Tjejsnack.
hhkktjjdnmjrui
30 år
Citat från aIma
Citat från Kalashnikov
Åh jag måste göra chokladpudding fast inte låta den stelna utan äta den direkt <3
åhhhhhhhhhhh, ge mig!
fniss komdå
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Rational
Jag glömde matteboken i skolan :( Dessutom så suger jag på matte..
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Citat från Rational
Citat från MJA00W
Rational
Jag glömde matteboken i skolan :( Dessutom så suger jag på matte..
Aj då! Men jag pluggar aldrig till matteprov. Det går säkert ändå, ska du se!
Mjo får hoppas det, sitter nog inne på ec hela dagen imorrn, så jag kan berätta hur det gick (lol ytterst intressant, jag vet).
hhkktjjdnmjrui
30 år
Visstfan, bra att du sa det Natalia, måste komma ihåg att ta med mig mina matteböcker till skolan imorgon!
PORKnBEANS
Tjej, 31 år
Jag vill ha ett par jeans med hög midja :(
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Anna, älskar att du kommer ihåg vad jag heter <3<3<3
AAH SKRIV EN LAPP SÅ DU KOMMER IHÅG BÖCKERNA VA!
herrsolstrole
Tjej, 29 år
Citat från MJA00W
Rational
Jag glömde matteboken i skolan :( Dessutom så suger jag på matte..
SLUTA LJUG DU ÄGER PÅ MATTE JU ?!
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Citat från rosacupcake
Citat från MJA00W
Rational
Jag glömde matteboken i skolan :( Dessutom så suger jag på matte..
SLUTA LJUG DU ÄGER PÅ MATTE JU ?!
AHAHHAHA SEN NÄRDÅ?
herrsolstrole
Tjej, 29 år
Citat från MJA00W
Citat från rosacupcake
Citat från MJA00W
Rational
Jag glömde matteboken i skolan :( Dessutom så suger jag på matte..
SLUTA LJUG DU ÄGER PÅ MATTE JU ?!
AHAHHAHA SEN NÄRDÅ?
SEN FYRAN IDIOT <3
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Citat från rosacupcake
Citat från MJA00W
Citat från rosacupcake
Citat från MJA00W
Rational
Jag glömde matteboken i skolan :( Dessutom så suger jag på matte..
SLUTA LJUG DU ÄGER PÅ MATTE JU ?!
AHAHHAHA SEN NÄRDÅ?
SEN FYRAN IDIOT <3
well, just nu så känner jag att jag inte kan något eftersom det är äckligt svårt.. och jag orkar inte tänka.
Så det är inte så konstigt om jag failar imorrn.
herrsolstrole
Tjej, 29 år
Citat från MJA00W
Citat från rosacupcake
Citat från MJA00W
Citat från rosacupcake
Citat från MJA00W
Rational
Jag glömde matteboken i skolan :( Dessutom så suger jag på matte..
SLUTA LJUG DU ÄGER PÅ MATTE JU ?!
AHAHHAHA SEN NÄRDÅ?
SEN FYRAN IDIOT <3
well, just nu så känner jag att jag inte kan något eftersom det är äckligt svårt.. och jag orkar inte tänka.
Så det är inte så konstigt om jag failar imorrn.
bli sjuk imon :)
nataliaaaa
Tjej, 29 år
herrsolstrole
Nej, jag kommer få göra provet ändå.
Sluta brutalcitera btw
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet