Tjejsnack.
chevaux
Tjej, 32 år
ÅÅÅÅÅH
vi ska skaffa highland cattles <33<<3<3<3 så jävla fina
user12345
Tjej, 30 år
Citat från SmilesForSale
JAG HAR SKAFFAT PRAOPLATSER, BRUDAR!
!! I PLURAL OCH ALLT?
user12345
Tjej, 30 år
glad
Tjej, 30 år
Citat från wingdings
Citat från SmilesForSale
JAG HAR SKAFFAT PRAOPLATSER, BRUDAR!
!! I PLURAL OCH ALLT?
JA, GIVETVIS!
VEM ORKAR PRAOA PÅ SAMMA PLATS I TVÅ VECKOR, LIKSOM? :(
user12345
Tjej, 30 år
Citat från SmilesForSale
JA, GIVETVIS!
VEM ORKAR PRAOA PÅ SAMMA PLATS I TVÅ VECKOR, LIKSOM? :(
TRUE TURE! Vad ska du jobba som dåå?
user12345
Tjej, 30 år
Citat från SmilesForSale
Citat från wingdings
TRUE TURE! Vad ska du jobba som dåå?
[luddigt ko/llamadjur(?)]
Sportjournalist och på en teater. WIN!
... vad tusan är det där? :(
Fett nice! Det är världens sötaste ko på riktigt<3
Battlealex
Tjej, 32 år
Haha, va söta kor <3
glad
Tjej, 30 år
wings: Tihi, jag vill krama en sådan :$
courtship
Tjej, 30 år
inne på internet första gången på 15 dagar
gissa vad jag har gjort?
glad
Tjej, 30 år
Ätit leverpastej? :D
courtship
Tjej, 30 år
Citat från SmilesForSale
Ätit leverpastej? :D
legat i respirator, varit död. mittt hjärta slutade slå.
har ju cancer, fick blodförgiftning. ligger på sjukhus nu och har precis blivit rörlig i armarna, kan alltså inte gå
jag är ett mirakelbarn som överlevde! ganska hemskt....
aIma
Tjej, 30 år
Citat från cyperix
Citat från SmilesForSale
Ätit leverpastej? :D
legat i respirator, varit död. mittt hjärta slutade slå.
har ju cancer, fick blodförgiftning. ligger på sjukhus nu och har precis blivit rörlig i armarna, kan alltså inte gå
jag är ett mirakelbarn som överlevde! ganska hemskt....
Tycker synd om dig tjejen! Tur att det blir bättre.
courtship
Tjej, 30 år
Citat från aIma
Citat från cyperix
Citat från SmilesForSale
Ätit leverpastej? :D
legat i respirator, varit död. mittt hjärta slutade slå.
har ju cancer, fick blodförgiftning. ligger på sjukhus nu och har precis blivit rörlig i armarna, kan alltså inte gå
jag är ett mirakelbarn som överlevde! ganska hemskt....
Tycker synd om dig tjejen! Tur att det blir bättre.
ja vi får hoppas det nu :)
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
