Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
APOOTIE Tjej, 30 år

1 767 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 18:15
APOOTIE Tjej, 30 år

Vanillastrooke: Jag tycker bara det är dumt att bli arg. Slösar energi man kan spendera annat till!
Jävla datorer D8<

Crooked Tjej, 29 år

216 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 18:21
Crooked Tjej, 29 år

Citat från Destroya


Vanillastrooke: Jag tycker bara det är dumt att bli arg. Slösar energi man kan spendera annat till!
Jävla datorer D8<


Ohja.;)

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 20:56
Fittkrans Tjej, 30 år

Nu har jag sett "I rymden finns inga känslor".

Fan vad den var fin.

Skrattfeber Tjej, 31 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 20:58
Skrattfeber Tjej, 31 år

Citat från Rational


Nu har jag sett "I rymden finns inga känslor".

Fan vad den var fin.


Den är så underbar!

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 20:59
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från Skrattfeber


Citat från Rational

Nu har jag sett "I rymden finns inga känslor".

Fan vad den var fin.

Den är så underbar!


Ja! Sådär tragikomisk, på något vis <3

Tragikomik är mitt kall.

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:04

http://open.spotify.com/track/6o6r7zJXNf3tLH20skHQdx
Den låter beskriver mig bäst just nu.


Lol.

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:06
user12345 Tjej, 30 år


Såg just en dokumentär om honom. Vill aldrig äta igen.
Alltså. Kolla benet. Kolla foten! KOLLA FUCKING TÅRNA!!!!

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:07

jävlar fötterna

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:08
Fittkrans Tjej, 30 år

Lite fult.

Apelsin Kille, 31 år

2 990 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:11
Apelsin Kille, 31 år

Jag tänker aldrig äta igen.

Jag är jätterädd också, måste till doktorn imorgon då jag inte klarade av att andas idag igen. Hatar doktorer!

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:12
Fittkrans Tjej, 30 år

Igår började jag lyssna på Kapten Röd.

Han och Kultiration = Mums.

Jag om min matte/NO-lärare har samma musiksmak.

Cornis Tjej, 36 år

1 394 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:13
Cornis Tjej, 36 år

Citat från Kalashnikov


http://open.spotify.com/track/6o6r7zJXNf3tLH20skHQdx
Den låter beskriver mig bäst just nu.

Lol.


http://open-spotify.com/track/43CpOeNkZ6UxgOy70FCTCB/
Jag föredrar denna :D

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:14

hatar dig



gjorde ont i fingrarna lol

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:21

Flickor
Ni är mitt sista hopp
lol skojar

Nämen
Jag tror att jag börjar typ bli mer och mer instabil. Grät nyss, typ första gången på två månader eller något. Allt är meningslöst, blablabla, ni vet allt sådant. Ja, jag vet att det är puberteten (bland annat) and stuff, men fortfarande skitjobbigt.
Plus att mitt immunförsvar är sämst, så jag mår inte vidare bra fysiskt heller.
Jag vill inte hålla på och gnälla, för jag vill inte förlora mina närmsta.
Mina föräldrar vill jag inte tala om det med, för de är oförstående.
Ska träffa min psykolog på tisdag, men han är helt jävla oförstående.
Wat do?

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 21:22
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från Kalashnikov


Flickor
Ni är mitt sista hopp
lol skojar

Nämen
Jag tror att jag börjar typ bli mer och mer instabil. Grät nyss, typ första gången på två månader eller något. Allt är meningslöst, blablabla, ni vet allt sådant. Ja, jag vet att det är puberteten (bland annat) and stuff, men fortfarande skitjobbigt.
Plus att mitt immunförsvar är sämst, så jag mår inte vidare bra fysiskt heller.
Jag vill inte hålla på och gnälla, för jag vill inte förlora mina närmsta.
Mina föräldrar vill jag inte tala om det med, för de är oförstående.
Ska träffa min psykolog på tisdag, men han är helt jävla oförstående.
Wat do?


Prata med någon på Omegle!
De kommer du ändå aldrig höra av mer. Det gjorde jag faktiskt en gång.

Nej, men ett bättre råd vore väl att... Skriva ned skiten. Det skulle jag gjort.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet