Tjejsnack.
Citat från MJA00W
Citat från Rational
Citat från MJA00W
Det mesta, min mamma klagar på mig och jag vet att jag kommer faila imon på matteprovet.
Känns som att jag inte duger i allmänhet.
Själv då?
Jag önskar jag var så stark och stabil som folk nog tror att jag är. I min omgivning, alltså.
Att jag tog smällar bättre!
Haha jag är askänslig osv >:
Men jag anser att jag är ganska(?) stark och stabil eftersom jag lyckas dölja att jag mår dåligt.
Fast det är ju inte starkt att dölja att man mår dåligt....
Tycker att det är tragiskt att alla mår så dåligt och har så mycket problem.
Mitt liv är bara hej och hå, min familj är jättebäst och jag är glad hela tiden. Önskar att alla kunde ha det så.
CMJ , jag menar att jag är stark eftersom det händer så mycket men jag ändå lyckas försöka vara glad och låta bli att tänka på det, på det sättet döljer jag att jag egentligen mår dåligt. Fast jag kanske har fel, vad vet jag.
Rational, nästan läskigt lika är vi .. haha
Tycker man ska visa hur man mår, jag gjorde det aldrig och då blev det alltid värre. Så nu visar jag det och jag är typ glad all the time :)
Kan väl hända att man blir sur ibland, men vad gör det!
Kalashnikov, raklugg äro bäst.
MJA00W: Jo, det har du rätt i.
Som tur är så känns det som att jag börjar må bättre och bättre!
Citat från Rational
MJA00W: Jo, det har du rätt i.
Som tur är så känns det som att jag börjar må bättre och bättre!
Jag mår mestadels dåligt på kvällarna/helgerna :)
Fast när jag inte är hemma så brukar jag alltid vara upptagen med något så jag hinner inte tänka på att jag mår dåligt.
Egentligen har jag det ganska bra, men det är ändå något som känns så fel och obehagligt.
Citat från MJA00W
Citat från Rational
MJA00W: Jo, det har du rätt i.
Som tur är så känns det som att jag börjar må bättre och bättre!
Jag mår mestadels dåligt på kvällarna/helgerna :)
Fast när jag inte är hemma så brukar jag alltid vara upptagen med något så jag hinner inte tänka på att jag mår dåligt.
Egentligen har jag det ganska bra, men det är ändå något som känns så fel och obehagligt.
Detta är skrämmande.
Här också.
Jag säger er flickor, fasen vad ont man får i ögonen av att äta lök.
Jag säger er flickor man ska inte lämna en färdigblandad blekningsmos oövervakad.
Åh jag måste göra chokladpudding fast inte låta den stelna utan äta den direkt <3
Citat från Rational
Citat från MJA00W
Citat från Rational
MJA00W: Jo, det har du rätt i.
Som tur är så känns det som att jag börjar må bättre och bättre!
Jag mår mestadels dåligt på kvällarna/helgerna :)
Fast när jag inte är hemma så brukar jag alltid vara upptagen med något så jag hinner inte tänka på att jag mår dåligt.
Egentligen har jag det ganska bra, men det är ändå något som känns så fel och obehagligt.
Detta är skrämmande.
Här också.
Haha men gud..!
Just nu vill jag bara att något awesome ska hända så att jag kan spendera så lite tid som möjligt hemma imorgon.
Citat från Kalashnikov
Åh jag måste göra chokladpudding fast inte låta den stelna utan äta den direkt <3
åhhhhhhhhhhh, ge mig!
Citat från Rational
Citat från MJA00W
Haha men gud..!
Just nu vill jag bara att något awesome ska hända så att jag kan spendera så lite tid som möjligt hemma imorgon.
Vad kan "något awesome" vara?
Hm... Killen jag gillar får gärna visa att han gillar mig på samma sätt tillbaka..
Eller t.ex. att matteprovet är aslätt så att jag inte failar, eller att mammas kille inte kommer hit.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet