Tjejsnack.
Vanillastrooke: Jag tycker bara det är dumt att bli arg. Slösar energi man kan spendera annat till!
Jävla datorer D8<
Nu har jag sett "I rymden finns inga känslor".
Fan vad den var fin.
Citat från Rational
Nu har jag sett "I rymden finns inga känslor".
Fan vad den var fin.
Den är så underbar!
Citat från Skrattfeber
Citat från Rational
Nu har jag sett "I rymden finns inga känslor".
Fan vad den var fin.
Den är så underbar!
Ja! Sådär tragikomisk, på något vis <3
Tragikomik är mitt kall.
http://open.spotify.com/track/6o6r7zJXNf3tLH20skHQdx
Den låter beskriver mig bäst just nu.
Lol.
Såg just en dokumentär om honom. Vill aldrig äta igen.
Alltså. Kolla benet. Kolla foten! KOLLA FUCKING TÅRNA!!!!
jävlar fötterna
Lite fult.
Jag tänker aldrig äta igen.
Jag är jätterädd också, måste till doktorn imorgon då jag inte klarade av att andas idag igen. Hatar doktorer!
Igår började jag lyssna på Kapten Röd.
Han och Kultiration = Mums.
Jag om min matte/NO-lärare har samma musiksmak.
Citat från Kalashnikov
http://open.spotify.com/track/6o6r7zJXNf3tLH20skHQdx
Den låter beskriver mig bäst just nu.
Lol.
http://open-spotify.com/track/43CpOeNkZ6UxgOy70FCTCB/
Jag föredrar denna :D
hatar dig
gjorde ont i fingrarna lol
Flickor
Ni är mitt sista hopp
lol skojar
Nämen
Jag tror att jag börjar typ bli mer och mer instabil. Grät nyss, typ första gången på två månader eller något. Allt är meningslöst, blablabla, ni vet allt sådant. Ja, jag vet att det är puberteten (bland annat) and stuff, men fortfarande skitjobbigt.
Plus att mitt immunförsvar är sämst, så jag mår inte vidare bra fysiskt heller.
Jag vill inte hålla på och gnälla, för jag vill inte förlora mina närmsta.
Mina föräldrar vill jag inte tala om det med, för de är oförstående.
Ska träffa min psykolog på tisdag, men han är helt jävla oförstående.
Wat do?
Citat från Kalashnikov
Flickor
Ni är mitt sista hopp
lol skojar
Nämen
Jag tror att jag börjar typ bli mer och mer instabil. Grät nyss, typ första gången på två månader eller något. Allt är meningslöst, blablabla, ni vet allt sådant. Ja, jag vet att det är puberteten (bland annat) and stuff, men fortfarande skitjobbigt.
Plus att mitt immunförsvar är sämst, så jag mår inte vidare bra fysiskt heller.
Jag vill inte hålla på och gnälla, för jag vill inte förlora mina närmsta.
Mina föräldrar vill jag inte tala om det med, för de är oförstående.
Ska träffa min psykolog på tisdag, men han är helt jävla oförstående.
Wat do?
Prata med någon på Omegle!
De kommer du ändå aldrig höra av mer. Det gjorde jag faktiskt en gång.
Nej, men ett bättre råd vore väl att... Skriva ned skiten. Det skulle jag gjort.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet