt!
Tillslut gick jag med på att träffa en kurator och tro mig, det hjälpte så sjukt mycket. Jag kan också rekommendera att skriva i någon slags dagbok där man skriver ner ALLT och lite till.

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:40
aIma Tjej, 30 år

Citat från lampa


Det är förjävligt, hade också en sån svacka när jag va runt 13-14. hatade allt!
Tillslut gick jag med på att träffa en kurator och tro mig, det hjälpte så sjukt mycket. Jag kan också rekommendera att skriva i någon slags dagbok där man skriver ner ALLT och lite till.

Vad hjälpte kuratorn dig med så att det hjälpt så mycket?

Cornis Tjej, 36 år

1 394 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:45
Cornis Tjej, 36 år

Citat från Rational


Jag kan inte gråta längre.

Hur gör man?


Drick vatten

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:46
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från Cornis


Citat från Rational

Jag kan inte gråta längre.

Hur gör man?

Drick vatten


Det funkar inte.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:48
Fittkrans Tjej, 30 år

Varför kan han inte svara när jag skriver godnatt till honom?!

Jag blir så sjukligt ledsen när han inte gör det.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet