Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 19:33
aIma Tjej, 30 år

Citat från Colonel


AIma, raka inte av den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ursnygg ju!
Plus rakar du av den så kommer du gå med en redigt ful lugg ett tag. Till skillnad från nu.


Åh, tack! Får väl inte göra det då :o

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 19:35

Citat från aIma


Kalashnikov, skulle vilja ha ditt hår ):

Skaffa det då! : D


funderar på att klippa pannlugg ikväll
y/n?

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 19:35
nataliaaaa Tjej, 29 år

Jag känner mig ... misslyckad just nu!

cmj Tjej, 32 år

2 262 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 19:36
cmj Tjej, 32 år

älskar mitt hår, det växer som ogräs, är rätt långt och tjockt.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 19:36
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Jag känner mig ... misslyckad just nu!

We're two.

Miis Tjej, 32 år

245 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 19:37
Miis Tjej, 32 år

alma: När jag hade lika kort lugg som dig, om inte kortare så typ rullade jag luggern åt sidan och satte i ett spänne. Vet inte om du fattar hur jag menar, men svårt att förklara.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 19:37
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


Citat från MJA00W

Jag känner mig ... misslyckad just nu!

We're two.


Har jag vetat sen igår. <3

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 19:38
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Har jag vetat sen igår. <3[/i]

Sant :) Livet är ett helvete, och så är det bara!
Vad har du på hjärtat som får dig att känna dig misslyckad?

cmj Tjej, 32 år

2 262 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 19:38
cmj Tjej, 32 år

prft, livet är inte alls ett helvete.
det är vad man gör det till

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 19:40
aIma Tjej, 30 år

Miija, fattar precis hur du menar, men luggen är för kort ): det ser helt sjukt ut..

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 19:40
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


Citat från MJA00W

Har jag vetat sen igår. <3

Sant :) Livet är ett helvete, och så är det bara!
Vad har du på hjärtat som får dig att känna dig misslyckad?


Det mesta, min mamma klagar på mig och jag vet att jag kommer faila imon på matteprovet.
Känns som att jag inte duger i allmänhet.

Själv då?

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 19:40
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från CMJ


prft, livet är inte alls ett helvete.
det är vad man gör det till


Då har jag nog gjort livet till ett helvete. Men jag gillar det ändå!

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 19:41
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Det mesta, min mamma klagar på mig och jag vet att jag kommer faila imon på matteprovet.
Känns som att jag inte duger i allmänhet.

Själv då?[/i]

Jag önskar jag var så stark och stabil som folk nog tror att jag är. I min omgivning, alltså.
Att jag tog smällar bättre!

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 19:42
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


Citat från MJA00W

Det mesta, min mamma klagar på mig och jag vet att jag kommer faila imon på matteprovet.
Känns som att jag inte duger i allmänhet.

Själv då?

Jag önskar jag var så stark och stabil som folk nog tror att jag är. I min omgivning, alltså.
Att jag tog smällar bättre!


Haha jag är askänslig osv >:
Men jag anser att jag är ganska(?) stark och stabil eftersom jag lyckas dölja att jag mår dåligt.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 19:43
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Haha jag är askänslig osv >:
Men jag anser att jag är ganska(?) stark och stabil eftersom jag lyckas dölja att jag mår dåligt.[/i]

Jag också, för det mesta! Men även jag är jävligt känslig.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet