Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Kimi Tjej, 31 år

5 289 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 14:58
Kimi Tjej, 31 år

Oh damn....

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 15:59
aIma Tjej, 30 år

Tjejer, jag behöver hjälp!

musik 30 år

3 225 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 16:00
musik 30 år

Citat från aIma


Tjejer, jag behöver hjälp!

Med?

Skrattfeber Tjej, 31 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 16:00
Skrattfeber Tjej, 31 år

Citat från aIma


Tjejer, jag behöver hjälp!

Nämn någon som INTE behöver hjälp på denna sida..

klara Tjej, 29 år

2 090 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 16:01
klara Tjej, 29 år

Citat från cyperix


Citat från SmilesForSale

Cyperix: Oj... hur är det med dig nu då? :o

kan bara ligga i sängen hela dagarna och så men med tanke på att jag var döende/död så är det ju bättre nu.
jag ska egentligen inte vara i livet nu men vi lyckades komma i tid till sjukhuset, så alla läkarna var där då

hade tur helt enkelt


Kommer du bli frisk?

APOOTIE Tjej, 30 år

1 767 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 17:05
APOOTIE Tjej, 30 år

Asså, fan vad jag stör mig på helt jävla störda ungar som ska käfta emot när de inte ens förstått vad man menade ordentligt.

Charmander Tjej, 32 år

453 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 17:16
Charmander Tjej, 32 år

Citat från cyperix


Starka människa! Beundransvärt hur du orkar. Önskar dig all lycka och hoppas att du kommer bli bättre! <3

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 17:24
Fittkrans Tjej, 30 år

Mamma bjöd mig helt sonika på bio idag :D
Najs :)

sodomi Kille, 33 år

17 294 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 17:37
sodomi Kille, 33 år

Fan, har börjat komma in i det här med stickning nu! Blir nästan bra till och med :D

lampa Tjej, 33 år

357 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 17:43
lampa Tjej, 33 år

jag ska äta sushi nu

APOOTIE Tjej, 30 år

1 767 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 17:44
APOOTIE Tjej, 30 år

Jag är jävligt arg.

Crooked Tjej, 29 år

216 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 18:02
Crooked Tjej, 29 år

Citat från Destroya


Jag är jävligt arg.

ArrrgggghHHH!!!!!!!!!!

Nejmen, why? :O

APOOTIE Tjej, 30 år

1 767 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 18:08
APOOTIE Tjej, 30 år

Vanillastrooke: För att det finns ett par ungar som jag tycker är jätteirriterande. Som tror att de är bäst och kan allt.
Så fort man säger vad man menar och försöker förklara, vänder de på det och säger att jag inte förstår dem, när det är de som inte förstår mig egentligen (det är fler som ser det också, så jag antar att jag faktiskt är den som förstår dem.. heh)
Men de ska fortsätta käfta emot, tills man blir skitarg. Då går de på med personliga påhopp.

Argh. Jag stack därifrån (det var ett forum)
Palla bråka om helt meningslösa saker när de aldrig ger sig.

Crooked Tjej, 29 år

216 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 18:11
Crooked Tjej, 29 år

Citat från Destroya


Argh. Jag stack därifrån (det var ett forum)
Palla bråka om helt meningslösa saker när de aldrig ger sig.[/i]

Good 4 U! : D

Crooked Tjej, 29 år

216 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 18:11
Crooked Tjej, 29 år

Citat från Destroya


Bakom skärmen älskar folk att bråka, så är det bara..
-.-


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet