Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
chevaux Tjej, 32 år

4 032 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 10:29
chevaux Tjej, 32 år

ÅÅÅÅÅH
vi ska skaffa highland cattles <33<<3<3<3 så jävla fina

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 10:30
user12345 Tjej, 30 år

Citat från SmilesForSale


JAG HAR SKAFFAT PRAOPLATSER, BRUDAR!

!! I PLURAL OCH ALLT?

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 10:31
user12345 Tjej, 30 år


Hej kompis!
/dö

glad Tjej, 30 år

4 231 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 10:31
glad Tjej, 30 år

Citat från wingdings


Citat från SmilesForSale

JAG HAR SKAFFAT PRAOPLATSER, BRUDAR!

!! I PLURAL OCH ALLT?


JA, GIVETVIS!
VEM ORKAR PRAOA PÅ SAMMA PLATS I TVÅ VECKOR, LIKSOM? :(

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 10:32
user12345 Tjej, 30 år

Citat från SmilesForSale


JA, GIVETVIS!
VEM ORKAR PRAOA PÅ SAMMA PLATS I TVÅ VECKOR, LIKSOM? :(


TRUE TURE! Vad ska du jobba som dåå?

glad Tjej, 30 år

4 231 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 10:35
glad Tjej, 30 år

Citat från wingdings


TRUE TURE! Vad ska du jobba som dåå?
[luddigt ko/llamadjur(?)]


Sportjournalist och på en teater. WIN!

... vad tusan är det där? :(

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 10:37
user12345 Tjej, 30 år

Citat från SmilesForSale


Citat från wingdings

TRUE TURE! Vad ska du jobba som dåå?
[luddigt ko/llamadjur(?)]

Sportjournalist och på en teater. WIN!

... vad tusan är det där? :(


Fett nice! Det är världens sötaste ko på riktigt<3

Battlealex Tjej, 32 år

4 658 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 10:37
Battlealex Tjej, 32 år

Haha, va söta kor <3

glad Tjej, 30 år

4 231 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 10:56
glad Tjej, 30 år

wings: Tihi, jag vill krama en sådan :$

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 10:58
aIma Tjej, 30 år

Citat från Vesi


ÅÅÅÅÅH
vi ska skaffa highland cattles <33<<3<3<3 så jävla fina


Jag hade highland cattles när jag var liten, fina kossor det! hehehe

courtship Tjej, 30 år

6 667 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 11:02
courtship Tjej, 30 år

inne på internet första gången på 15 dagar
gissa vad jag har gjort?

glad Tjej, 30 år

4 231 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 11:04
glad Tjej, 30 år

Ätit leverpastej? :D

courtship Tjej, 30 år

6 667 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 11:06
courtship Tjej, 30 år

Citat från SmilesForSale


Ätit leverpastej? :D

legat i respirator, varit död. mittt hjärta slutade slå.
har ju cancer, fick blodförgiftning. ligger på sjukhus nu och har precis blivit rörlig i armarna, kan alltså inte gå
jag är ett mirakelbarn som överlevde! ganska hemskt....

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 11:09
aIma Tjej, 30 år

Citat från cyperix


Citat från SmilesForSale

Ätit leverpastej? :D

legat i respirator, varit död. mittt hjärta slutade slå.
har ju cancer, fick blodförgiftning. ligger på sjukhus nu och har precis blivit rörlig i armarna, kan alltså inte gå
jag är ett mirakelbarn som överlevde! ganska hemskt....


Tycker synd om dig tjejen! Tur att det blir bättre.

courtship Tjej, 30 år

6 667 forumsinlägg

Skrivet:
26 september 2010 kl. 11:11
courtship Tjej, 30 år

Citat från aIma


Citat från cyperix

Citat från SmilesForSale

Ätit leverpastej? :D

legat i respirator, varit död. mittt hjärta slutade slå.
har ju cancer, fick blodförgiftning. ligger på sjukhus nu och har precis blivit rörlig i armarna, kan alltså inte gå
jag är ett mirakelbarn som överlevde! ganska hemskt....

Tycker synd om dig tjejen! Tur att det blir bättre.


ja vi får hoppas det nu :)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet