Tjejsnack.
chevaux
Tjej, 32 år
glad
Tjej, 30 år
Cyperix: Oj... hur är det med dig nu då? :o
courtship
Tjej, 30 år
Citat från SmilesForSale
Cyperix: Oj... hur är det med dig nu då? :o
kan bara ligga i sängen hela dagarna och så men med tanke på att jag var döende/död så är det ju bättre nu.
jag ska egentligen inte vara i livet nu men vi lyckades komma i tid till sjukhuset, så alla läkarna var där då
hade tur helt enkelt
aIma
Tjej, 30 år
fan min kväll/natt igår var så jäkla bra! livet är underbart ibland
glad
Tjej, 30 år
cyperix: Wow... du är verkligen stark!
Fittkrans
Tjej, 30 år
cyperix: All heder åt dig, tycker jag.
Battlealex
Tjej, 32 år
cyperix, beundrar din styrka. Verkligen beundrar.
Kimi
Tjej, 31 år
Känner att jag har missat något...
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Citat från Kimi
Känner att jag har missat något...
--------------------------------------------------------------------------
user12345
Tjej, 30 år
cyperix: Blir helt tårögd av att läsa om dig. Du förtjänar att det löser sig, håller hundra miljoners miljarder tummar för din skull.
Kimi
Tjej, 31 år
VAD FAN HAR HÄNT?!
FOOLISHJEN
Tjej, 33 år
Cyperix: Vilken tur att du klarade dig, verkligen glad för din skull! : ]
EDIT: Nu lät detta riktigt ironiskt, inte så jag menade alls : <
PORKnBEANS
Tjej, 31 år
Till Kimi:
Citat från cyperix
inne på internet första gången på 15 dagar
gissa vad jag har gjort?
Citat från cyperix
Citat från SmilesForSale
Ätit leverpastej? :D
legat i respirator, varit död. mittt hjärta slutade slå.
har ju cancer, fick blodförgiftning. ligger på sjukhus nu och har precis blivit rörlig i armarna, kan alltså inte gå
jag är ett mirakelbarn som överlevde! ganska hemskt....
--------------------------------------------------------------------------
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
