Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 20:21

min pojkvän har bytt lösenord på ec
jävla svin

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 20:22
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Kalashnikov


min pojkvän har bytt lösenord på ec
jävla svin


slå honom stenhårt
hehehehhe :pppppPPPPpPPPP

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 20:22
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Citat från Rational

Citat från MJA00W

Rational
Jag glömde matteboken i skolan :( Dessutom så suger jag på matte..

Aj då! Men jag pluggar aldrig till matteprov. Det går säkert ändå, ska du se!

Mjo får hoppas det, sitter nog inne på ec hela dagen imorrn, så jag kan berätta hur det gick (lol ytterst intressant, jag vet).


Det är intressant!

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 20:23

Citat från MJA00W


Citat från Kalashnikov

min pojkvän har bytt lösenord på ec
jävla svin

slå honom stenhårt
hehehehhe :pppppPPPPpPPPP


hah-hah :(

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 20:23
nataliaaaa Tjej, 29 år

Rational
haha åh, du får vänta med spänning tills imorgon, kanske kan logga in på nån rast eftersom jag har min mac i skolan!

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 20:24
nataliaaaa Tjej, 29 år

Komigen nu Anna, show him what you got <3<3<3<3 (HAHAH lame)

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 20:26
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Rational
haha åh, du får vänta med spänning tills imorgon, kanske kan logga in på nån rast eftersom jag har min mac i skolan!


Haha, det låter som en bra idé :) JAg kan aldrig ta med min dator till skolan! Skärmen är lös.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 20:28
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


Citat från MJA00W

Rational
haha åh, du får vänta med spänning tills imorgon, kanske kan logga in på nån rast eftersom jag har min mac i skolan!

Haha, det låter som en bra idé :) JAg kan aldrig ta med min dator till skolan! Skärmen är lös.


Alla på högstadiet på min skola fick varsin macbook. <3

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 20:28
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Alla på högstadiet på min skola fick varsin macbook. <3[/i]

Ååååh <333

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 20:29

Pfft... mac...

cmj Tjej, 32 år

2 262 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 20:29
cmj Tjej, 32 år

PC SKARE VA

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 20:30
nataliaaaa Tjej, 29 år

Har både mac och pc(laptop)
såatteh! :D

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 20:43
aIma Tjej, 30 år

Jag tror jag har hittat min nya favorit serie!

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 20:45

Citat från aIma


Jag tror jag har hittat min nya favorit serie!

Vilken?!

smet Tjej, 31 år

1 205 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 20:47
smet Tjej, 31 år

tja, ska på gyn-undersökning imorgon och jag har ångest, vill inte :(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet